تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ریسلو Resello طراحی سایت و تحریم
Resello شرکت هندی آمریکایی می باشد که فروش دامنه را در ایران به انجام می رساند اما به واسط تغییرات در سیاست کاری خود به شرکت آمریکایی تبدیل گردید. اما به واسط مشکلاتی که آمریکا با ایران دارد به ادامه سریس دهی به ایران خودداری نموده است و بدین واسط تمام دامنه های ایرانی که در شرکت Resello بوده است می بایست منتقل گردد. در واقع تمامی طراحی وب سایت هایی که دامنه خود از جمله دامنه هایی با .com ، .net ، .org و غیره را خریداری نموده اند با مشکل تمدید و یا خریداری دامنه روبه رو شده اند.

طراحی وب سایت و دامنه ها از Resello ریسلو
در 27 تیرماه 96 شرکت Resello ریسلو ایران را مورد تحریم قرار داد و در این نتیجه ثبت دامنه و نیز تمدید دامنه های موجود از ایران با مشکل روبه رو شد. خرید دامنه که در زمان لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مطرح می شود و تمدید دامنه نیز به منظور ادامه داشتن طراحی سایت مهم می باشد. با توجه به تحریم ریسلو resell خرید و گرفتن دامنه از شرکت های دیگر به انجام می رسد و دامنه های خود را می توانید انتقال دهید.

در میان موتور های جستجوگر در حال فعالیت ، مهم ترین آن ها موتور جستجو گوگل می باشد . بهتر است بخش عمده ای از توجه تان را بر روی رسیدن به جایگاهی مناسب در این موتور جستجو قرار دهید زیرا در غیر این صورت طراحی سایت شما کاربران زیادی را به سوی کسب و کار شما روانه نخواهد کرد .
اهمیت بهینه سازی در طراحی وب سایت :
به طور معمول انجام طراحی سایت تنها بخشی از ورود حرفه شما در فضای مجازی می باشد و بخش مهم تر آن بهینه سازی یا سئو وب سایت تان می باشد . قطعا هیچ تفاوتی میان یک وب سایت بی مخاطب و عدم وجود آن وب سایت وجود ندارد . در واقع اگر نتوانید مخاطبین وب سایت تان را افزایش دهید به طور کلی در تجارت آنلاین با شکست رو به رو خواهید شد .

اهمیت موتور گوگل در موفقیت طراحی سایت :
عملا می توان بیان کرد موتور جستجو گر گوگل تنها موتور جستجو گری است که قادر به افزایش کاربران شما می باشد . این امر هیچ گونه هزینه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت . در واقع هنگامی که در رسیدن به رتبه ای مناسب در موتور های جستجو نتوانید به خوبی عمل نمایید می بایست با انجام تبلیغات در حوزه های گوناگون به انجام این امر بپردازید که نهایتا هزینه های بالایی را برای شما به وجود خواهند آورد .
در آخر این مقاله باید بدانید که بلافاصله پس از اتمام پروژه طراحی سایت تان نباید توقع کاربران زیادی را داشته باشید . در وقع شما تنها وب سایت تان را ایجاد نموده اید و هزینه آن را پرداخت نموده اید و نهایتا در عوض آن وب سایت تان را تحویل گرفته اید . تازه در ابتدای مسیر می باشید . وب سایت شما نیاز دارد تا ارتقای رتبه پیدا نموده و در موتورهای جستجوگر پر کاربرد همانند گوگل ، بینگ یا یاهو بالا بیاید تا شما دیده شوید .