تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: 5 نکته برای یک عکاسی بارداری زیبا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علاقه مردم به لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  در طول چند سال گذشته واقعا زیاد شده. 8 سال پیش، زمانی که من با اولین فرزندم باردار بودم، کسی نمیتوانست یک میلیون دلار به من بدهد تا خودم را در آن « شرایط » عکس برداری قرار دهم. بارداری برایم دردسر درست می کرد. این شکم به بقیه بدن بیچاره من وصل بود. سر تا پا، من پف کرده بودم.
مثل اینکه  پیلزبری دلبوی را باردار تصور کنید. که اصلا زیبا نیست.
اما تغییرات اخیر در محبوبیت مستند شدن این زمان هیجان انگیز از زندگی مادر باعث می شود که من دوباره درمورد این موضوع فکر کنم. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  که از این زنان می بینم (و می گیرم) فراتر از توصیف هستند. آنها زیبا هستند به طوری که اصطلاحاتی برای توصیفشان وجود ندارد، اما این ایرادی ندارد، زیرا شما به کلمات نیاز ندارید. چون این تصاویر احساسات شما را تحریک می کنند نه کلمات.
اما این واقعیت همچنان باقی است، بودن دوربین روی شما احساس خوبی را منتقل نمی کند ، آن هم وقتی که شما چند برابر سایز طبیعی خود هستید.
در اینجا 5 راه برای زیبا نشان دادن تصاویر مادران شما است:
.خلاقیت با  زاویه دوربین 
 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  از زاویه بالا و پایین سوژه شما یک راه مطمئن برای ایجاد یک تصویر ظریف است. این روش توهم دراز بودن بدن را ایجاد می کند و در نتیجه به صورت فوق العاده ای بدن را باریک نشان می دهد. (چه باردار چه نه).
در بالا، من به طور مستقیم بر روی شکم و پاها متمرکز شدم تا برخی از جزئیات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را برجسته کنم. این به وضوح در مثال بالا مشخص است، هنگامی که شما در حال گرفتن یک شات کامل بدن هستید، به درستی این نکته پی خواهید برد.
عکس برداری از بالا به راحتی جسم را ظریف نشان می دهد. 
2. زاویه سوژه شما
 
اگر زاویه سوژه خود را تغییر دهید، حتی به حد محسوسی، متوجه خواهید شد که زاویه تاثیر به سزایی دارد. به جین در تصویر بالا نگاه کنید، به سادگی با حرکت دادن پای چپ او، و موهای نزدیک به دوربین، و پهلوی راستش که به طور طبیعی به عقب کشیده شده است و باسن را مخفی نگه داشته. هر زن بارداری به خاطر این ژست از شما تشکر می کند. تک تکشان.
متاسفانه، در دوره بارداری وزن کودک بر همه قسمت های بدن تاثیر میگذارد. شکم، سینه و باسن. 
زیبایی این ژست این است که باسن را پنهان می کند، در حالی که هنوز هم زاویه ی ظریف نشان دادن شکم را حفظ می کند. عکس برداری از شکم از نیمرخ نیز ظرافت آن را برجسته می کند، زیرا سوژه را باردار نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا انحنای پشت را ببینید.
3. تصاویری با ارزش معنوی بالا بگیرید.
تصویری که در بالای این پست قرار گرفته نمونه خوبی از یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  با ارزش معنوی بالا است. آن شکم عزیز که از پشت پدر بیرون زده، اوه خدایا، من عاشق این عکس هستم که در عین هنری بودن، داستانی را روایت می کند. عشق.
 
در اینجا (سمت چپ) نسخه دیگری از تصویر اشاره شده در بالا است. تصویر دوم (راست) با استفاده از عمق خلاقیت یک اثر دلپذیر مشابه تولید می کند. ما می توانیم چشم ها را از شکم به عنوان نقطه کانونی دور کنیم، در حالیکه هنوز یک داستان قدرتمند را بیان می کنیم. مثل این است که ما در حال دید زدن لحظات زیبا و صمیمی ای بین مادر و فرزندش هستیم. من عاشق احساسی که این تصویر در من ایجاد می کند، و داستانی که روایت می کند هستم.
4. حواس ببینده را با پدر پرت کنید.
 
این تصویر (بالا) را فقط به دلیل اینکه باعث خنده ام می شود اضافه می کنم. به چهره جین نگاه کنید، او اصلا نمی داند چگونه واکنش نشان دهد!
5. آن را جدی بگیرید.
منظره دید 20/20 است. آرزو می کردم که می توانستم به عقب بر گردم و بدن باردارم را دوست داشته باشم. من 4 پسر بچه زیبا داشته ام، و به ندرت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ام با هر یک از آنها دارم. این غم انگیز است. هر چه آنها بزرگتر می شوند، بیشتر آرزو می کنم که می توانستم آن لحظات گرانبها را نگه دارم. . . زمانی که آنها در اطراف داخل شکم من می رقصیدند. . . . این  به خصوص درباره گاوین کوچک من صادق است. 
گاوین در سال 2010 از دنیا رفت. من به شدت می خواستم هر ثانیه که با او داشتم را تا ابد به یاد بیاورم، و حدس بزنید چه شد؟ من در مجموع فقط یک تصویر از خودم که او را باردار هستم دارم. و آن عکسی است که شوهرم با تلفن همراه یک شب سر شام گرفت.(و من ساعت گذشته را به دنبال آن گشتم - نمی توانم حتی آن را پیدا کنم).
نکته مهم این است: این تصاویر مهم هستند. و اگر به آنها با این دید نگاه کنید، کار بهتر انجام می شود، سوژه شما احساس راحتی بیشتری می کند، و این عوامل همواره منجر به خلق تصاویری زیبا تر می شوند، حتی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  .
عکس برداری مبارک!
 
نکته: سوژه در این عکس ها، جین، یکی از کوچکترین و دوست داشتنی ترین مادران باردار است که من تا به حال عکس گرفته ام. این پست به هیچ وجه به معنای برجسته کردن او به عنوان مادر ایده آل برای عکاسی نیست. من او را برای این دلیل انتخاب کردم، زیرا به وضوح مشخص است که من از او به عنوان مثال برایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده نکرده ام. من برای نمونه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، فقط از او برای نشان دادن اصول جهانی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده می کنم.
 
نکته: سوژه در این عکس ها، جین، یکی از کوچکترین و دوست داشتنی ترین مادران باردار است که من تا به حال عکس گرفته ام. این پست به هیچ وجه به معنای برجسته کردن او به عنوان مادر ایده آل برای عکاسی نیست. من او را برای این دلیل انتخاب کردم، زیرا به وضوح مشخص است که من از او به عنوان مثال برایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده نکرده ام. من برای نمونه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، فقط از او برای نشان دادن اصول جهانی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  استفاده می کنم.
 لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید -لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
باربری پاسداران به عنوان 10 شرکت برتر حمل و نقل استان تهران که سهم زیادی در جابجایی اسباب و اثاثیه منزل را به خود اختصاص داده در خدمت افرادی که قصد اسباب کشی در سراسر تهران را دارند می باشد.
یکی از مهمترین ویژگی های باربری پاسداران داشتن نظم و برنامه کاری دقیق است که باعث می شود تمام خدمات در سریع ترین زمان و با بالاتری کیفیت ممکن ارائه گردد. پروسه ارسال کادر فنی و خودرو باربری و همینطور حمل و نقل و جابه جایی بار در زمان مشخص و طبق برنامه ای از قبل تعیین شده صورت می گیرد.