تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: برکناری موقت گل محمدی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در اقدامی عجیب از سوی باشگاه محروم شد تا به نوعی محترمانه پستش را از دست بدهد.
به گزارش ورزش سه، با وجود اینکه تنها دو هفته از شروع رقابت های لیگ برتر شانزدهم فوتبال گذشته، مدیران باشگاه ذوب آهن در اقدامی غیرمنتظره یحیی گل محمدی را از سمتش محروم کردند.

پس از آنکه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رسانه ها مصاحبه هایی را علیه کادرفنی و بازیکنان این تیم انجام داد، یحیی گل محمدی را به واکنش وا داشت. آذری گفته بود گل محمدی و بازیکنان باید در قبال نتایج پاسخگو باشند. او همچنین در جواب گل محمدی پیرامون اینکه گفته بود رضاییان را می خواهد، اعلام کرد سرمربی تیم دو سال پیش رضاییان را نخواسته است.

اظهارات بی سابقه آذری، باعث شد گل محمدی به این موضوع واکنش نشان دهد. یحیی نیز در مصاحبه ای تند از اقدامات باشگاه و کم کاری های مدیران سخن گفت تا درگیری بالا بگیرد.

رابطه آذری و گل محمدی اینچنین شکراب شد و حتی دو طرف در تمرین امروز ذوب آهن نیز جنگ سردی را با یکدیگر داشتند.

این داستان ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در آخرین ساعات چهارشنبه شب سرمربی ذوب آهن از سوی هیات مدیره باشگاه تا اطلاع ثانوی از همراهی سبز پوشان محروم شد.

در اطلاعیه باشگاه ذوب آهن آمده است کمیته انضباطی و هیات مدیره باشگاه باید درباره گل محمدی تصمیم بگیرند و تا آن زمان گل محمدی حق حضور در تمرینات و بازی ها را ندارد.

شاید مسئولان ذوب آهن با این تصمیم غیرمنتظره به صورت مودبانه خواهان جدایی گل محمدی شده اند و باید منتظر واکنش این سرمربی باشیم.

این در حالی است که ذوب آهن روز جمعه در اهواز رودرروی تیم فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.