تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: برداشتن چربی اضافه شکم بدون عمل جراحی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
چیزی که امروزه بسیار آزار دهنده است چربی انباشته شده در ناحیه ی شکم است، بنابراین روز به روز به تعداد افرادی که خواهان حذف چربی های شکم هستند افزوده می شود. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید هم امکانپذیر است انواع مختلفی از روش های حذف چربی های شکمی بدون جراحی وجود دارد که لازم است با انجام معاینات و شرایط جسمی بیمار  روش مناسب توسط پزشک انتخاب شود.

پرکاربرد ترین روش های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  شامل استفاده از روش های حرارتی برای کاهش چربی از جمله لیزر، فرکانس رادیویی (RF) و تکنیک های اولتراسوند می باشد. اما روز به روز به تعداد روش های غیر جراحی حذف چربی ها افزود می شود و بسیار پر طرفدار نیز هستند.



[تصویر:  %D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%...%D9%85.jpg]
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
[/url]
انواع روش های لاغری شکم بدون جراحی

چند روش معمول برای [url=http://drmsabet.ir/fa/weblog/140931/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%85-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86]عمل جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان بدون جراحی وجود دارد که شامل:

کرایولیپولیز یا سرمادرمانی

کرایولیپولیز روشی غیر جراحی برای کاهش چربی موضعی شکم است.  اساس کار این روش به این صورت است که از طریق خنک سازی و انجماد چربی در ناحیه شکم، موجب حذف چربی ها دی این ناحیه می شود.
 


لیزر استرابری

لیزر استرابری، نوعی روش غیرتهاجمی است و اساس کار آن به طور کلی، در لاغری موضعی است.  لیزر استرابری تکنیکی بدون عوارض و درد است و کاملاً قادربه حذف ذخیره چربی در نواحی مختلف بدن از جمله شکم است.
روشی است که نیازی به جراحی ندارد و از نوعی لیزر کم قدرت استفاده می شود که ناراحتی و مشکلی به وجود نمی آورد افرادی که ازاین روش برای لاغری موضعی شکم و پهلو استفاده می کنند، می توانند در زمان کوتاهی به نتایج مطلوب خود برسند.
 بیشتر بدانید: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

 

دکتر محمد ثابت | لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید