تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سئو Off-Page و اهمیت آن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهینه سازی موتور جستجو (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) از چندین عوامل کیفیت تشکیل شده است و یکی از مهمترین آنها عوامل Off-Page است. سئو Off-Page شامل عوامل اساسی SEO برای رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو ، مانند بک لینک هستند و بخش های عظیمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند.
با این حال، برای افرادی که تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستند ، “سئو off-page” ممکن است به هیچ وجه منطقی نباشد.
بنابراین ، سئو Off-Page چیست؟ در ادامه، ضمن توضیح در مورد بهینه سازی موتور جستجوی Off-Page ، اهمیت سئو Off-Page را شرح داده شده است.
سئو Off-Page به چه معناست؟
سئو Off-Page ، تکنیک های بهینه سازی را توصیف می کند که می تواند رتبه شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بهبود بخشد. این تکنیکها ، در خارج از سایت شما اتفاق می افتد و شامل جذب پیوند از وب سایت های دیگر ، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی در سراسر وب می شود.
اهمیت سئو Off-Page
سئو Off-Page بسیار ارزشمند است زیرا به موتورهای جستجو می گوید وب سایت شما برای دیگران در وب مهم است. هر پیوندی که دریافت می کنید بعنوان تأییدیه از منبع دیگری که وب سایت شما با کیفیت باشد عمل می کند. این اجازه می دهد تا منابع خارجی برای وب سایتهایی که دارای همان کیفیت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در صفحه هستند، عمل کنند. بنابراین موتورهای جستجو بهترین رتبه را برای رتبه بندی وب سایت ها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) می دانند.
به عنوان مثال ، بگویید که شرکت A دارای یک وب سایت است که شامل چندین سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است. هر صفحه برای کلمات کلیدی بهینه شده است و کد برگشتی دارای برچسب های مناسب ، عناوین صفحه و موارد دیگر می باشد.
شرکت B علاوه بر SEO داخلی با ، رسانه های خبری محبوب به وبلاگ خود پیوند خورده اند ،و دارای حساب های فعال در رسانه های اجتماعی هستند و مدیرعامل آن توسط وب سایت های دیگر به عنوان یک متخصص در صنعت معرفی شده است.
شرکت B با داشتن بک لینک های متعدد، ذکر برند ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و سایر موارد در رده بندی موتورهای جستجو جایگاه بالاتری را کسب می کند.
و این همان چیزی است که سئو Off-Page را برای هر صفحه وب ضروری می کند.
[تصویر:  0.jpg]
۳ نوع لینک برای سئو Off-Page
لینک ها یک مؤلفه مهم برای سئو Off-Page هستند. قبل از شروع به ساختن یا کسب بک لینک، درک انواع مختلف لینک ها و همچنین عواملی که در برابر یک پیوند به وب سایت شما تأثیر دارد ، ضروری است.
این سه نوع لینک شامل موارد زیر می شود:
۱- لینک های طبیعی یا NATURAL LINKS
یک لینک طبیعی به طور طبیعی به وب سایت شما می آید. تیم شما هیچ اقدامی انجام نمی دهد و هیچ راه حلی را برای کسب لینک برقرار نمی کند. شخصی که آن محتوا را می نویسد، تصمیم به پیوند دادن به محتوای شما گرفته است، خواه به دلیل اینکه از برند شما پیروی می کند یا محتوای شما را از طریق جستجو کشف کرده است.
در هر صورت، آنها مطالب شما را با ارزش و برجسته می دانند.
۲- لینک های ساخته شده یا BUILT LINKS
لینک های ساخته شده از طریق دسترسی، به وب سایت شما می آید. تیم شما برای دستیابی به این پیوند تلاش کرده است، خواه با مراجعه به وب مسترها، ناشران یا خبرگزاری ها. شما حتی می توانید با یک تبلیغات، محتوایی را تبلیغ کرده باشید و در معرض دیدگاه قرار دهید که به مردم کمک می کند تا محتوا را کشف کنند.
با وجود اینکه این لینک را ساخته اید ، اما هنوز هم محتوای ارزشمندی را برای کاربران ایجاد کرده اید.
۳- لینک های ایجاد شده یا CREATED LINKS
پیوند ایجاد شده از ارسال مطالب خود در فهرست ها، انجمن ها یا اطلاعیه های مطبوعاتی به وب سایت شما می آید.
تیم شما این پیوند را عمداً و بدون انجام هرگونه دسترسی ایجاد کرده است. این تاکتیک Off-Page SEO برای ایجاد لینک تمایل دارد که به عنوان یک روش لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کلاه سیاه ثبت شود زیرا موتورهای جستجوگر به دنبال این نوع از تاکتیک های ایجاد لینک هستند.
به جای ساختن لینک ها ، روی لینک های طبیعی یا ساخته شده تمرکز کنید.
[تصویر:  2.jpg]
۶ عامل مؤثر بر ارزشمندی لینک برای سئو Off-Page
شما همچنین می خواهید در مورد ارزش و اقتدار تصویب شده توسط یک لینک فکر کنید.
اگرچه می توانید ده ها لینک کم ارزش از وب سایت های اسپم یا غیر قابل اعتماد جذب کنید، آنها به شما کمک نمی کنند تا کسب و کار شما در نتایج جستجو به خوبی رتبه بندی کند. به همین دلیل ضروری است که تلاشهای ایجاد لینک پیوند Off-Page از صفحه خود را در وب سایتهای قابل اعتماد با حق امتیاز عالی لینک متمرکز کنید.
شش عامل مؤثر بر ارزش تصویب شده توسط یک لینک شامل موارد زیر است:
۱-anchor text مورد استفاده برای لینک به سایت شما
۲-تازه بودن یا طول عمر لینک به سایت شما
۳-تعداد لینک در صفحه لینک گذاری
۴-ارتباط بین موضوع لینک سایت و شما
۵-قابلیت اطمینان سایت لینک دهنده
۶-اختیار سایت لینک دهنده و صفحه لینک گذاری
۷-نحوه انجام سئو خارج از صفحه برای فعالیت SEO خود
[تصویر:  3.jpg]
ویژگی های سئو off-page
اکنون که ما متوجه شده ایم که سئو Off-Page برای موفقیت یک وب سایت چقدر مهم است ، می توانیم به ویژگیهای چگونگی بهبود SEO Off-Page بپردازیم.
۱-ساخت لینک یا link building
پیوندهای سایتهای معتبر برای وب سایت شما بسیار سودمند هستند.
اما چگونه دیگران را متقاعد می کنید که به شما لینک دهند؟ برای شروع می توانید هر یک از (یا همه) استراتژی های سئو خارج از صفحه را امتحان کنید.
محتوای با کیفیت ایجاد کنید. ایجاد پست های وبلاگ با کیفیت بالا، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و موارد دیگر، همه روش های عالی برای جلب کلیک و پیوندهای طبیعی به سایت شما هستند.
دسترسی به روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به عنوان منابع ممکن برای نوشتن آنها یا درخواست از آنها برای میزبانی از چیزی که ایجاد کرده اید، فرصت های آینده را برای شما فراهم می کند تا بتوانید لینک هایی به وب سایت خود داشته باشید.
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تبلیغ مطالب شما در رسانه های اجتماعی می تواند به آن کمک کند تا بتواند به آن مورد مشاهده قرار گیرد. محتوای مناسب مانند اینفوگرافیک، پست های وبلاگ و موارد دیگر را در کانال های رسانه های اجتماعی ارسال کنید. پست های خود را برای کشف نیز بهینه کنید، مانند استفاده از هشتگ در توییتر.
۲-نوشتن برای نشریات
نوشتن برای نشریات خارجی راهی عالی برای نشان دادن اینکه شما یک مسئول در صنعت خود هستید و در عین حال خدمات شغلی خود را نیز تبلیغ می کنید. این نوع تبلیغات برای جذب مشتری پتانسیل عظیمی را ایجاد می کند که در غیر این صورت ممکن است درباره شما نشنیده باشد. به علاوه، این می تواند یک سبک نوشتن به شما بدهد که می توانید به نشریات دیگران نشان دهید تا شروع به نوشتن برای آنها و غیره کنید.
۳- نشانه گذاری اجتماعی
نشانه گذاری اجتماعی فرایند ارسال محتوای شما به سایت هایی مانند Tumblr ، Reddit و دیگران است. این سایت ها محتوای خود را برای جذاب کردن تقسیم می کنند، که می توانید با استفاده از آنها برای جلب توجه مشتریان در جمعیتی خاص که می خواهید هدف گذاری کنید. قبل از ارسال مطالب، مطمئن شوید که در مورد مخاطبان و قوانین هر سایت تحقیق کنید.
شما نمی خواهید از سایت اسپم لینک بگیرید. درعوض ، می خواهید با محتوای خود ارزش واقعی ارائه دهید.
[تصویر:  4.jpg]
 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.