تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: نکات خرید قالب وردپرس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وردپرس چیست؟
WordPress یک نرم افزار منبع باز یا open source است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ زیبا استفاده کنید. این ممکن است ساده ترین و انعطاف پذیرترین سیستم مدیریت محتوای وبلاگ و وب سایت (CMS) باشد.
در این مقاله می خواهیم در رابطه خرید قالب وردپرس توضیح دهیم تا شما را بیشتر با این مباحث آشنا سازیم.
 
[تصویر:  01.jpg]
 
قالب وردپرس چیست؟
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به شکلی برنامه نویسی شده است که به وسیله ی طراحان شکل ظاهری و گرافیکی سایت را طراحی و برنامه نویسی می کنند. به قسمت های گرافیکی و نمایش ظاهر سایت وردپرس، (پوسته وردپرس) ،یا (تم وردپرس) نیز می گویند.
وردپرس شما را قادر می سازد بدون استفاده از مرورگر وب، بدون ایجاد یادگیری نحوه رمزگذاری، وب سایت کاملاً اختصاصی خود را بسازید و مدیریت کنید.
در حقیقت وردپرس مسئول طراحی کامل در وب سایت WordPress شماست. این شامل رنگ ها، پس زمینه هایی برای پاورقی، هدر، صفحه اصلی و هر بخش دیگر است.
امکانات قالب وردپرس:
وردپرس از قابلیت ها و توانایی های زیادی برخوردار است. در ساختارهای پیش بینی شده می توانید با استفاده از امکانات بخش مدیریت وردپرس را به افزونه های وردپرس تغییر دهند.
 
[تصویر:  03.jpg]
 
قالب وردپرس چه کارهایی انجام می دهد؟
این قالب وظیفه ی جمع آوری محتوا و داده های ذخیره شده را دارند. وقتی که یک قالب وردپرس می سازید در واقع میدانید که محتواهای شما به چه شکلی باشند و چگونه نمایش داده شوند.
در واقع این قالبها بسیار قدرتمند هستند و هر چیزی را که بخواهید توسط طراحان پیاده سازی می شود. در هر پروژه طراحی وب، طراحی قالب برای سایت چیزی بیشتر از صفحه بندی و رنگ بندی ظاهر سایت است. در واقع یک قالب خوب و مناسب علاوه بر داشتن ظاهر زیبا با قدرت بیشتر در ساختن امکاناتی زیادی از قبیل داینامیک کردن محتواها و مدیران سایت میکنند.
فایل های مهم برای ساخت قالب وردپرس:
برای ایجاد یک فایل وردپرس به دو فایل اصلی نیاز داریم در واقع برای ایجاد قالب به این دو فایل نیاز دارید و بدون این دو فایل وردپرس کار نخواهد کرد. این فایل ها عبارتند از:
  • ۱- فایل index.php: اصلی ترین فایل قالب وردپرس است.
  • ۲- فایل style.css: اصلی ترین فایل برای استایل های یک قالب وردپرس می باشد.
فایل های دیگری نیز وجود دارد که در قالب های وردپرس می باشد که این فایل ها شامل:
۱-فایل های php
۲-فایل های محلی سازی
۳-فایل های css
۴-فایل های گرافیکی
۵-فایل های متنی
۶-فایل Javascript
[تصویر:  04.jpg]
 
تفاوت بین قالب وردپرس و پلاگین وردپرس:
دراینجا به بررسی تفاوت ویژگی های قالب و پلاگین (افزونه) می پردازیم به این منظور می توان گفت:
یک قالب، ارائه مطالب را کنترل می کند. در حالی که پلاگین برای کنترل رفتار و ویژگی های سایت وردپرس شما استفاده می شود.
هر قالبی که ایجاد می کنید نباید بر روی عملکرد تاثیر بگذارد. انجام این کار بدان معنی است که وقتی یک کاربر قالب خود را تغییر می دهد، دسترسی به آن قابلیت را از دست می دهند. به عنوان مثال، بگویید که شما یک قالب را با ویژگی نمونه کارها می سازید. کاربرانی که نمونه کارها خود را با ویژگی شما ایجاد می کنند، هنگام تغییر قالب، آن را از دست می دهند.
با جابجایی ویژگی های مهم به پلاگین ها، امکان تغییر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را فراهم می کنید، در حالی که کارایی یکسان است.
امکانات مهم یک قالب را به پلاگین ها منتقل کنیم و آنها را در قالب پلاگین پیاده کنیم. با انتقال امکانات مهم و ضروری به پلاگین ها ظاهر سایت را تغییر دهید. امکانات سایت با این کار حتی اگر قالب را عوض کنید باقی خواهد ماند.
 
[تصویر:  06.jpg]
 
نکات مهم طراحی قالب وردپرس:
  • ۱-کمترین حجم
  • ۲-بیشترین سرعت
  • ۳-سازگاری با تلفن همراه
  • ۴-پشتیبانی از زبان مورد استفاده
  • ۵-رعایت کردن اصول سئو
  • ۶-گرافیک خوب
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد. این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در زمینه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
اینتن در زمینه ی طراحی سایت با قالب وردپرس پروژه های زیادی پیاده سازی کرده است که برای خرید قالب وردپرس برای سایت خود می توانید همکاری خود را با شرکت اینتن آغاز کنید.