تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ایجاد وبلاگ فروشگاهی با هدف کسب درآمد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
راه اندازی وبلاگ برای رشد در تجارت:
یکی از بزرگترین چالشی که مشاغل جدید با آن روبروست ، ایجاد مخاطب برای محصولاتشان است. از طرف دیگر ، وبلاگ نویسان اغلب به صورت عقبگرد کار می کنند، ابتدا مخاطبان را با قرار دادن مطالب خوب و با استفاده از مطالب مناسب و سپس کشف راه هایی برای کسب درآمد از ترافیک خود می سازند.
اگر فقط می خواهید از آن لذت ببرید ، راه اندازی یک وبلاگ آسان است. اما اگر فکر می کنید که به عنوان وبلاگ نویسان در کنار هم درآمد کسب کنید ، باید در مورد چگونگی تنظیم این موفقیت استراتژیک باشید.
این راهنما نگاهی کامل به آنچه برای شروع وبلاگ و رشد آن به منبع ترافیک و درآمد نیاز دارید ، می دهد. و اگرچه این برای افرادی که هنوز شغل راه اندازی نکرده اند ، برای هر مشاغلی که مایل به ورود به بازی وبلاگ نویسی هستند نیز مهم است.
وبلاگ چیست؟
وبلاگ یک صفحه وب برای محتوایی است که مرتباً به آن افزوده و به روز می کنید. برخلاف سایر نشریات و مقالات، وبلاگ ها معمولاً لحن شخصی تری به خود می گیرند که به آنها کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط عمیق تری برقرار کنند.
مردم وبلاگ ها را به دلایل مختلفی شروع می کنند ، از جمله:
  • به اشتراک گذاشتن نظرات ، احساسات و یا نگاه گذرا به زندگی آنها
  • آنچه را که می دانند به دیگران آموزش دهند
  • ایجاد لیست ایمیل
  • نام تجاری شخصی خود را به عنوان یک متخصص توسعه می دهند
  • فروش محصولات یا خدمات
  • ترکیبی از همه موارد فوق
به همین دلایل ، وبلاگ نویسی می تواند بسیار جالب باشد – خصوصاً وقتی افراد غریبه شروع به استفاده از محتوای شما می کنند – اما این یک تعهد نیز محسوب می شود.
محتوا را چه روزانه ، هفتگی یا ماهانه منتشر کنید ، مهم است که ممکن است تا حد ممکن سازگار باشید ، نه فقط در هر زمان که چاپ می کنید ، بلکه به نوع محتوایی که منتشر می کنید نیز هست.
این بسیار نادر است که وبلاگ نویسان بلافاصله نتایج را ببینند ، بنابراین بخاطر داشته باشید که چرا این کار را می کنید تا در مراحل اولیه با انگیزه بمانید.
نحوه شروع یک وبلاگ
سخت ترین قسمت در مورد وبلاگ نویسی ، پیدا کردن وقت و ایده هایی است که برای انجام آن به طور مداوم لازم است. با این حال، شروع کار کاملاً ساده است.
شروع یک وبلاگ با پتانسیل برای تجارت ، به مراحل زیر نیاز دارد، که ما به تفصیل به بررسی آن می پردازیم:
  • فرصت های مختلف برای کسب درآمد را در نظر بگیرید.
  • مخاطب را برای خدمت انتخاب کنید.
  • یک سکوی وبلاگ نویسی، یک نام دامنه انتخاب کنید و وبلاگ خود را بسازید.
  • مقدمات توزیع را فراهم کنید.
  • برنامه ریزی استراتژی محتوا و انتشار آنها
اگر نمی دانید چرا ما ابتدا در مورد کسب درآمد صحبت می کنیم ، به این دلیل است که ما باید بیشتر از یک وبلاگ نویسی مانند یک کارآفرین فکر کنیم تا این سرمایه گذاری سودآوری شود.
روش های مختلف برای ایجاد بلاگ برای درآمد
بسته به نوع وبلاگی که تصمیم به شروع کار دارید ، روشهای مختلفی برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد. اما مردم معمولاً به دلایلی ابتدا به تبلیغات فکر می کنند.
حقیقت این است که روش های بهتر و سریع تری برای درآمدزایی با وبلاگ خود وجود دارد که نیازی به حجم گسترده ای از بازدیدهای روزانه ندارد. اگر بتوانید مخاطب وفادار بسازید، نه فقط یک مخاطب بزرگ، دو برابر درست است.
می توانید با استفاده از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید:
  • فروش پوشاک و محصولات پوشیدنی
  • فروش محصولات دیجیتالی مانند رزومه، عکس، یا طرح هایی که یک بار ایجاد می کنید و دوباره می فروشید.
  • فروش خدمات مانند نوشتن محتوا، مشاوره و طراحی.
  • انتشار کتاب و فروش آن به عنوان کالای فیزیکی یا دیجیتال.
  • تبدیل شدن به یک شرکت وابسته برای یک برند دیگر و هر بار که محصول آنها را می فروشید کمیسیون ایجاد کنید.
  • اشتراک با سیستم عامل هایی دیگر.
  • انجام بازپرداخت های پرداخت شده / تبلیغات برای برند ها.
فرصت های کافی برای کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد ، اما برای موفقیت باید از آنچه در مورد وبلاگ نویسی انجام می دهید، لذت ببرید.
مهمترین دغدغه شما – بیشتر از درآمدزایی – این خواهد بود که مخاطبان شما چه کسانی هستند و می خواهید به آنها خدمت کنید.
انتخاب یک بستر وبلاگ نویسی متناسب با نیازهای شما
اینجاست که بسیاری از وبلاگ نویسان متوقف می شوند. آنها دقیقاً مطمئن نیستند که در کدام بستر باید وقت و هزینه خود را سرمایه گذاری کنند.
این انتخاب معمولاً بر روی یک سیستم عامل میزبان انجام می شود:
خود میزبانی یا self-hosted:
این پلتفرم ها به طور کلی گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند، اما شما هنوز هم مجبورید ماهانه هزینه ای را برای میزبانی سایت خود بپردازید و نیاز به تنظیم اولیه دارد. اگر در نظر دارید مسیر خود میزبان را در نظر بگیرید ، WordPress.org یک سکوی حرکت است.
میزبان یا hosted:
این سیستم عامل ها به شما اجازه می دهند بلافاصله شروع به کار کنید و برخی از آنها مخاطبان داخلی را در خود جای داده اند. برخی از آنها مانند Blogger و WordPress.com رایگان هستند و برخی از آنها پرداخت می شوند.
هنگام انتخاب یک سکو ، به آینده فکر کنید و چگونه می خواهید در نهایت از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. همه سیستم عاملها همه چیزهایی را که شما نیاز دارید به شما نمی دهند ، در حالی که برخی از آنها بیشتر از آنچه شما نیاز دارید به شما می دهند.
برخی از وبلاگ نویسان سیستم عامل های میزبان رایگان مانند Medium و Tumblr را انتخاب می کنند، زیرا به شما امکان دسترسی به اجتماع مشغول سایر وبلاگ نویسان و خوانندگان این سیستم عامل را می دهند. اما می توانید در این سیستم عامل ها مجدداً استفاده کنید تا از مخاطبان آنها استفاده کنید – برای استفاده از آنها نیازی نیست که وبلاگ اصلی خود را بر روی این سیستم عامل های رایگان بسازید.
انتخاب یک نام و مضمون برای وبلاگ خود
پس از انتخاب پلتفرم خود ، باید به خرید یک نام دامنه و یک موضوع (نگاه و چیدمان وبلاگ خود) توجه کنید.
خرید یک دامنه زمان خوبی برای فکر کردن در مورد آنچه می خواهید به وب سایت خود بزنید ، است.
مگر اینکه سعی در ایجاد یک برند شخصی یا یک سایت نمونه کارها داشته باشید، توصیه می کنم از نام خود به عنوان دامنه استفاده نکنید. ساختن یک برند آسان تر است وقتی با یک نام خلاق ظاهر می شوید که نشانگر هویت وبلاگ شما باشد.
پس از آن باید یک موضوع انتخاب کنید.
یک “موضوع” فقط الگویی برای چیدمان، ظاهر و ویژگی های وب سایت شما است. تعداد زیادی تم رایگان در دسترس است. اما اگر از این گزینه ها راضی نیستید، هزینه یک مبلغ پرداختی را در نظر بگیرید زیرا این تأثیر بزرگی بر تجربه کلی کاربران در وب سایت شما خواهد داشت.
مواردی که سبب می شود زمینه را برای رشد بلاگ فراهم کند:
۱-جمع آوری ایمیل در اسرع وقت
۲-به دنبال فرصتهایی باشید که بتوانید از پس ترافیک موتورهای جستجو برآیید.
۳-استراتژی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنید.
۴-محتوای خود را کاهش داده، استفاده مجدد کنید و دوباره از آن استفاده کنید.
۵-برای درک مخاطبان خود، تحلیلی را درک کنید.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.