برای ورود به پرتال وب سایت اسکریپت دات کام کلیک کنید

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد
#1
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
 


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

امروزه بخشی از موفقیت کسب‌وکارها به کیفیت حضورشان در دنیای اینترنت بستگی دارد. این برای شرکت‌های کوچک و بزرگ که دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند یکسان است. در واقع مهم‌ترین عاملی که همه به دنبال آن هستند: دسترسی به حداکثر سود با مصرف کمترین منابع است.
اما حضور در اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید توسط کسب‌وکارها برداشته شود. روش کارآمدی که دستیابی به اهداف و مشتریان بالقوه را فراهم می‌سازد تبلیغات آنلاین است.
در ادامه ۸ نکته در جهت اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین را بررسی خواهیم کرد.
انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست؟
انتظار شما از اجرای کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟ می‌خواهید تعداد اعضای خبرنامه افزایش یابد؟ فروش بیشتر را تجربه کنید؟ برندینگ داشته باشید یا هر هدف دیگری که مد‌نظر دارید را باید مشخص و تبلیغات خود را در رسیدن به این هدف متمرکز کنید.
بعد از مشخص شدن هدفتان از اجرای کمپین، باید متریک‌های را برای اندازه‌گیری میزان موفقیت و دستیابی به این اهداف در نظر داشته باشید. 

[تصویر:  marketing-tips-black-friday.jpg]

بازار هدف خود را بررسی کنید
ممکن است شما از انواع روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر داده‌اید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها می‌توانید تبلیغات تاثیری‌گذاری داشته باشید.
یک بودجه را تنظیم کنید
اکنون که می‌دانید انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست و بعد از اینکه بازار هدف خود را تعیین کردید، باید تمامی گام‌های بعدی را بر همین اساس تنظیم کنید. از بخش‌های مهم دیگری که باید به آن توجه کنید بودجه‌بندی وضعیت کمپین تبلیغاتی شما است. روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی کنید و بهترین راهکار را انتخاب کنید، به دقت بررسی کنید که کدام رسانه‌ها بیشتر برای شما ضروری هستند و می‌خواهید بودجه خود را برای آن هزینه کنید.
وب‌سایت خود را آماده نگه دارید
ماموریت اصلی همه روش‌های تبلیغات آنلاین، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربریدر کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهیمت دهید.
دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل Conversion Rate  بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد. تبدیل یا کانورژن Conversion در هر وب‌سایت به معنای هدف نهایی تلقی می‌شود و می‌تواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد.


[تصویر:  call-to-action.jpg]

طراحی دکمه فراخوان مهم است
سعی کنید از کلماتی روشن برای دکمه‌های فراخوان استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کتاب را بصورت رایگان ارایه دهید به روشنی بنوسید “دریافت رایگان کتاب” و از کلماتی شبیه “دانلود”،”اشتراک” و “ارسال” استفاده نکنید.

[تصویر:  marketing-strategy-article.jpg]

بهینه‌سازی صفحه فرود:
صفحه فرود یکی از مهمترین المان‌های مهم تبلیغات کلیکی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تعیین کننده باشد. در  بررسی مطالعاتی ما، مشخص شده که حدود ۷۰% کمپین‌های PPC به خاطر ایرادات درون صفحه فرودشان شکست می‌خورند.
دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل (Conversion Rate) بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد.
 
برای هر کمپین تبلیغاتی، بنرهای منحصربه‌فرد طراحی کنید:
همیشه در نظر داشته باشید که در حال حاضر مخاطبان شما می‌خواهند که از آخرین محصولات و خدمات شما مطلع باشند. این مورد فقط به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود؛ بلکه در تبلیغات کلیکی هم لازم است که با آغاز هر کمپین جدید، یک ایده و تصویر جدید به مخاطبان خود نشان دهید. هیچ وقت فروش‌های ویژه خود را دست کم نگیرید؛ زیرا ایده‌های ساده‌ای برای تبلیغات هستند که به راحتی روی نرخ تبدیل شما تاثیر مثبت چشمگیری می‌گذارند.

آنالیز را فراموش نکنید!
درواقع جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها به شما کمک می‌کند تا بدانید چه چیزی انتشار دهید و چگونه مسیر پیش رو را برنامه ریزی کنید. من پیشنهاد دو مقاله زیر که به صورت کامل به این مباحث اختصاص یافته است را بررسی و در زمینه آنالیز انواع کمپین‌های تبلیغاتی بکار ببرید.
مقالات مرتبط
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

پاسخ }
سپاس شده توسط
#2
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خونی چگونه است ؟قلب شما یک عضو شگفت انگیز است. این دستگاه به طور مداوم اکسیژن ومواد مغذی را در سراسر بدن شما برای زنده ماندن به شما برساند. این نیروگاه قدرتمند با 100000 بار ضربان در روز (پراکنده و قرارداد)، پمپاژ پنج یا شش متر مکعب خون در هر دقیقه یا حدود 2000 گالن در روزرا بعهده دارد .

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

چگونه خون از قلب عبور می کند؟

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، ضربان قلب خون را از طریق یک سیستم عروق خونی، که سیستم گردش خون نامیده می شود، پمپ می کند. عروق، لوله های عضلانی است که خون را به هر قسمت از بدن حمل می کنند.

خون ماده ضروری بدن است که علاوه بر حمل اکسیژن تازه از ریه ها و مواد مغذی به بافت های بدن شما، همچنین مواد زائد بدن، از جمله دی اکسید کربن، رااز بافت ها می گیرد. این برای حفظ زندگی و ترویج سلامت تمام بافت های بدن لازم است.
هنگامی که مردم به سیستم گردش خون بدن فکر می کنند، اولین چیزی که معمولا به ذهن می آید قلب است. اما قلب نمی تواند بدون رگ های خونی کار خود را انجام دهد: یک سیستم گسترده از لوله های الاستیک ساخته شده از عضلات. موسسه ملی قلب، ریه و خون (NHLBI) توضیح می دهد که این شبکه عروق خون را به هر قسمت از بدن شما می رساند و اطمینان حاصل می کند که تمام ارگان های حیاتی شما اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز آن تامین می شود.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید


سه نوع اصلی از عروق خونی وجود دارد:

شریان ها :

شریان ها خون غنی از اکسیژن را از قلب به تمام بافت های بدن منتقل می کنند. آنها چندین شاخه را تشکیل می دهند، کوچکتر و کوچکتر می شوند، زیرا خون را از قلب واندام دورتر می کنند.
مویرگها یا رگهای مویی:

اینها رگ های خونی کوچک و نازک هستند. دیواره های نازک آنها اکسیژن، مواد مغذی، دی اکسید کربن و سایر مواد زائد را به سلول ها منتقل می کنند.رگها :

اینها رگهای خونی هستند که خون را به قلب منتقل می کنند. این خون شامل اکسیژن کمتری است وحاوی مواد زائد است که باید از بدن دفع و یا از بین بروند. این رگهای بزرگ، سیاهرگها هستند که خون را از سر و بازوها به قلب می رساند،بزرگ سیاهرگ پائینی خون را از شکم و پاها به قلب می رساند.


برای اطلاعات بیشتر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کلیک کنید


مطالب مرتبط در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دردانم:

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

هفته چهارم بارداری

هفته دوازدهم بارداری


هفته سیزدهم بارداری


مزایای چای بابونه

خواص دارویی آویشن

سنبل کوهی یا سنبل الطیب

گرفتگی عضلات

خواص دارویی کاکوتی

طب گیاهی

خواص چای ترش

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
پاسخ }
سپاس شده توسط


پرش به انجمن: