تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بواسیر در کودکان ، علت ، علائم ، پیشگیری و روش های درمان خانگی/کلینیک نوین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  bavasirkoodak.jpg]

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  یا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بیماری بسیار شایعی است که می تواند هر گروه و رده سنی را درگیر کند. اما از آنجایی که با افزایش سن عضلات مقعد تضعیف می شوند، احتمال بروز آن در افراد بالای ۵۰ سال بیشتر می شود. [b]لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  در کودکان[/b] همراه با درد و التهاب بسیاری است که موجب آزار کودک دلبندتان می شود، توجه به نشانه ها و علائم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  در کودکان به شناسایی سریع تر و انتخاب روش درمان کمک می کند.
بیشتر بخوانید:
علت بواسیر در کودکان

علت بواسیر در کودکان سبک زندگی اشتباه است. مهمترین علت بروز این بیماری در کودکان را می توان رژیم غذایی نادرست و بدون لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  عنوان کرد که زمینه را برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  فراهم نموده و به بواسیر می انجامد. از سایر علل بروز بواسیر در کودکان می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
علائم بواسیر در کودکان

توجه به علائم کودک می تواند در حل کردن سریع تر این مشکل کار ساز باشد، بسته به اینکه کودک در کدام مرحله از بیماری قرار دارد، علائم مختلفی ایجاد می شوند. به طور مثال ممکن است کودک دچار تورم و بیرون زدگی عروق شود و یا هیچ بیرون زدگی مشاهده نشود. از علائم بواسیر در کودکان می توانیم به این موارد اشاره کنیم :
  • خارش و سوزش
  • حساسیت
  • درد
  • خونریزی حین اجابت مزاج
پیشگیری از بواسیر در کودکان

برای پیشگیری از بواسیر باید رژیم غذایی کودک را کنترل کنید تا از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  جلوگیری نمایید. برای این منظور مصرف میوه و سبزیجات پر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و مصرف کافی آب و مایعات توصیه می شود.همچنین افزایش فعالیت کودک می تواند در پیشگیری از بواسیر موثر باشد. والدین موظف هستند به کودکان خود آموزش دهند تا به محض احساس نیاز به اجابت مزاج، به دستشویی مراجعه کنند. همچنین باید از زور زدن پرهیز کرده و زمان زیادی را دستشویی نمانند.
[تصویر:  014-3.jpg]
 

درمان خانگی بواسیر در کودکان

بواسیر در کودکان، اغلب موارد در مراحل ابتدایی است و نیاز به درمان های تهاجمی ندارد. در نتیجه تنها با چند راهکار ساده در خانه قابل درمان است. برخی از نکاتی که برای [b]لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  در کودکان[/b] توصیه می شود، به این شرح است :

در صورتی که کودک با روش های ذکر شده درمان نشود؛ لازم است به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  مراجعه نموده و با وی در رابطه با سایر روش های درمانی مشورت نمایید. در موارد حاد از روش هایی نظیر جراحی برای درمان استفاده می شود.