تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: افزایش سرعت ایندکس و بهبود بهینه سازی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید



لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  : یکی از موضوعات بسیار مهم و تاثیر گذار در سئو سایت افزایش سرعت ایندکس شدن سایت است که در ادامه شما را با نکات و رازهایی که شاید کمتر با ان اشن باشید مطلع خواهیم کرد.



ارائه پیشنهاد برد دوطرفه در بک لینک و سئو طراحی سایت


لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  : طبق روال کاری تان کلمات کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید بر طبق این جستجو ها به مقالات و سایت هایی بر خورد می کنید که به سایت های رقیبان شما لینک داده اند بنابراین تلاش کنید تا محتوای بهتری را نسبت به انها تولید و انتشار دهید. سپس به این سایت ها اطلاع دهید که مقاله شما جامع تر و کامل تر و تخصصی تر است و می تواند در مخاطب پسند بودن و بهبود بازدید های ان سایت موثر تر باشد. و در صورت پذیرش ان سایت هم شما یک لینک خوب و مناسب برای سایت تان ایجاد کرده اید و هم سایت مورد نظر مقاله ی مناسب تر و در نتیجه ارجاع بهتری نیز داده است .

[تصویر:  web-design-banner-300x200.jpg]


پیداکردن شکستگی ها برای ساختن بک لینک طراحی سایت


لینک های شکسته را در سایت خود بیابید لینک های شکسته و خراب زیاد برای سایت گوگل خوشایند نیست و این لینک ها برای شما یک امتیاز منفی از سوی گوگل محسوب می شوند. این موضوع را به سایت هایی هم که دارای لینک های شکسته هستند اطلاع دهید. انها از این کار شما خرسند شده و شاید به احتمال زیاد پیشنهاد شما را برای اینکه لینک های شما را با لینک های خراب خود جایگزین کنند قبول کنند که در صورت پذیرش این پیشنهاد از سوی این سایت ها باید بگویم که این یک معامله برد برد برای هر دو طرف خواهد بود.

[تصویر:  web-design-nonegartop.jpg]



استفاده از مهارت و تخصص خود در ایجاد بک لینک ها برای طراحی سایت



به سایت های مختلف مراجعه کنید و در صورت مطرح شدن سوالات تخصصی در سایت های دیگر به سایت مراجعه کرده و پاسخ درست را ارائه دهید و در بین مطالب و پاسخ هایی که ارائه می دهید لینک سایت خود را نیز درج کنید تا افراد از این طریق به سایت شما مراجعه نمایند و بیشتر بتوانند با سایر مطالب تان اشنا شوند.

لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ، 


گاهی هم لازم است کمی خرج کنید برای طراحی سایت


برای رسیدن به یک بهینه سازی مطلوب گاهی لازم است کمی هم در این زمینه خرج کنید. برخی از سایت ها هستند که وظیفه ی انها نقد در مورد محصولات و کالاهاست گاهی لازم است یک یا چند عدد از کالای خود را در اختیار این سایت ها قرار دهید و کمی نیز هزینه کنید و مبلغی را بپردازید تا انها نیز کالای شما را در سایت خود با ویژگی ها و قابلیت های ان مطرح کنند و همچنین به سایت شما ارجاع دهند در چنین مواقعی باید بگوییم که رسیدن به یک بهینه سازی ایده آل ارزش این هزینه ها را دارد.
خیلی مطلب مفیدی بود ممنون