تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: نورگیر آشپزخانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر بگوییم قلب هر خانه آشپزخانه آن است غلو نکرده ایم. مگر می شود قلب خانه مکانی فاقد نور طبیعی باشد. در مواقعی که آشپزخانه نمی تواند پنجره ای رو به بیرون داشته باشد سازنده از نورگیر آشپزخانه به جای آن استفاده می کند.
با اطمینان خاطر کامل می توانید طراحی و ساخت پروژه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را به مجموعه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بسپارید. این تیم با سال ها سابقه درخشان در این زمینه بهترین گزینه برای انتخاب است.


ضوابط شهرداری و نورگیر آشپزخانه


کاربری ساختمان ها می تواند متفاوت باشد. مسکونی، تجاری، پاساژ و... در هر حال هرکدام در حین ساخت ضوابطی را باید رعایت کنند. عدم رعایت این قوانین تخلف محسوب می شود. یکی از این قانون ها تامین نور طبیعی برای آشپزخانه است.
در صورت رعایت نکردن قوانین، سازنده ملزم به پرداخت جریمه و یا در مواقعی حتی مجبور به تخریب سازه می شود. این نور در درجه اول با ایجاد پنجره در نقشه ساخت تامین می شود. اما در برخی اوقات طرح و نقشه به گونه ای است که برای آشپزخانه نمی توان پنجره ایجاد کرد. در چنین شرایطی راه حل بسیار کار آمد و مناسبی که وجود دارد استفاده از نورگیر آشپزخانه است.
[تصویر:  Kitchen-Ideas-3-min.jpg]


نورگیر سقفی آشپزخانه


مهم ترین مزیت استفاده از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در محیط آشپزخانه فراهم کردن نور طبیعی این فضا است. نور به هر محیطی نشاط و انرژی می بخشد. آشپزخانه هم از این امر مستثنا نیست و نور در این محیط نیز باعث می شود تا با انرژی بیشتری بتوان در آن فعالیت نمود.
از طرفی نورگیر سقفی آشپزخانه ضمن روشن کردن این فضا، سبب روشن تر شدن سایر نقاط منزل هم می شود. استفاده از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و یا نورگیر سقفی را باید به یک مجری با تجربه و متعهد سپرد تا در آینده به زودی دچار مشکل و خرابی نشود.
تیم حرفه ای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به عنوان آخرین کار بعد از نصب، به بهترین شکل نورگیر را آببندی می کنند تا در برابر برف و باران مقاوم باشد. آببندی درست و اصولی همینطور از نفوذ گرد و غبار به داخل، در هنگام وزش باد نیز جلوگیری می کند.


[تصویر:  1518420297_ceiling-lighting-and-its-impo...ng-min.jpg]
نورگیر آشپزخانه بازشو


اگر در طراحی نورگیر از مدل بازشو آن استفاده کنید می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. بازکردن بخشی از نورگیر سقفی آشپزخانه در تابستان باعث ورود هوای تازه به محیط خانه می شود. می توان گرمای ناشی از پخت و پز برای ساعات طولانی و استفاده از اجاق گاز را با باز کردن قسمت بازشو نورگیر برطرف ساخت.


پوشش ساز مجری انواع نورگیر


گروه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مجری انواع لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، به شکل ثابت و متحرک هستند. این تیم با سال ها سابقه درخشان و رضایت مشتریان جز موفق ترین مجریان انواع نورگیر است.


از آن جایی که تنها افراد حرفه ای در این گروه جای دارند می توان مطمئن بود که تمام مراحل طراحی تا ساخت و نصب توسط افراد با تجربه انجام می شود. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط سفارش از طریق صفحه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در وب سایت رسمی این شرکت اقدام کنید.