تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بهترین زمان برای رفع موهای زائد بوسیله ی لیزر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رشد موهای زائد در بدن اصلا خوشایند نیست. اگر به تازگی قصد دارید با استفاده از روش لیزر درمانی موهای زائد بدنتان را از بین ببرید، بهتر است به نکاتی در مورد بهترین زمان برای انجام این فرآیند توجه کنید. اگر چه دلایل زیادی برای انتخاب روش لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد اما در این مقاله قصد داریم از زاویه ای متفاوت به این فرآیند نگاه کنیم. به همین دلیل 4 نکته مهم در مورد بهترین زمان برای شروع جلسات لیزر موهای زائد را به شما ارائه کرده ایم.



چه زمانی به ظاهری زیبا نیاز دارید؟


لیزر کردن و رفع موهای زائد بدن بخصوص در ماه های گرم سال که اغلب افراد در این ماه ها از پوشش سبک تر و راحت تری استفاده می کنند می تواند بسیار خوشایند باشد. در عین حال برای کسانی که قصد دارند لب بالایی، چانه یا نواحی ابرو خود را لیزر کنند، ماه های سال تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند زیرا این نواحی همواره در معرض دید دیگران قرار دارند. اگر موهای زائد بدنتان باعث آزرده خاطر شدن شما شده و زیبایی ظاهریتان را تحت تاثیر قرار داده است، همین حالا می توانید برای رفع این موهای زائد اقدام کنید.



هنگامی که پوست شما در روشن ترین حالت خود است


رنگ پوست بسیاری از افراد به فصل های سال وابستگی دارد و هرچه هوا رو به سردی می رود رنگ پوست آنها روشن تر می شود و هرچه هوا گرمتر شود، رنگ پوست این افراد نیز تیره تر می گردد. اگر رنگ پوست شما هم همانند این افراد به میزان تابش خورشید وابسته است، بهتر است برای شروع دوره درمانی لیزری هنگامی مراجعه کنید که پوست شما کمتر در معرض تابش خورشید قرار داشته باشد. در گذشته گمان بر این بود که روش رفع موهای زائد بوسیله لیزر برای افرادی که پوست تیره دارند کارآمدی کمتری دارد، اما اکنون دیگر این موضوع صحت ندارد. اکنون با پیشرفت دستگاه های لیزر بدون توجه به رنگ پوست می توان مو با هر رنگ و بر روی هر رنگ پوستی را از بین برد. زیرا در روش های جدید متخصصین برای هر کدام از افراد با هر ویژگی پوستی از یک روش و یک دستگاه متناسب با او استفاده می نمایند و به راحتی می توانند تمامی موهای زائد بدن را برای تمامی افراد برطرف نمایند.



هنگامی که حداقل یک ماه از دوره اپیلاسیون و الکترولیز گذشته باشد


برای این که از روش رفع موهای زائد بوسیله لیزر حداکثر بهره گرفته شود، فولیکول های موهای زائد باید در مرحله ی رشد قرار داشته باشند. روش کار لیزر به این صورت است که فولیکول های مو را آنقدر گرم می کند تا دچار آسیب شده و دیگر نتوانند باعث رشد مو شوند. اگر فولیکول موی شما در حالت فعال قرار نداشته باشد ( به عنوان مثال موها بوسیله موم اندازی از ریشه خارج شده باشند) فرآیند رفع موها بوسیله ی لیزر موفقیت آمیز نخواهد بود. شما می توانید هر زمانی برای کسب اطلاعات و مشاوره به کلینیک های لیزر درمانی مراجعه کنید اما حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اولین جلسه لیزر موهای زائد باید حداقل 4 هفته پس از آخرین جلسه اپیلاسیون یا موم اندازی شما انجام شود.



هنگامی که در تعطیلات یا اوقات فراقت هستید


برخی از کلینیک های درمان لیزر موهای زائد به بیماران اطلاع نمی دهند که برطرف کردن موهای زائد با روش لیزری ممکن است باعث اندکی قرمزی پوست شود و آن را برای ظاهر شدن جوش مستعد نماید. اما در این کلینیک ما همراه با مشتریان خود صادق هستیم. به همین دلیل قبل از مراسم های مهم مانند عروسی، کنفرانس ها، سفرهای طولانی و هر رویداد مهم دیگر که در آن به ظاهری زیبا نیاز دارید، انجام لیزر درمانی برای رفع موهای زائد را به شما پیشنهاد نمی کنیم. بنابراین بهتر است زمانی برای شروع دوره لیزر موهای زائد مراجعه نمایید که زمان کافی برای رفع اثرات جانبی آن برای شما وجود داشته باشد.

در طول سالیان گذشته کلینیک ما به عنوان ارائه دهنده خدمات اصلاح موهای زائد بوسیله ی لیزر، با بیماران زیادی در ارتباط بوده است تا از ایمنی و پایدار بودن خدمات ارائه شدن اطمینان حاصل کند. موفقیت آمیز بودن تمامی تجربیات قبلی ما در این زمینه به ما این اعتماد به نفس را داده است که با افتخار از شما دعوت کنیم که از خدمات کلینیک ما برای رفع موهای زائد ناخواسته ایتفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی در مورد تمامی مراحل لیزر درمانی موهای زائد می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - باید منطقه مورد لیزر را از قبل  شیو کنید
-از عینک محافظ که ارائه می شود استفاده کنید
- از ژلی که برای تسکین درد داده میشود و رسانا است استعمال کنید
- از شما خواسته می شود نظرات خود را راجب هر ناراحتی بیان کنید تا تنظیمات لیزر برای شما راحت و موثر واقع شود.
- تا ۳ روز بعد از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید حمام آفتاب (طبیعی یا مصنوعی ) نگیرید
- قبل از رفتن به پیاده روی از یک فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید
- تا ۳ روز اول لیزر مو به سونا و استخر نروید
- جلوگیری از قرارگرفتن در معرض نور آفتاب حداقل یک هفته بعد از انجام لیزر
باید توجه داشت در بعضی بیماران که سابقه عوارض لیزرموهای زائد وجود دارد یا به دلایلی احتمال عوارض در آنها بیشتر است، پزشک قبل از شروع درمان از تست کردن این روش استفاده کرد، بدین صورت که یک نقطه را لیزر می کند و یک هفته بعد این ناحیه توسط پزشک بررسی می شود و چنانچه مشکلی وجود نداشت درمان موهای زاید بدن یا صورت شروع می شود.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
در اغلب حالات قرمزی حاصل از لیزر موهای زائد بیش از چند ساعت پایداری ندارد و استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی بعد از لیزر برای رفع این مشکل کفایت می کند. محافظت ناحیه ی تحت درمان از اشعه ی خورشید نیز حائز اهمیت است که به همین علت از فرآورده های ضدآفتاب با spf بالا استفاده می گردد.
مزایا و عوارض
قبل از لیزر موهای زائد تصمیم گیری کنید باید مطمئن شوید که به اندازه کافی راجب آن می دانید و از معایب و مزایا آن اطلاع دارید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
- FAD این تکنولوژی را برای کاهش دائمی موهای زائد تایید میکند
-نیازی به بستری شدن نیست و بلافاصله می توانید بعد از لیزر موهای زائد حرکت کنید
- در مقایسه با روش های دیگر درد و ناراحتی کمتری دارد
- مناطق بزرگ را را میتوان بسرعت درمان کرد
- احتمال ایجاد زخم و تغییر رنگدانه حداقل است
- لیزر موهای زائد اثر بخشی زیادی دارد
- در این روش پوست درگیر نمی شود
- پروسه ان سریع است ، بسته به منطقه درگیراز بدن از چند دقیقه تا چند ساعت طول میکشد
- متناسب با مناطق حاس بدن قابل تنظیم است
- شما می توانید نتیجه عمل را سریع ببینید
عوارض
- لیزر موهای زائد حداقل به ۴تا۶ جلسه نیاز دارد
- اثر بخشی ان بستگی به رنگ پوست دارداحتمال سوختن پوست غیر قابل اجتناب است
- این روش نسبتا گران است
موارد منع شده برای استفاده از این روش
- دچار بیماری های پوستی هستید
- دیابت دارید
- بیماری پوستی مادرزادی دارید
- دچار بیماری های دستگاه قلب و عروق هستید
- بیماری های عفونی دارید
- حامله هستید
- پوست خیلی تیره دارید یاآفتاب سوختگی تازه در پوست خود دارید
- سن شما زیر ۱۷ سال است
- این روش نباید در افراد مشکوک به سرطان لوزه یا تیروئید استفاده شود
لیزر موهای زائد برای افراد باردار این روش توصیه نمی شود هنوز آثار لیزر بر جنین شناخته نشده است.
نباید تابش مستقیم به چشم ها وجود داشته باشد و بیمار و پزشک هردو باید از عینک مخصوص استفاده کنند.
مزایای درمان با لیزر svn سطح پایین (Low Level Laser TherapyLLLT)
- LLLT یک روش غیرتهاجمی است به این معنی که نیاز به برش جراحی ندارد و همچنین نیازی به دوره ریکاوری طولانی مدت بعد از عمل نیست.
- در لیزر موهای زائد نیازی به استفاده از هیچ دارویی نیست.مطالعات تا کنون نشان داده اند که LLLT تا زمانی که توسط یک پزشک به درستی انجام شود عوارض جدی ندارد.
برای دریافت اطلاعات بیتر به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به آدرس زیر مراجعه کنید:
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید