تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: درمان بواسیر یا هموروئید با استاپلر/کلینیک نوین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Piles-Injection.png]

استاپلر یا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  پکسی (pph) یکی از روشهای درمان سرپایی این بیماری است. استاپلر در دسته روشهای کمتر تهاجمی درمان این بیماری قرار دارد و با استفاده از ابزاری مخصوص و تحت بی حسی انجام می شود.

بیماری لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  یا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  از مهمترین بیماریهای نشیمنگاهی است. این بیماری در اثر تورم و گشاد شدن عروق مقعدی ایجاد می شود. عامل لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را می توان وارد آوردن فشار به مقعد در اثر عوامل مختلفی مانند [b]لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید [/b]، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ،  فشار آوردن مقعد هنگام دفع و …. عنوان کنیم. درمان لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بسته به نوع بیماری و شدت آن متفاوت است، [b]درمان با استاپلر[/b] یکی از روش های درمان این بیماری است، که در ادامه به آن می پردازیم :

بیشتر بخوانید:
استاپلر

[تصویر:  hqdefault.jpg]
استاپلر معمولاً در درمان هموروئیدهای داخلی درجه ۳ و ۴ با عود مکرر کاربرد دارد. در این روش که با استفاده از ابزاری مخصوص انجام می شود، در ابتدا عروق هموروئیدی به نقطه ای بالاتر منتقل می شوند و در مرحله بعد این عروق با استفاده کش بسته می شوند. با این روش خونرسانی به عروق متوقف می شود در نتیجه بافت از بین رفته و دفع می شود.
این روش درمانی در مقایسه با جراحی محبوب تر است، زیرا دردسر کمتری داشته و بدون نیاز به تیغ جراحی انجام می شود.

مزایای درمان با استاپلر

از مزیت های استاپلر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
      • این روش سرپایی انجام می شود.
      • درد کم
      • بدون نیاز به بیهوشی
      • دوران نقاهت کوتاه مدت
معایب استاپلر

مهمترین عوارضی که ممکن است بعد از درمان با استاپلر ایجاد شود؛ عبارتند از :
      • خونریزی
      • [b]لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید [/b] مقعد
      • آسیب دیدن دیواره مقعدی
      • عفونت
      • احساس ناکامل بودن دفع
      • مشکلات مربوط به اجابت مزاج
      • [b]زخم مقعد[/b]ی
      • واکنش به داروهای بی حسی

به سبب بروز عوارض مختلف معمولاً درمان با استاپلر توصیه نمی شود. زیرا ممکن عوارض جبران ناپذیری مثل آسیب دائمی به مقعد را به همراه داشته باشد. این امر موجب می شود بیمار ملزم به جراحی [b]کولوستومی[/b] و یا همان [b]جراحی برداشت مقعد[/b] شود.
با پیشرفت علم پزشکی، روش های بهتری نظیر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  جایگزین استاپلر شده که هیچ یک از مشکلات و عوارض درمان با استاپلر را به همراه ندارد. در ضمن این روش در مقایسه با جراحی نیز خطر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  بیشتری دارد.

مراقبت های بعد از درمان با استاپلر

رعایت این مراقبت ها می تواند ریسک ابتلا به عوارض درمان استاپلر را کاهش دهد. به علاوه این مراقبت ها می تواند از عود مجدد بیماری جلوگیری نماید. مراقبت های بعد از [b]لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  یا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  با استاپلر[/b] به این شرح است: