تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: روش صحیح نصب و جا زدن بلبرینگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بلبرینگ ها از قطعات پر مصرفی هستند که در انواع دستگاه ها چه صنعتی چه دستگاهای مورده استفاده در روز مره استفاده می شوند و از دقت بالایی برخوردار هستند ، برای استفاده از بلبرینگ در حداکثر کارایی این قطعه باید از ساختار و طراحی مناسبی برخوردار باشد که با خصوصیات اجزای که با آنها در ارتباط هستند کاملا هماهنگ باشد.
بعد از طراحی مناسب لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، روانکاری مناسب و صحیح ، سوار و پیاده کرده اصولی بلبرینگ ، نشت بندی و نگهداری بلبرینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در طول عمر بلبرینگ بسیار موثر است  .
تحقیقات انجام شده در زمینه میزان خرابی انواع بلبرینگ نشان دهنده این موضوع است که بیش از 16 در صد خرابی های زودرس در انواع بلبرینگ و رولبرینگ به دلیل عدم رعایت انطباقات و استفاده از روش های نادرست نصب می باشد.
در هنگام جا زدن و نصب بلبرینگ ها رعایت نظافت در هنگام جا زدن بلبرینگ بسیار هائز اهمیت می باشد همچنین بلبرینگ و رولبرینگ ها که با عنوان لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نیز شناخته می شوند قطعاتی بسیار دقیق هستند که در هنگام نصب آنها باید از ابزار مناسب و روش های صحیح استفاده نمود.
بسته به نوع و سایز انواع بلبرینگ و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  روش ها و ابزارهایی که برای جازدن و درآوردن صحیح آن استفاده می شود در سه گروه زیر تقسیم می گردد:
1. مکانیکی (یا روش سرد)
2. هیدرولیکی
3. گرمایی
  انتخاب روش نصب مناسب به ما کمک می کند تا طول عمر سرویس بیرینگ را افزایش و متعاقبا هزینه های منتج از خرابی زودرس بیرینگ ها که بخودی خود پتانسیل صدمات بزرگتر هستند را کاهش دهیم.
 
جهت هرگونه استعلام  خرید و قیمت بلبرینگ و رولبرینگ و همچنین مشاوره می توانید با گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید.
 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ,لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ,لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ,لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ,لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید