تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97


مدارس نمونه دولتی مدارسی هستند که پذیرش در آن برای عموم دانش آموزان پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم هرساله در قالب یک آزمون ورودی شکل می گیرد که تنها شرط ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی ، قبولی در آزمون ورودی می باشد.همچنین با توجه به اینکه این مدارس توسط اشخاص و یا سازمان های شخصی اداره می شوند اما پذیرش در اینگونه مدارس به صورت رسمی و تحت نظارت دولت انجام می گیرد.ضمن اینکه مدارس نمونه دولتی با توجه به سطح علمی بالا و کیفیت برتر آموزشی و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب نسبت به مدارس عادی جزو بهترین مدارس تهران محسوب می شود که هر ساله شاهد ثبت نام دانش آموزان بسیاری در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برای تحصیل در این مدارس هستیم.

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 96 – 97

دانش آموزان پایه ششم برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید توجه داشته باشید کسب مقیاس خیلی خوب در دروس ازشرایط لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید پایه ششم به هفتم خواهد بود.همچنین جهت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی معدل کسب شده در نوبت اول برای دانش آموزان پایه نهم به دهم حداقل 177 می باشد.به عبارت دیگر کسب معدل 17 از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 96 – 97 برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

زمان برگزاری و ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97

تاریخ لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید پایه های ششم و نهم در اواخر فروردین ماه آغاز می شود و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 96 – 97 باید در تاریخ مذکور اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین زمان برگزاری این آزمون طبق روال سال های اخیرکه در اوایل تیرماه صورت می گرفت، زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 – 97 هم همین تاریخ خواهد بود.برای کسب اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97 می توانید در کانال تلگرامی سبزتدریس عضو شوید و یا جهت مشاوره تحصیلی در خصوص برنامه ریزی درسی با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس تماس بگیرید.

نکاتی در خصوص ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97

دانش آموزان پایه ششم توجه داشته باشید که آزمون نمونه دولتی 96 – 97 چهار گزینه ای خواهد بود و تعداد سوالات طرح شده از کتاب های پایه ششم ابتدایی شامل 80 سوال و زمان پاسخگویی به سوالات 100 دقیقه خواهد بود.همچنین آزمون نمونه دولتی 96 – 97 دانش آموزان پایه نهم به دهم هم ماهیتی چهار گزینه ای دارد و تعداد سوالات طرح شده در آزمون شامل 100 سوال و زمان پاسخگویی به سوالات 120 دقیقه خواهد بود.

معرفی کتاب های کمک آموزشی پایه ششم آزمون نمونه دولتی 96 – 97

یرای معرفی کتاب های کمک درسی پایه ششم برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید توصیه ما به شما کتاب های کمک درسی مبتکران،گاج،کتاب تست IQ،انتشارات قلم چی کتاب اشکالات رایج ریاضیات قلم چی می باشد.

ضرایب دروس پایه ششم به هفتم:

1-کتاب فارسی (مهارت‌های خوانداری و نوشتاری) 20 سوال ضریب 2

2-آموزش قرآن و هدیه‌های آسمان 10 سوال ضریب 2

3-کتاب مطالعات اجتماعی 10 سوال ضریب 1

4-کتاب علوم تجربی 10 سوال ضریب 1

5-کتاب ریاضی 20 سوال ضریب 2

معرفی کتاب های کمک آموزشی پایه نهم به دهم آزمون نمونه دولتی 96 – 97

برای دانش آموزان پایه نهم به دهم که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی 96 – 97 را دارند توصیه می کنیم که در کنار کتاب های درسی خود جهت افزایش مهارت تست زنی و کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده نمایند.به عنوان مثال برای کتاب ریاضی2000تست مبتکران، ریاضی مبتکران ازحسین انصاری و سیامک قادر،علوم مبتکران و همچنین انتشارات گاج و خیلی سبز نیز پیشنهاد می شود.

ضرایب دروس پایه نهم به دهم:

1-پیام‌های آسمان 10 سوال ضریب 2 5-مطالعات اجتماعی 10 سوال ضریب 1

2-علوم تجربی 20 سوال ضریب 2 6-زبان انگلیسی 7 سوال ضریب 1

3-فارسی10 سوال ضریب 2 7-حرفه و فن 5 سوال ضریب 1

4-عربی 8 سوال ضریب 1 8-ریاضی 20 سوال ضریب 2

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 – 97

1-ارائه اصل و کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب

2-پرداخت مبلغ معین جهت ثبت نام و ارائه رسید واریزشده.

3-ارائه 2 قطعه عکس

4-ارائه تقاضانامه تکمیلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97

حدودا 20 روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 – 97 در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم ، اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 بر روی سایت قرار خواهد گرفت و دانش آموزان می بایست در صورت قبولی در این آزمون در مدت زمان تعیین شده ضمن دارا بودن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده اقدام نمایند .ضمن اینکه به خاطر داشته باشید که در صورت عدم مراجعه به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام در موعد مقرر انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.
تاپیک ها منتقل شد به مطالب متفرقه.سپاس