تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: دانلود زیرنویس فارسی فیلم Pixels 2015 – تمامی نسخه ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  Pixels 2015 – تمامی نسخه ها

[تصویر:  tt2120120.jpg]
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Pixels 2015 هماهنگ با تمامی کیفیت ها

Pixels 2015 یک فیلم اکشن / کمدی / خانوادگی / علمی تخیلی است که در کشور های آمریکا / چین / کانادا فیلمبرداری شده و به زبان انگلیسی/انگلیسی/هندی/ژاپنی می باشد . این فیلم توسط tim herlihy / timothy dowling نوشته شده و chris columbus آن را کارگردانی شده و در تاریخ 24 July 2015 (USA) به نمایش درآمد. فیلم Pixels با بودجه 88,000,000 دلار ساخته شده و توانست به فروش خوب 78,747,585 دلار دست پیدا کند . رتبه این فیلم در سایتIMDB توسط رای 102,130 کاربر 5.6 انتخاب شده و توانست رتبه نامشخص در بین منتقدین به دست بیاورد . مدت زمان پخش فیلم 105 دقیقه است و رده سنی 5.6 است . از بازیگران و ستارگان این فیلم میتوان به adam sandler / kevin james / michelle monaghan / peter dinklage / josh gad / matt lintz / brian cox / sean bean… اشاره کرد .
داستان فیلم زمانی که تفسیر غلطی از بازی های کلاسیک ارائه می شود، شخصیت های محبوب بازی های کامپیوتری مانند Pac-Man و Donkey Kong آن را به عنوان اعلام جنگ می پندارند و همانند موجودات بیگانه به زمین حمله میکنند...

شما میتوانید زیرنویس فارسی فیلم Pixels 2015 با هماهنگی کامل برای تمامی کیفیت های پخش شده از جمله Bluray , WEB-DL , DVDRip و … دریافت کنید . همچنین زیرنویس فارسی Pixels 2015 با فرمت srt در قالب فایل فشرده از ای زد سابتایتل به صورت لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید.
فروش گل آنلاین مجهز
فروشگاه گل آنلاین
گل فروشی آنلاین
فروش گل آنلاین
گل آنلاین
آی لیلیوم