برای ورود به پرتال وب سایت اسکریپت دات کام کلیک کنید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی پیامکی به وفادارسازی مشتریانتان کمک می کند
#1
[تصویر:  loyalty.jpg]
برکسی پوشیده نیست که بازاریابی پیامکیلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ارتباطی برای تجارت ها و سازمان هاست. اما بازاریابی پیامکی ویژگی هایی فراتر از ارائۀ تخفیف به مشتریان دارد. بازاریابی پیامکی می تواند به شهرت نام و لوگوی تجاری شما کمک کند. بهتر است در اینجا کمی تامل کنید. شاید برخی از شما از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و مشهورسازی یک برند، اطلاعات کافی را نداشته باشید که هیچ اشکالی ندارد. به چگونگی فهم نحوه کار شما توسط مشتریان یا شخص ثالث، برندینگلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یا مشهور سازی برند می گویند. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید پیتزا فروشی هستید و کارکنانتان همیشه سفارشات مشتریان را جا به جا تحویل می دهند، احتمالا به عنوان فردی فراموشکار شناخته خواهید شد. این نوع بی نظمی ها در برخورد با مشتریان می تواند تاثیرات مخربی بر روی نام و لوگوی تجاری شما داشته باشد. حال، فرض کنیم شما با این نوع برچسب ها و عناوین مقابله می کنید. مثلا اگر آماده سازی پیتزای مشتریان بیشتر از ۱۵ دقیقه طول بکشد، آنها پیتزای خود را به صورت رایگان دریافت می کنند. اگر شما بتوانید چنین نظمی را در محیط کاری خود فراهم کنید، مشتریانتان شما را به عنوان فردی خلاق و مطمئن خواهند شناخت. هر کاری که شما انجام می دهید بر روی نام و لوگوی تجاری تان تاثیر خواهد داشت.
اکنون که شما درک بهتری از برندینگ پیدا کردید، برایتان نحوه تاثیر گذاری پیامک در برندینگ را برایتان توضیح می دهیم.
ارائه پیشنهادات اختصاصی به اعضای خبرنامه پیامکی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر تجارت شما داشته باشد. این کار می تواند مشتریانتان را نسبت به محصولاتتان وفادار کند.
فرض کنیم شما هر هفته، در روز چهارشنبه برای مشتریانتان پیشنهاد اختصاصی ارسال می کنید. پس از مدت کوتاهی مشتریان شما، به طور طبیعی، از این اتفاق در روزهای ۴شنبه آگاه می شوند. اجرای این طرح میزان وفاداری مشتریانتان را به تدریج افزایش می دهد.
از بازاریابی پیامکی برای تبلیغلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دیگر ابزارهای اطلاع رسانی خود استفاده نمایید. برای مثال، اعضای خبرنامه پیامکیلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را دعوت کنید تا به خبرنامه ایمیلی شما بپیوندند یا صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. در طولانی مدت، این روش ها میزان وفاداری مشتریانتان نسبت به برند شما را افزایش می دهد و شما می توانید از طریق چند ابزار با مشتریان خود در ارتباط باشید.
با همۀ تحولات به وجود آمده در بازاریابی، قوانین و استانداردهایی وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت باید آنها را رعایت کنید. هنگامی که شما اولین کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی می کنید، حتما از سامانه پیامک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نیز در تبلیغات خود استفاده کنید. این کار شانس موفقیت کمپین شما را چند برابر می کنید. تنها چند نکته دیگر را به خاطر بسپارید، قبل از ۹ صبح و پس از ۹ شب پیامک انبوه ارسال نکنید. به حریم شخصی افراد تجاوز نکنید و همیشه تعداد مشخصی اس ام اس در هر ماه برای افراد استفاده نمایید.
***
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتیلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
پاسخ }
سپاس شده توسط Sanji


پرش به انجمن: