تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: Tiered link building یا لینک سازی چند مرحله ای چیست ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک سازی چند مرحله ای به گونه ای است که در مرحله اول عمل لینک سازی انجام می شود. برای مرحله دوم نیز امکان لینک سازی وجود دارد. لینک هایی که از کیفیت مشکوکی برخوردار باشند و در برخی موارد احتمال دارد که با سایت اصلی ارتباطی نداشته باشند، در این مرحله امکان استفاده از آنها وجود دارد. برای مثال برخی از این لینک ها عبارتند از: لینک های پروفایل، کامنت ها و انجمن ها از مرحله سوم به بعد نیازی به عمل لینک سازی نبوده و بهتر است که این کار صورت نگیرد.
آشنایی با Tiered link building یا لینک سازی چند مرحله ای
یک روش در لینک سازی که برای لینک های سایت، لینک ساخته می شود، به لینک سازی چند مرحله ای معروف می باشد. این کار با هدف قدرت بخشیدن به لینک هایی خواهد بود که به طور مستقیم در اختیار سایت گذاشته می شوند تا سبب افزایش page rank آنها شده و به سایت اصلی انتقال پیدا کنند. امکان تکرار در این کار وجود دارد و برای لینک های مرحله ۱ نیز می توان عمل لینک سازی را انجام داد.
از جمله لینک های مرحله اول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-لینک داخلی از مطالب وبلاگ سایت
-لینک از سایت های مرتبط
-رپورتاژ
در مرحله دوم برای لینک های زیر می توان عمل لینک سازی را انجام داده این لینک ها عبارتند از:
-شبکه های وبلاگی
-کامنت های مرتبط
-انجمن های مرتبط لینک سازی
استفاده از شبکه وبلاگی مستلزم رعایت کردن برخی نکات می باشد. برخی از این موارد می‌توانند روی پنالتی شدن کل شبکه وبلاگی تاثیر بگذارند. یکی از این نکات این است که هاستی که برای سایت ها استفاده می شود باید تا حد امکان فرق داشته باشد.
برای استفاده از شبکه وبلاگی باید به برخی موارد توجه شود، این موارد می توانند موجب پنالتی شدن کل شبکه وبلاگی شوند. در ادامه به برخی از مهمترین موارد اشاره می شود:
– هاست مورد استفاده برای سایت ها باید تا حد امکان متفاوت باشد
– طراحی سایت ها متفاوت انجام شود.
– فقط از یک قالب برای استفاده در سایت ها استفاده نشود.
– فقط یک نفر مالک سایت ها نباشد.
– سایت ها دارای محتوای یکسان نباشند.
– لینک داخلی بین سایت ها دارای تعداد زیادی باشد.
[img=844x1150]https://inten.asia/wp-content/uploads/2020/05/Tiered-link-building-1.jpg[/img]
مزایای Tiered link building لینک سازی چند مرحله ای
لینک سازی مرحله اول به گونه ای است که موجب می شود احتمال پنالتی شدن سایت اصلی کمتر شود و این مرحله برای سایت اصلی در مقابل لینک های دیگر مانند یک محافظ خواهد بود.‌ به عنوان مثال در صورتی که لینک مرحله یک دارای یک لینک پنالتی باشد، کار آسان شده و از طریق قطع ارتباط آن با سایت اصلی می توان از سایت اصلی در برابر پنالتی محافظت کرد.
لازم به ذکر است که لینک های مرحله یک با ۱۰ تا ۲۰ پنالتی نشده و لینک های مرحله دوم که به آنها لینک های بسیار زیادی اتصال دارند، گزینه های مناسب تری برای پنالتی می باشند که امکان حذف لینک مرحله دو در اینجا نیز وجود دارد. به عنوان مثال در صورتی که از شبکه وبلاگی برای بازسازی مرحله دوم استفاده شود، اگر گوگل این شبکه وبلاگی را کشف نماید، لینک های مرحله یک و یا سایت اصلی پنالتی خواهد شد.
[تصویر:  Tiered-link-building-2.jpg]
خصوصیات لینک ها در هر مرحله
۱- خصوصیات لینک مرحله اول :
-لازم است مرتبط باشند.
-برای لینک سازی مرحله اول لازم است که از محتوای اختصاصی استفاده شود.
-باید در این مرحله سایت هایی وجود داشته باشند که دارای اعتبار بالایی هستند.
-از آنجایی که این لینک ها پایه و اساس لینک های سایت می باشند، لازم است که مطمئن شویم دارای مشکل نیستند و در آینده حذف نخواهند شد.
-بهتر است امکان دسترسی به این لینک ها وجود داشته باشد تا در صورت بروز مشکل در آینده بتوانیم آن ها را حذف کنیم.
۲- خصوصیات لینک مرحله دو :
-در مقایسه با لینک های مرحله یک دارای کیفیت پایین تری بود و اعتبار سایت کمتر می باشد.
-در این مرحله تعداد لینک های بیشتری ساخته می شود.
-تعداد لینک هایی که در این مرحله ساخته می شود بیشتر است.
-مطالب باید با سایت اصلی مرتبط باشد.
-زمان زیادی برای ساخت آنها نیاز نخواهد بود.
-امکان استفاده از محتوای جمع آوری شده نیز وجود دارد.
۳- خصوصیات لینک های مرحله سوم:
-در این مرحله تعداد لینک ها دارای اهمیت زیادی است
-مرتبط بودن لینک ها در این مرحله اهمیت ندارد
-ساخت لینک ها زمان زیادی نخواهد برد.
[img=844x1064]https://inten.asia/wp-content/uploads/2020/05/Tiered-link-building-3.png[/img]
سرعت لینک سازی چند مرحله ای
یکی از موارد بسیار مهم که در لینک سازی چند مرحله ای لازم است در نظر گرفته شود، سرعت لینک سازی می باشد. این مورد یکی از موارد طبیعی بودن لینک به شمار می آید. جهت رعایت این مورد لازم است موارد زیر در نظر گرفته شود:
-در ابتدا باید لینک های مرحله یک در عرض دو هفته ساخته شوند
-از هفته سوم ساخت لینک های مرحله دو آغاز شوند
-این فرآیند تکرار شود
-بهتر است به هر یک از لینک های مرحله یک ۵۱ تا ۰۲ لینک مرحله دو اضافه گردد. برای مرحله سوم نیز هر تعداد لینکی که شرایط ساخت آن ها وجود دارد، ساخته شوند.
[تصویر:  Tiered-link-building-4.jpg]
لینک سازی برای شبکه های اجتماعی
در موتورهای جستجو هدف سئو سایت دیده شدن یک کسب و کار می باشد. در دنیای امروزی شبکه های اجتماعی فرصت بسیار خوبی برای دیده شدن در یک کسب و کار پیدا کرده اند. از آنجایی که این شبکه های اجتماعی دارای اعتبار بالایی هستند، می‌‌توان با بهبود رتبه این صفحات در نتایج جستجو شرایط دیده شدن آنها توسط کاربر را بالا برد. برای شبکه های اجتماعی نیز امکان لینک سازی چند مرحله ای وجود دارد. در این صورت، لینک سازی چند مرحله ای می توان قدرت برندسازی شما را در رسانه های اجتماعی چند برابر افزایش بدهد.
شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۸ سال توانسته در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.