تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: تغییر پیوند یکتا در وردپرس با Custom Permalinks
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان؛
پیوند یکتا در وردپرس اولین قدم در ابتدای کار است که باعث می شود شما آدرس ها را به دلخواه خود نمایش دهید. شما برای اینکه بتوانید تغییر پیوند یکتا در وردپرس را ایجاد کنید می توانید از از بخش پیوندهای یکتا در سایت این کار را انجام دهید. اگر موافق باشید با هم آن را بررسی میکنیم.
نکته!!! توجه کنید که اگر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما تازه کار نیست و می خواهید پیوند یکتای آن را تغییر دهید با احتیاط این کار انجام دهید تا با خطای ۴۰۴ رو به رو نشوید.
تغییر پیوند یکتا در وردپرس
اولین قسمتی که همه ی ما با آن آشنا هستیم از بخش تنظیمات و پیوندهای یکتا می باشد. شما در اینجا می توانید چند گزینه که متعلق به پیوند یکتا در انواع مختلف است را جهت تغییر پیوند یکتا در وردپرس انجام دهید.
[تصویر:  permalink-hamyarwp.jpg]
همانطور که میبینید می توانید از موارد متعددی برای پیوند یکتا استفاده کنید. اما گزینه ی آخر ساختار دلخواه است! چنانچه میخواهید نوع دلخواهی از پیوند یکتا بسازید می توانید به صورت کاراکتر های تعیین شده آن را مشخص کنید. اما اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید نگران نباشید. با معرفی افزونه ای در ادامه به راحتی قادر به تغییر پیوند یکتا در وردپرس خواهید بود.
[/url]در ادامه بخوانید  بهینه سازی footer وردپرس به شیوه های مختلف
[url=https://hamyarwp.com/optimiaze-wordpress-footer/]
ساخت پیوند یکتا دلخواه در وردپرس با Custom Permalinks
با کمک افزونه custom permalinks می توانید امکان تغییر پیوند یکتا در وردپرس را به صورت کاملا سفارشی انجام دهید. تنظیم آدرس هر  پست، برگه، برچسب و دسته ای با کمک این افزونه امکان پذیر است. حتی می توانید آدرس پست هایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید قدیمی را ریدایرکت کنید. حال اگر موافق باشید افزونه را نصب می کنیم.
نصب و راه اندازی افزونه
با رفتن به بخش افزونه ها می توانید افزونه ی مورد نظر را نصب و سپس فعال سازید. این افزونه دارای هیچ گونه تنظیماتی نیست و شما به راحتی می توانید پس از فعال سازی آن جهت تغییر پیوند یکتا در وردپرس به برگه ها، نوشته ها، دسته ها و… مراجعه کنید.
[تصویر:  edit-permalink-hamyarwp.jpg]
همانطور که مشاهده می کنید می توانید برای محتوای خود پیوند یکتای دلخواه بنویسید و ذخیره کنید.