تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت هتلداری و آرایشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید طراحی سایت آرایشی به منظور فروش لوازم ارایشی و بهداشتی می تواند طراحی گردد. طراحی سایت آرایشی توضیحاتی در خصوص انواع لوازم آرایشی که مورد فروش می رسد می تواند انجام گیرد و ارائه اطلاعات به مشتریان نماید. برندهای مختلف لوازم آرایشی می تواند در بستر طراحی سایت آرایشی مطرح گردد.
طراحی وب سایت آرایشیطراحی وب سایت آرایشی در منوها و صفحات خود می تواند معرفی از انواع لوازم آرایشی را فراهم نماید تا افراد و کاربران پس از ورود در خصوص خرید لوازم آرایشی که مورد نظر آنها می باشد اقدام نمایند. توضیحات در خصوص لوازم آرایشی می تواند به راحتی در هر صفحه درج گردد و به راحتی به مانند فروشنده در فروشگاه فروش لوازم آرایشی می تواند کاربرد یابد. امروزه طراحی سایت های آرایشی ترافیک بالا و نیز سودآوری بالایی را برای مالک وب سایت داشته است.

[تصویر:  uborka-kvartir.jpg]طراحی سایت
امکانات در طراحی سایت آرایشی در طراحی سایت آرایشی می توانید در منوهای خود انواع لوزام آرایشی موجود را توضیح دهید و ارائه اطلاعات نمایید که در این صورت فروش لوازم آرایشی به آسانی انجام می گیرد و تحویل آن نیز می تواند به واسط تحویل درب منزل انجام گیرد و مبلغ آن نیز تونسط درگاه اینترنتی پرداخت گردد.
طراحی سایت هتلداری
طراحی سایت هتلداری برای هتل ها ، تالارها و در راستای تحقق هتلداری الکترونیکی طراحی می گردد. طراحی سایت هتل داری به مشتریان امکان رزرو آنلاین را فراهم می آورد که اتاق با تعداد تخت هایی که مد نظر شما می باشد را سفارش دهند. طراحی سایت هتلداری را می تواند معرفی از خدمات و سرویس هایی که در هتل به مشتریان ارائه می گردد باشد و از این رو معرفی از هتل خواهد بود
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

طراحی وب سایت هتلداری
طراحی وب سایت هتلداری می تواند به درگاه آنلاین به منظور پرداخت اینترنتی متصل گردد که در این صورت مشتریان پس از ورود به سایت شما می توانند به صورت اینترنتی پرداخت را به انجام رسانند و رزرو در هتل برای شما انجام گردد. در واقع اگر قصد مسافرت به کشور و یا شهر دیگر را دارید می توانید پیش از حرکت در مقصد اتاق و هتلی را رزرو نمایید.

[تصویر:  543_1_paarva.com-webdesign-inspiration-w...eative.jpg]طراحی سایت
امکانات در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  
در طراحی سایت هتل می توانید نماهایی از اتاق های مختلف ، نمای بیرونی هتل ، سرویس های خدماتی که در هتل انجام می گردد، زمان سال غذاخوری ، مسیرهای اطراف هتل ، مکان های دیدنی اطراف هتل تماما را مورد دید خود قرار دهید. طراحی سایت هتل می تواند بسیاری از امکانات را در جهت راحتی مشتریان و نیز به نفع مالک هتل فراهم نماید.