تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: آشنایی با تعرفه های هاست لینوکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید | لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

انتخاب لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید قدرتمند یکی از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار در راه اندازی سایت حرفه ای می باشد که سرعت و امنیت را در سایت تحت پوشش قرار می دهد. شرکت نونگار پردازش با سابقه فعالیت طولانی در زمینه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، گرایشات هاست لینوکس و هاست ویندوز را نیز در طیف خدمات خود قرار داده است. تعرفه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  به شرح زیر می باشد .
کارفرمایان نونگار برای افزایش سرویسهای میزبانی خود می توانند از لینک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده نمایند و بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت، مشاهده و فعال نمایند !

سوالات رایج و متداول در زمینه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به شرح زیر می باشد:
چگونه می توان لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید موردنظر خود را تهیه کرد؟
با مراجعه به صفحه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و مشاهده میزبانی وب مورد نظر خود به راحتی می توانید به ثبت سفارش خود بپردازید سپس با قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تماس گرفته و سرویس خود را به ثبت برسانید و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

فرق بین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و ویندوز در چیست؟
در صورتی که زبان برنامه نویسی سایت شما لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می باشد بهتر است از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید استفاده نمایید در غیر اینصورت پیشنهاد ما به شما لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است. زیرا هاست لینوکس از امنیت ، سرعت و پایداری بیشتری نسبت به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید برخوردار می باشد همچنین مهم ترین مزیت لینوکس نسبت به ویندوز به صرفه بودن آن است ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نسبت به هاست ویندوز ارزان تر هستند.

چگونه می توان سرویس میزبانی را از یک شرکت به دیگری منتقل کرد؟
ابتدا باید نوع سرویس میزبانی خود را در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مورد نظر انتخاب نموده و پس از بک آپ گرفتن اطلاعات هاستینگ پیشین خود آن را به سرویس جدید خود منتق کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با انتقال سرویس میزبانی می توانید با واحد لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید پردازش در ارتباط باشید.

فرق بین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و وردپرس چیست؟
هاست های وردپرس همان لینوکس هستند با این تفاوت که هاست وردپرس برای سایت های وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد ، اگر سایت شما وردپرس است و قصد انتخاب بهترین سرویس میزبانی را دارید پیشنهاد ما به شما هاست وردپرس می باشد.

لینوکس دایرکت ادمین بهتر است یا لینوکس سی پنل؟
مهم تفاوت بین لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید دایرکت ادمین و هاست سی پنل تنها در کنترل پنل آن ها می باشد و این دو هاست تفاوت چندانی ندارد. اما طبق آمار هاست دایرکت ادمین به دلیل شکل ظاهری که دارد کاربرپسند تر از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید سی پنل است و در مقابل هاست سی پنل از امنیت و سرعت بیشتری نسبت به دایرکت ادمین برخوردار است. بنابراین نمی توان نظر قطعی داد که کدام بهتر از دیگری است اما به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت سرویس میزبانی بسیار مهم تر از کنترل پنل مدیریت می باشد.

چگونه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مورد نظر خود را انتخاب کنم؟
با مراجعه به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و مشاهده پلن های مختلف متناسب با حجم دیسک سایت خود می توانید بهترین پلن را انتخاب نمایید. اما اگر سایت خود را تازه راه اندازی کرده ایدبه حجم چندان زیادی احتیاج ندارید می توانید بین پلن های کم حجم و متوسط یکی را انتخاب نمایید در غیر اینصورت برای کسب اطلاعات بیشتر با قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در تماس باشید.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید