تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود نرم افزار تولید لایه دستیابی داده ها برای پایگاه داده SQL Server
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
PersianFort Enzo در برنامه نویسی به سبک سه لایه، دو لایه DataAccessLayer و BusinessLayer از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. از طرفی ساخت و کد نویسی این لایه ها توسط برنامه نویس، زمان نسبتاً زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. Enzo برنامه ای است که با دریافت پایگاه داده SQL Server شما کدهای مربوط به لایه های DataAccessLayer و BusinessLayer را در عرض چند ثانیه تولید می نماید. بدین ترتیب با استفاده از این برنامه تقریبا نیمی از پروسه ساخت اپلیکیشن یا وب سایت شما در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. لازم به ذکر است کد های تولید شده توسط این برنامه در پروژه های .NET از قبیل Windows Form Applications ، ASP.NET و … قابل استفاده می باشند.


[تصویر:  85orr08abju6n7aj9pyn.jpg]
همچنین با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست که کد نویسی SQL را فراگرفته باشید. کدهای SQL تولید شده توسط این برنامه تا حد بالایی نیاز های شما برای ارتباط به پایگاه داده را برآورده می نماید.
مزیت دیگر این برنامه این است که در صورت ساخت این لایه ها توسط برنامه نویس می بایست هزینه مالی بالایی برای این زحمت پرداخت شود. در صورتی که هم اکنون با استفاده از این برنامه می توانید لایه های داده ها و بیزنس هر تعداد جدول و پایگاه داده را که بخواهید به صورت رایگان تولید نمایید.


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید