تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: اهمیت هوش مصنوعی در توسعه وب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در جهان امروزه، به نظر می رسد رمان های علمی تخیلی به یک واقعیت تبدیل شده اند. درواقع می توان گفت، ما دیگر در جهان انسانی زندگی نمی کنیم، بلکه در جهان جدیدی از انسان ها و روبات ها زندگی می کنیم. آنچه که ما برای قرن ها به صورت دستی انجام می دادیم، اکنون می توان به صورت خودکار با استفاده از ماشین آلات و نرم افزار صورت بپذیرد.
به جای عبور از اقیانوس ها برای خرید کالاهای مختلف، ما با استفاده از چند کلیک روی یک وب سایت تجارت الکترونیک می توانیم به محصول مورد نظر دست یابیم. به جای حمایت از درخواست کمک، ما با chatbots ارتباط برقرار می کنیم.
هوش مصنوعی به آرامی و با ارائه اطمینان خاطر مناسب در جهت تبدیل کسب و کار در هر صنعت و تبدیل شدن به یک جزء حیاتی زندگی روزمره ما گامی مثبت برداشته است.
[تصویر:  ai_2-736x405.jpg]
AI چیست؟
هوش مصنوعی (AI) شاخه ای از علوم رایانه ای است که بر روی ماشین های هوشمند متمرکز شده است و بیشتر به یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی وابسته می باشد. این ماشین های هوشمند می توانند از تجربیات و انجام وظایف مختلف یاد بگیرند.
یادگیری ماشین به عنوان بخشی از هوش مصنوعی
یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به هم متصل هستند، با این حال، آنها را می توان مترادف یکدیگر دانست. بیایید دو اصطلاح را تعریف کنیم و تفاوت را بیابیم.
هوش مصنوعی (AI) یک دستگاه هوشمند است که می تواند وظایف مختلفی را به شیوه ای مانند انسان انجام دهد، و می تواند به راحتی با موقعیت های مختلف سازگار شود.
یادگیری ماشین (ML) شاخه ای از هوش مصنوعی است که بر اساس هر AI عمل می کند. ML اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی نرم افزار با یادگیری از عادت ها و تنظیمات کاربر سازگار شوند.
[تصویر:  00e5ff1e34463841294e3ec8d6f2a40a_XL.jpg]
دلایل اجرای AI در توسعه وب
۱-جستجو سریعتر
مشتریان می خواهند در اسرع وقت به اطلاعات دست یابند به همین دلیل، تحقیقات مبتنی بر صدا در حال دستیابی به محبوبیت بیشتری هستند. Google Assistant، Siri، Cortana توسط هزاران کاربر تنها برای یک دلیل استفاده می شود و آن دسترسی سریع به اطلاعات می باشد. اگر یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، یک جستجوی مبتنی بر صدا، به مشتریانتان کمک می کند تا پاسخ های مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری سریعتری انجام دهند.
۲-تعامل بهتر
Chatbots روند جدیدی است که به طور قابل توجهی ارتباط برقرار کردن با مشتریان را بهبود می بخشد. chatbots مدرن می تواند جایگزین کل تیم پشتیبانی برای مشتری باشد و کمک بسیار بهتری را ارائه میدهد. Chatbots مبتنی بر ماشین قادر به برقراری ارتباط طبیعی هستند و به پیچیده ترین سوالات پاسخ می دهند، حتی اگر آنها به طور کامل به محصول یا صنعت شما متصل نباشند.
۳-تجربه کاربر سفارشی
شما می توانید یک وب سایت با AI ایجاد کنید و نیازهای مشتری را بهتر درک کنید. چنین وب سایتی به شما کمک می کند تا ترجیحات مشتری، سابقه مرور و حتی محل جمع آوری را به دست بیاورید. بنابراین، شما می توانید وب سایت خود را با توجه به نیازهای مشتریان خود تطبیق دهید و با به روزرسانی رابط کاربری خود بر اساس تجربه، پیشنهادات اطلاعاتی را که مشتری واقعا علاقه مند است، ارائه دهید.
۴-تجربه فروشگاه شخصی
اگر میخواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید و تجربه خرید خود را شخصی تر سازید، راه حل پیاده سازی AI برای فروشگاه آنلاین شما ضروری است. این مسئله به مشتری کمک می کند تا احساس کند که همه چیز در فروشگاه آنلاین شما دقیقا برای او ایجاد شده است. در نتیجه یک فضای خرید واقعی ایجاد خواهد کرد و انگیزه خرید را برای شما فراهم می کند.
Amazon.com یک نمونه عالی از این موضوع می باشد. محصول، توصیه ها، پیشنهادات ویژه، همه بر اساس داده هایی که قبلا توسط AI Amazon ردیابی شده اند.
استراتژی بازاریابی موثر
تکنولوژی های AI اجازه می دهد پیش بینی های بازاریابی بر روی آنچه که در تقاضا است، انجام شود. با تجزیه و تحلیل رفتار مشتری می توانید ببینید چه موقع مشتری قصد خرید دارد، چه نوعی از محصولاتش را دوست دارد و یا دوست ندارد و غیره. جمع آوری چنین اطلاعاتی، مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی شما را برجسته می کند و تغییراتی را که باید به منظور افزایش فروش و بهبود خدمات انجام شود، ارائه می دهد.
[تصویر:  cstland-61.jpg]
نمونه هایی از هوش مصنوعی در برنامه های وب
۱-گوگل دستیار
Google Assistant یک تکنولوژی عالی صدا به متن و نمونه ای کامل از هوش مصنوعی است. این دستیار هوشمند شخصی می تواند بلافاصله به هر سوالی در اینترنت پاسخ دهد. شما فقط می گویید “سلام گوگل، + سوال شما”، و پاسخ دقیق به سوال خود را دریافت می کنید.
۲-Netflix
یکی دیگر از AI که شما به طور مداوم استفاده می کنید Netflix است. این یک شرکت سرگرمی برجسته است که کاربر را قادر می کند به کارتیت، سریال و فیلم های مختلف ژانرهای مختلف دسترسی پیدا کند. با این حال، این نه تنها یک مرکز فیلم است، بلکه یک سیستم پیش بینی دقیق است. Netflix به دقت پرونده ها و تمام فیلم هایی را که قبلا تماشا کرده اید را تجزیه و تحلیل می کند و به شما فیلم های جدیدی را که می خواهید تماشا کنید، پیشنهاد می دهد.
۳-گرامری
Grammarly یک گرامر پیشرفته است که کار بسیاری از سردبیران و معلمان انگلیسی را گرفت. این برنامه می تواند املا، سبک، علائم نقطه گذاری، و حتی سرقت ادبی را تصحیح کند. تمام اشتباهات را برجسته می کند و نوع صحیح را ارائه می دهد؛ همچنین، طیف وسیعی از مترادف ها برای هر کلمه و سبک را بر اساس نوع نگارش شما بهبود می بخشد.
[تصویر:  -مصنوعی-آگاه.jpg]
شرکت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن این امکان را فراهم می آورد که شمارو در کسب و کار راهنمایی و نشانه های مفیدی از کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد و با بیش از ۸ سال سابقه ی کاری در این زمینه می تواند راهنمای خوبی در این امور نیز باشد برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در کسب و کار با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.