تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

تبلیغات نمایشی


تاثیر تبلیغات نمایشی در موفقیت وب سایت ، مساله مورد بحث مقاله ی امروز از سری مقالات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لیموترش می باشد لذا اگر به این موضوع علاقه مند می باشید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید . در گذشته بازایاب ها ، بازاریابی موتور های جستجو گر و بازایابی به روش تبلیغات نمایشی را به عنوان دو روش جداگانه می شناختند به نحوی که از عمل جستجو برای فروش و از روش نمایش برای موارد مرتبط با برند ها استفاده می شد . اما با گذشت زمان و انجام تحقیق های گوناگون محققان به این نتیجه رسیدند که در دست داشتن یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در کنار تلبیغات نمایشی نقش بسزایی در افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتور های جستجو خواهد داشت . از این رو افرادی که از هر دو روش بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده می نمایند شاهد افزایش تعداد مشتریان سایت شان خواهند بود .

تبلیغات نمایشی

اثر نامحسوس تبلیغات نمایشی :

بر طبق بیانیه ی شرکت گوگل ، ۵ درصد از مخاطبینی که به مشتری تبدیل می شوند ابتدا با تبلیغات نمایشی روبرو شده اند سپس مشغول به جستجو در موتور های جستجو گر می شوند و بر روی تبلیغات موجود در گوگل کلیک می نمایند و در نهایت به یک مشتری برای خدمات طراحی سایت شما تبدیل می شوند . هم چنین در بیانیه ای از سوی شرکت یاهو ذکر شده است که ۳۰ درصد از مخاطبین وب سایت به کمک تبلیغات نمایشی مشتری لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما می گردند و ۲۷ درصد کاربران با جستجو در موتور های جستجو اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت شما می کنند ، از این رو بر اهمیت استفاده از هر دو روش یعنی تبلیغات نمایشی و بازاریابی موتور های جستجو افزوده می شود .

تبلیغات نمایشی

اهداف بازاریابی آنلاین :

هدف اصلی در بازایابی آنلاین افزایش میزان جذب مشتری می باشد و این امر در کنار در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و کارآمد امکان پذیر می باشد . در واقع یک بازایاب زمانی به یک بازاریاب موفق تبدیل می شود که با بهره مندی از راهبرد های گوناگون و کمترین بودجه به بهترین نتیجه دست یابد . برای استفاده از این دو روش در کنار یکدیگر تنها کافیست برنامه ریزی تبلیغات نمایشی را به گونه ای انجام دهید که متن موجود در تبلیغات نمایشی محرکی برای جستجوی عبارات کلیدی در موتور های جستجوگر باشد .