تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: آشنایی با نحوه کدنویسی طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آشنایی با نحوه کدنویسی طراحی سایت


آشنایی با نحوه کدنویسی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
صعود به بالای اس ای آر پی گوگل غالباً قبر مقدس بازاریابی محسوب می شود. به همین دلیل ، نوشتن آنچه را که موتور جستجوی گوگل به دنبال آن است ، وسوسه انگیز است و نه آنچه مشتریان احتمالی شما ممکن است بخوانند چون طراحی سایت شما کپی می کند. با این حال ، این فقط تا کنون شما را جلب خواهد کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است هر روز تعداد زیادی از افراد به طراحی سایت شما بیایند. با این حال ، نرخ گزاف گویی شما نجومی است.
زیرا نسخه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما پس از رسیدن به آنجا ، هیچ یک از انتظارات یا الزامات آنها را برآورده نمی کند. نکته اصلی کپی عالی طراحی سایت این است که به یاد داشته باشید که شما برای مخاطبان هدف با مشکلات خاص می نویسید ، و اینکه آنها در تلاش برای یافتن پاسخی برای مشکلات خود ، خود را در سایت شما پیدا کرده اند. اگر نتوانید نسخه ای تولید کنید که آنها را متقاعد کند راه حلی دارید ، علاقه خود را طی چند ثانیه از دست خواهید داد.

برنامه ریزی در طراحی سایت
قبل از شروع نوشتن چندین مسئله در طراحی سایت وجود دارد. شما باید بدانید که می خواهید به چه هدفی برسید ، مخاطب هدف شما چه کسی است ، نقاط درد آنها چیست ، پیام برند طراحی سایت شما چیست و از کجا می خواهید افراد را به سمت هدایت کنید یک محصول آزمایشی رایگان بارگیری ثبت نام در یک خبرنامه و غیره بنابراین ، برای موفقیت در کپی کردن طراحی سایت خود ، باید مشکلات مخاطبان مورد نظر خود را از طریق قصه گویی روشن ، مختصر و فریبنده حل کنید.
ایجاد پرسوناس در طراحی وب سایت شما باید درک کاملی از مخاطبان خود و نقاط درد آنها داشته باشید. اگر تیم شما از قبل موجود نیست ، اسناد شخصیتی ایجاد کنید که تصویر واضح تر و مشخص تری از اینکه برای چه کسی می نویسید در طراحی سایت ارائه کند. جزئیات بیشتر برای تمرکز شامل جمعیتی ، پیشینه حرفه ای ، آموزش ، نقاط درد فشار در محل کار ، نقاط مقاومت و نوع راه حل مورد نظر در طراحی سایت خود است.
تحقیق رقبا را در طراحی سایت انجام دهید
هرگز مشخص نمی شود به طراحی سایت های دیگر مراجعه کنید تا بهترین روش را تعیین کنید و ببینید شرکت های موفق در صنعت شما با مشتریان خود چگونه ارتباط برقرار می کنند. فقط وقتی این مناطق برنامه ریزی شده اید می توانید نوشتن را در طراحی سایت شروع کنید هدف اصلی در طراحی سایت بسیاری از بازاریابان در نوشتن درباره خود مهارت دارند ، اما هنگام نوشتن برای مشتریان خود تلاش می کنند. شرکت شما ممکن است.
محصولی با هزاران ویژگی زمینی داشته باشد و کاملاً قابل درک است که دوست دارید همه آنها را در طراحی سایت خود امتحان کنید و از آنها یاد کنید. با این حال ، مخاطبان شما فقط علاقه مند هستند که چگونه آنها را حل کنید. شما باید از این به عنوان نقطه شروع در طراحی سایت خود استفاده کنید. پیام رسانی در طراحی سایت تهران شما باید از بازدید کنندگان طراحی سایت خود انتظار داشته باشید که از فاصله کوتاهی برخوردار باشند.
اسکنرهای کوچک در طراحی سایت
افراد تمایل دارند خیلی سریع صفحه وب را اسکن کنند. این بدان معناست که شما باید اطمینان حاصل کنید که نکات مهم شما در صفحه مشخص است و یعنی مواردی که مشکلات آنها را در بهینه سازی سایت حل می کند. بهترین کار این است که پیام های کلیدی را در عنوان ها ، نقاط گلوله یا به صورت پررنگ وارد کنید. همچنین ، درک این نکته مهم است که افراد از چند مکان ، نه تنها صفحه اصلی ، به طراحی سایت شما وارد شوند.
بنابراین ، هر صفحه باید طوری نوشته شود که گویی این یک فرصت برای جلب توجه آنهاست. اگر آنها آنچه را که می خواهند نبینند ، به سایت دیگری منتقل می شوند. بیشتر اوقات مردم تصمیم خود را در مورد اینکه آیا طراحی سایت مربوط به آنچه در جستجوی آن هستند مرتبط می داند ، به خصوص اگر از صفحه نتایج موتور جستجو وارد شده باشند ، تصمیم گیری می کند. بنابراین مهمترین پیام های خود را به اولین مواردی که می بینید ، تبدیل کنید.
چگونه یک مشکل را در طراحی سایت حل کنیم
شما فقط نمی توانید روش های بهتر بودن محصول شما را نسبت به رقبای خود ذکر کنید همچنین نمی توانید ویژگی های محصولات و خدمات خود را به سادگی در طراحی سایت لیست کنید. آنچه شما باید انجام دهید تفاوت های ظریف تر است. شما باید یک داستان بگویید البته یک داستان کوتاه در چند سطر از نسخه طراحی سایت می باشد. مراحل داستان گویی در طراحی سایت مشتری شما نقش شخصیت اصلی را در طراحی سایت بر عهده می گیرد.
مشکلات تجاری آنها چالش هایی است که قهرمان باید بر آن غلبه کند راه حل شما و محصولات شما ویژگی ها و مزایا خدمات و کارمندان شخصیت های پشتیبانی کننده ای هستند که به شخصیت اصلی کمک می کند تا در طراحی سای موفق شود. داستان این است که چگونه مشتری شما می تواند با کمک شرکت شما مشکل خود را حل کند. کپی در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت شما باید به دو دلیل نوشتار خود را تا حد امکان مختصر و آسان بخوانید.
طراحی سایت هوشمندانه
ابتدا باید توجه خواننده را فوراً دستگیر کنید. نیازی نیست بیش از حد هوشمندانه یا خلاق باشید. دوم ، خوانایی برای سئو در طراحی سایت مهم است. به کلمات ساده و جملات کوتاه فکر کنید. درمان سئو به عنوان یک تمرین باکسینگ می تواند وسوسه انگیز باشد. اما به یاد داشته باشید که برای مردم می نویسید در طراحی سایت نه ربات ها و حداقل در زمان نوشتن این واقعیت دارد.
یک رویکرد بهتر رویکرد سئو جامع به سئو است که توسط متخصصان یوست مطرح شده است. گوگل برای همیشه با الگوریتم های خود سر و کار دارد تنها راه برای مرتب کردن رتبه خوب ، در طراحی سایت انجام کارهای مناسب به دلایل مناسب است. محتوای قابل خواندن و عملی که مشکلات بازدید کننده شما را حل می کند به شما در انجام این کار در طراحی سایت کمک می کند.
CTA در طراحی سایت
هر داستان پایان دارد. وقتی نوبت به کپی طراحی سایت می رسد این به معنای یک تماس خوب برای اقدام است. اجازه ندهید مردم حدس بزنند که قرار است چه کاری انجام دهند. شما باید آنها را به یک آزمایش رایگان ، نسخه ی نمایشی ، لیست پستی و غیره هدایت کنید. دلیل نوشتن مطالب شما به هر دلیل که باشد ، می خواهید سی تی ای خود را بسازید. به یاد داشته باشید داستان گویی در بازاریابی همه چیز در مورد سفر خواننده است. به این فکر کنید که کجا هستند.
با چه مشکلی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن روبرو هستند و می خواهید که در محصولات یا خدمات شرکت خود سرمایه گذاری کنید. اگر بتوانید جریان اولی را وارد جریان دوم کنید ، می توانید با مخاطبان خود درگیر شوید و امیدوارم آنها را نیز در طراحی سایت ترغیب کنید. نکات اصلی وبلاگ نویسی در طراحی سایت نکته اصلی که باید هنگام وبلاگ نویسی مهمان در ذهن داشته باشید ، ماهیت پیوندهایی است که در متن خود وارد می کنید. وقتی پیوندهایی را در محتوای خود گنجانید.
اهمیت وبلاگ نویسی مهمان در طراحی سایت
در چند سال گذشته در مورد کاهش وبلاگ مهمان به عنوان یک استراتژی جستجوگرها اعتیاد به مواد مخدره در طراحی سایت وجود دارد. هنگامی که وبلاگ نویسی مهمان برای اولین بار شروع شد ، دریافت پست در سایت دیگری نشانه موفقیت بود. موتورهای جستجو براساس آن رتبه بندی شده اند و بک لینک ها سیگنال در طراحی سایت کیفیت می شوند. کلمات واقعی لینک شده به متن در طراحی سایت متصل می شوند. وقتی یک آدرس اینترنتی را پیوند می دهید.
باید مطمئن شوید که حاوی کلماتی است که مفید هستند کدام کلمات مفید هستند گوگل از متون لنگر برای ارزیابی ارتباط یک صفحه استفاده می کند ، بنابراین کلمات کلیدی را در متون لنگرهایی که به آن پیوند دارید ، در طراحی سایت گنجانید. فقط مطمئن شوید که بیش از حد از آن استفاده نکنید ، زیرا گوگل همچنین برای پیوندهای هرزنامه مجازات می کند. مانند اکثر استراتژی های سئو ، مهمترین کاری که باید انجام دهید انجام همه کارهایی است.
وبلاگ نویسی طراحی سایت
از آنجا که وبلاگ نویسی مهمان تبدیل به روشی ثابت و شناخته شده برای تقویت سئو شد وبلاگ نویسان جعلی برای به دست آوردن بک لینک شروع به چیرگی اسپم کردند. بنابراین بک لینک ها به خودی خود در هنگام رده بندی کمتر در ترکیب برجسته می شوند. اما این بدان معنا نیست که وبلاگ نویسی مهمان در طراحی سایت رو به زوال است. هنگامی که مت کاتس گوگل از استفاده از بلاگ مهمان برای افزایش رتبه بندی هشدار داد ، منظور وی این بود که از وبلاگ نویسی مهمان نباید در طراحی سایت سوء استفاده شود. که به صورت ارگانیک انجام می دهید و در طراحی سایت اگر این امر منطقی باشد. طراحی سایت شرکت های خدماتی که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.