تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: کیک شکلاتی نوتلا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معمولا افراد زیادی به نوتلا و خوراکی هایی که با نوتلا تهیه میشوند علاقه زیادی دارند بنابراین ما برای آن دسته از افرادی که عاشق نوتلا هستند یک دستور پخت کیک عالی ارائه میدهیم. مجموعه آنیل کوک با ارائه محصولات خود همچونلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید برای راحتی و آرامش خاطر مشتریان انوع کیک را با بهترین کیفیت تهیه میکند.کیک شکلاتی نوتلا کیکی خوشمزه و نرم و لطیف میباشد که اغلب در جشن تولدها مورد استفاده قرار میگیرد. نوتلا خود به نوعی شکلات است که در بین بچه ها  و بیشتر بزرگترها طرفداران زیادی دارد.در این مطلب طرز تهیه کیک شکلاتی را آموزش میدهیم.
جشن تولدی بدون کیک به نظر خیلی جالب نیست چرا که تولد است و کیک آن بنابراین نمیشود از آن صرف نظر کرد. اگر دوست دارید کیک را خودتان برای جشن آماده کنید ما در ادامه به شما مواد لازم و تمامی مراحل را توضیح میدهیم.پس با ما همراه باشید.
مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی نوتلا
آرد سوخاری 2 پیمانه
½ پیمانه شیر
وانیل 2 قاشق چایخوری سر خالی
½ پیمانه شکر
4 عدد تخم مرغ درشت
2 قاشق غذا خوری بکینگ پودر
½ قاشق چایخوری نمک کره 1 پیمانه
1 عدد تخم مرغ
6 قاشق غذاخوری نوتلا
مراحل آماده سازی کیک نوتلا
قبل از اینکه شروع به کار کنید فر را روشن کنید و روی حرارت 175 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.
یک کاسه برداشته و تخم مرغ ها را بدون اینکه زرده را از سفیده جدا کنید داخل آن بشکنید سپس با وانیل و شیر مخلوط نمایید. برای مخلوط کردن این مواد نیازی نیست از همزن برقی استفاده کنید میتوانید از چنگال یا هم زن دستی استفاده کنید این مواد را آنقدر هم بزنید تا مواد یکنواخت شود. اگر میخواهید حاصل کارتان کیفیت بهتری داشته باشد شیر و تخم مرغ ها را 15 دقسقه قبل از یخچال بیرون گذاشته تا به دمای محیط برسد. آرد را قبل از استفاده 2 بار الک کنید زیرا الک کردن آرد باعث میشود کیک لطیفتر و تردتر شود. بعد از الک آرد در یک ظرف دیگر آرد را با بکینگ پودر، نمک مخلوط کنید و سپس شکر را به آنها اضافه نمایید.کره ای که در مواد لازم ذکر شد را بیرون از یخچال گذاشته تا از آن حالت صفت درآمده و کمی نرم شود توجه داشته باشید کره نباید کاملا به صورت مایع شود.کره را به آرامی با آرد و شکر اضافه کنید و تدریج هم بزنید.زمانی که تمای کره را به مواد اضافه کردید 3 ثانیه با دور کند همزن مخلوط را هم بزنید بدون شک در این حالت کره هنوز آب نشده و تکه هایی از آن در مواد دیده میشود.
از مخلوط شیر و تخم مرغ به اندازه 1 پیمانه جدا کنید و به مخلوط آرد کره اضافه کنید. در ابتدا به مدت 20 ثانیه مواد را با دور کند هم بزنید و کم کم دور همزن را زیاد کنید. همزدن خود را باید تا زمانی که مواد کاملا مخلوط و پف دار میشود ادامه دهید.
اگر خاطرتان باشد در مواد لازم یک تخم مرغ دیگر داشتیم. آن یک تخم مرغ را با 6 قاشق نوتلا با هم مخلوط میکنیم  این ترکیب برای کیک شکلاتی نوتلا مهمترین کار است. یک قالب 22 سانتی متری را چرب میکنیم و کمی آرد میپاشیم.
کمی از مخلوط کیک را که آماده کرده اید را در قالب ریخته و روی آن را با یک قاشق صاف نمایید سپی ترکیب نوتلا و تخم مرغ را روی مخلوط بریزید و بعد از آن مجددا بقیه مخلوط را داخل قالب بریزید.
در واقع بین دو لایه کیک نوتلا قرار میدهیم. قالب را حدو 45 دقیقه در فر بگذارید تا کیک پخته شود قالب را از فر خارج کنید و اجازه دهید تا کاملا سرد شود، سپس آن را از قالب جدا کنید.
اگر تمایل داشته باشید مبتوانید از گاناش شکلاتی برای روکش کیک استفاده نمایید همچنین از فندق های خرد شده و ترافل های رنگی رنگی برای زیبا شدن و تزئین کیک استفاده کنید.قطعا از پختن و خوردن همچین کیکی لذت خواهید برد. شما میتوانید برای بهتر بزگزار کردن مراسم خود از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید آنیل نیز استفاده نمایید چرا که لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مجموعه ما بسیار مناسب است و بدون شک   لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را تجربه خواهید کرد. با لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید میتوانید بعد از صرف غذا برای مهمانان خود میز زیبایی تدارک ببینید. همچینی برای سرو یک عصرانه خوب و خوشمزه پیشنهاد میکنیم از کوکی های آنیل کوک امتحان کنید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید از دیگر محصولات و خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه میدهیم.هدف ما جلب رضایت شماست پس مطمئن باشید ما برای تهه محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده میکنیم. برای دیدن دیگر محصولات مالینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کلیک کنید.