تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ۱۰ ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تیم لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و سئو اینتن در این مقاله به بررسی ۱۰ ابزار هوشمند تجزیه و تحلیل وب می پردازد و شما را با این ابزار آشنا می سازد تا بتوانید به تجزیه و تحلیل وب سایت خود بپردازید.
ابزارهای تجزیه و تحلیل فعالیت کاربر وب سایت را ردیابی می کنند. فعالیت ردیابی به سازمانها توانایی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید محتوای خود را می دهد.
تجزیه و تحلیل وب همچنین فراتر از ردیابی استفاده از وب است که شامل تعامل با رسانه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه می شود. این رویکرد گسترش یافته گاهی به آنالیز دیجیتال گفته می شود.
داده های ابزارهای آنالیز وب به شرکتها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را ارزیابی و بهبود دهند. اهداف کسب و کار در تجزیه و تحلیل وب مواردی مانند:
  • – جذب بازدید کنندگان بیشتر
  • – افزایش فروش
  • – بهبود جذب مشتری
  • – بهبود حفظ مشتری
  • -قابلیت های وب آنالیز
  • – ردیابی در سطح فردی
  • – تجزیه و تحلیل real time
  • – لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
  • – آنالیز موبایل
  • – ویژگی مدل سازی
  • – ردیابی تجارت الکترونیکی
  • – ردیابی متقابل دستگاه
  • – تجزیه و تحلیل درون صفحه
  • – پیگیری تبدیل هدف
  • – پیگیری رویداد
  • – رعایت حریم خصوصی
  • – گزینه پیش فرض
خوشبختانه ، ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانند تمام اطلاعات جمع آوری شده را به یک گزارش با درک آسان تبدیل کنند که به بینش بسیار مورد نیاز بازدید کنندگان وب شما کمک می کند. هنگامی که شما به این دانش مسلح هستید ، می بینید که وب سایت شما چقدر مؤثر است و برای ایجاد هرچه بهتر آن باید چه تغییراتی را ایجاد کنید.
در اینجا به ۱۰ ابزار برتر که می توانید برای به دست آوردن درک بیشتر درباره ترافیک وب سایت خود مراجعه کنید ، آورده شده است.
۱۰ ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت
۱- Google Analytics
Google Analytics یکی از بهترین ابزارهای رایگان است که هر صاحب وب سایت می تواند از آن برای ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها درباره ترافیک وب خود استفاده کند. شما می دانید که کلمات کلیدی بیشترین بازدید کنندگان را به صفحات شما وارد می کند. این ابزار گزارشی را برای وب سایت شما ایجاد می کند که شامل اطلاعاتی درباره بازدید کنندگان، منابع ترافیکی، اهداف، محتوا و تجارت الکترونیکی است. نکته منفی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید این است که می تواند به روزرسانی زمان ببرد. ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که اکنون به روزرسانی داده های شما را ارائه می دهند.
[تصویر:  1-2.jpg]
۲- Spring Metrics
Spring Metrics ابزار آنالیز را گرفته و آن را ساده تر کرده است. شما لازم نیست که یک متخصص اطلاعات شخصی باشید تا بتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. شما می توانید تجزیه و تحلیل تبدیل در زمان واقعی، منابع تبدیل برتر، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل صفحه فرود، گزارش عملکرد الکترونیکی و تنظیمات نقطه و کلیک ساده را دریافت کنید. بر خلاف Google Analytics ، Spring Metrics مسیر بازدید کننده را از طریق وب سایت شما از زمان رسیدن به زمان ترک آن دنبال می کند. وقتی برای اولین بار ثبت نام کنید ، می توانید به مدت ۱۴ روز آن را امتحان کنید. سادگی این ابزار صاحبان وب سایت های زیادی را از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید جابجا می کند.
[تصویر:  2-2.jpg]
۳- Woopra
Woopra ابزاری دیگر است که ردیابی آنالیز را در زمان واقعی ارائه می دهد، در حالی که Google Analytics می تواند ساعت ها به روز شود. این یک برنامه دسکتاپ است که به شما آمار بازدید کنندگان را به طور زنده ارائه می دهد. همچنین شما می توانید چت را بصورت زنده با بازدید کنندگان سایت انجام دهید. این می تواند یک ویژگی عالی برای تعامل با سایت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما باشد.
[تصویر:  3-2.jpg]
۴- Clicky
اگر فقط یک وب سایت و یک حساب کاربری حرفه ای با هزینه ماهانه داشته باشید ، Clicky خدمات رایگان ارائه می دهد. به شما اجازه می دهد آنچه بازدید کنندگان فعلی در سایت شما مشاهده می کنند را پیگیری کنید. داشبورد Clicky برای استفاده ساده است و کلیه اطلاعاتی را که می خواهید برای دیدن آنها به روشنی ارائه دهید. آنها همچنین دارای یک نسخه موبایل هستند که بررسی وضعیت شما در هر نقطه را برای شما آسان می کند.
[تصویر:  4-2.jpg]
۵- Mint
Mint یک ابزار تحلیلی است که خود میزبان است. به شما آماری real time ارائه می دهد، که با Google Analytics رایگان دریافت نمی کنید. شما می توانید بازدید کنندگان سایت ، جایی که آنها از کجا می آیند و چه صفحاتی را مشاهده می کنند ردیابی کنید. و Peppermill ، بخشی از Mint، به شما امکان می دهد تنظیماتی را انجام دهید تا با تنوع افزودنی رایگان ، برای استفاده شما سازگارتر شود.
[تصویر:  5-2.jpg]
۶- Chartbeat
Chartbeat به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاعات فوری ، از اطلاعات خود بیشترین بهره را ببرند. آنها دائماً بازدیدکنندگان و کارهای خود را در وب سایت مشاهده می کنند. این امر به شما اطلاعات لازم را برای ایجاد تنظیمات لازم در مورد محتوا یا طراحی خود داشته باشید را می دهد. وقتی ثبت نام می کنید یک ماه رایگان دریافت می کنید.
[تصویر:  6-1.jpg]
۷- Kissmetrics
Kissmetrics یکی دیگر از ابزارهای تحلیلی است که به مشتریان امکان می دهد حرکات بازدید کنندگان جداگانه را در سراسر وب سایتهای خود ردیابی کنند. شما می توانید ببینید که چگونه رفتارها با گذشت زمان تغییر می کنند ، الگوهایی را مشخص می کنند و از دیگر آمارها ، معمولی ترین و تازه ترین مراجعه کننده ها را می بینید. می توانید این سرویس را به مدت ۳۰ روز بطور رایگان امتحان کنید.
[تصویر:  7.jpg]
۸- UserTesting
UserTesting.com روشی بی نظیر برای جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران سایت است. شما در حال پرداخت هزینه برای گروهی از شرکت کنندگان در انتخاب خود برای انجام مجموعه ای از کارها در سایت خود هستید. کاربر و فعالیت وی در فیلم ضبط می شود. در حدود یک ساعت ، بازخورد خود را خواهید داشت. شما می توانید افکار واقعی کاربران را در جمعیت شناسی هدف خود بشنوید.
[تصویر:  8.jpg]
۹- Crazy Egg
Crazy Egg از قدرت فناوری Heatmap استفاده می کند تا تصویری بصری از بازدید کنندگان سایت در صفحات وب شما ارائه دهد. این به شما نشان می دهد که افراد در حال حرکت ماوس خود بر روی صفحه و جایی که کلیک می کنند. بین جایی که افراد ماوس را قرار می دهند و جایی که چشم خود را حرکت می دهند ارتباطی وجود دارد. بنابراین، این نوع ردیابی به شما کمک می کند تا ببینید چه مناطقی بیشترین توجه و تعامل کاربران را به خود جلب می کند. یک سرویس آزمایشی یک ماهه رایگان با این سرویس وجود دارد و قیمت ها با قیمت ۹ دلار برای ۱۰ هیت مپ شروع می شوند.
[تصویر:  9.jpg]
۱۰- Mouseflow
Mouseflow به نوعی ترکیبی از UserTesting و Crazy Egg است. می توانید ویدئویی از کاربران در تعامل با وب سایت خود، از جمله هر کلیک و حرکت ماوس ، پیمایش و ضربه زدن به کلید را مشاهده کنید. همچنین می توانید نقشه های گرما را از دوره های زمانی مختلف مشاهده کنید تا بتوانید تأثیر تغییرات ایجاد شده در صفحه خود را مشاهده کنید. قیمت گذاری بسته به تعداد سایتهایی که می خواهید پوشش دهید و چند جلسه مورد نظر شما متفاوت است. برای یک سایت واحد و حداکثر ۱۰۰ جلسه ضبط شده ، هزینه ای ندارد.
[تصویر:  10.jpg]
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.