تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: بازی اتاق فرار احضارر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اتاق فرار احضار در خردادماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر افتتاح گردید، برخی از دوستداران اسکیپ روم، اتاق فرار احضار را ترسناکترین اتاق فرار از مجموعه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  دات آی آر می دانند، اولین چیزی که می توان در رابطه با اتاق فرار احضار بیان کرد دکور زیبا، منحصر به فرد و زیبای این اتاق فرار است. دکور این بازی به گونه ای طراحی شده است که حس ترس و سرما را پس از ورود به بازی به طور کامل درک می کنید. این بازی از لحاظ فضاسازی، موزیک، افکت های صوتی، ریتم و تقدم ظهور معماها بسیار هوشمندانه طراحی شده است.

برای مشاهده سانس های بازی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  کلیک کنید


این بازی بر خلاف بسیاری از اتاق فرارهای با ژانر وحشت که جهت القای حس ترس و وحشت فردی وارد بازی می شود و حس ترس را به شما القاء می کند، شخصی وارد بازی شما نمی شود و حس ترس را صرفاً از طریق داستان و فضاسازی، با افکت های صوتی و نوری به شما القاء می کند.



در القای حس ترس و وحشت در این اتاق فرار لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  به هیچ عنوان اغراقی صورت نگرفته است و بازیکنان در این بازی به اندازه می ترسند، به اندازه لذت می برند و به اندازه معما حل می کنند.



لازم به ذکر است که این بازی دارای محدودیت سنی بوده و بازیکنان می بایست حداقل 17 سال به بالا داشته باشند.



داستان این بازی از این قرار است که دختر نوجوانی از یک خانواده اصیل «خانواده مارستون» توسط یکی از عموهایش به قتل می رسد، مدتی بعد تمام اعضای خانواده در یک مراسم مهمانی در عمارت اصلی خاندان مارستون گرد هم آمده بودند، که همگی کشته می شوند. نیروهای تحقیق و بررسی صحنه جرم به این نتیجه می رسند که تمام افراد این خاندان طی یک جنون دسته جمعی به زندگی یکدیگر پایان داده اند، ولی افراد محلی باوری متفاوت دارند، آنها بر این باورند که تمام این خانواده دچار نفرین روح سرگردان دخترک شده اند