تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود Microsoft Office Professional Plus 2016
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رم افزار Microsoft Office نرم افزاری نام اشنا و یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.نسخه جدید آفیس مایکروسافت به طور خاص برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهینه‌سازی شده است.
Microsoft Office به طور فعال با استفاده ازسرویس اینترنتی ۳۶۵ آفیس “ابر” استفاده می کند. که بدین ترتیب می توانید اسناد آنلاین را ویرایش کنید، و حتی با کاربران دیگر آن را به اشتراک بگذارید.


[تصویر:  frd78i8wruevz9n0xl9o.png]
Microsoft Office، که شامل نسخه های جدید از برنامه های کاربردی ورد، اکسل، پاورپوینت و OneNote می باشد، بر روی دستگاه های با ARM-ویندوز ۸، از جمله Microsoft Surface نصب خواهد شد. یکی از ویژگی های Microsoft Office است یکپارچگی نزدیک با SkyDrive می باشد، که بدین وسیله می توان اسناد و تمام تنظیمات را در آن به طور پیش فرض ذخیره کرد، واز هر دستگاه متصل به شبکه دسترسی به آنها را ساده کرد.مطالب به صورت آفلاین موجود خواهد بود و همگام سازی در هنگام اتصال مجدد به شبکه انجام خواهد شد.امکانات اجتماعی جدیدتر و نیز یکپارچگی با Skype نیز از ویژگی‌های جدید آخرین نسخه از مایکروسافت آفیس است. تماس های اسکایپ با Lync یکپارچه می شود و بدین ترتیب امکان تماس یا ارسال پیام های فوری فراهم میشود.


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
مرسی Smile (1) Smile (1) Smile (1) Smile (1) Smile (1)