تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: مزایا و معایب فوم عایق ساندویچ پانل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نوعی مصالح ساختمانی است که به علت ظاهر ساندویچ مانند آن به این نام شناخته می شود . لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ها دارای مزایای بسیاری می باشند تا جایی که این مزایا موجب شده جایگزین مصالح گذشته شوند . لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید سازه ای بسیار سبک می باشد که از دو لایه ورق فلزی برای مثال استیل و یا گالوانیزه تشکیل شده است که برای بهبود خواص عایق بودن آن در مابین این دو لایه ، لایه ای عایق قرار می گیرد . کیفیت ساندویچ پانل تا حدودی وابسته به نوع لایه عایق آن می باشد . این لایه عایق می تواند از جنس پشم سنگ ، پلی اورتان ، پشم شیشه ، پلی استایرن و … باشد . این لایه نرم و انعطاف پذیر می باشد . ساندویچ پانل به علت دارا بودن لایه عایق در برابر حرارت و برودت و صدا مقاوم می باشد .
استفاده از ساندویچ پانل در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد. همچنین ساندویچ پانل‌ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی.
ساندویچ های پانل به علل زیادی ازجمله: قیمت مناسب/وزن سبک/مقاومت زیاد/مقاومت زیاد دربرابرگرما وصوت (عایق بودن)/عمرزیاد بسیارمورد توجه قرارگرفته اند وافراد را به استفاده بیش تراز آن ها وامیدارند.
عایق مورد استفاده در ساندویچ پانل ها که در بین دو ورق محافظ عایق ساندویچ پانل قرار می گیرد علاوه بر آنکه باید وزن سبکی داشته باشد، باید نرم و انعطاف پذیر نیز باشد. این فوم میانی ساندویچ پانل می تواند از جنس پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و اکس پی اس باشد که هریک از این مواد در ساندویچ پانل ویژگی های مختلفی را ایجاد می کند. در واقع می توان گفت که هر یک از این عایق ها مزایا و معایبی دارند و ما در ادامه این مقاله قصد داریم مزایا و معایب هر یک از مواد را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم.
مزایا و معایب فوم عایق ساندویچ پانل :
۱-داشتن بالاترین دانسیته در میان تمامی عایق های موجود.
۲-اولین فوم عایق ساندویچ پانل استفاده شده در ایران برای تولید ساندویچ پانل.
۳-تولید کانتینیوس و دیسکانتینیوس.
۴-دارای پیوند مولکولی بالا به دلیل ترکیب دی ایزوسیانات و پلی ال.
۵-دارای چسبندگی بالا نسبت به ورق های گالوانیزه.
۶-افزایش حجم ایزو و پلی پس از فرایند ترکیب موجب می شود که تمامی محل های خالی موجود پر شوند.
۷-پایین بودن ضریب هدایت حرارتی.
۸-بالاتر بودن قیمت آن در مقایسه با دیگر فوم های عایق موجود در ساندویچ پانل پلی یورتان .
۹-نامناسب برای محل هایی در آنها عایق کاری و برودت مورد توجه نمی باشد (به دلیل بالا بودن هزینه استفاده از آن).
۱۰-محدودیت برای تولید در ضخامت های متنوع.
۱۱-امکان ایجاد پوکی در پانل ها به دلیل عدم وقوع افزایش حجم مورد نظر در ترکیب ایزو و پلی.
۱۲-وارداتی بودن مواد تشکیل دهنده این نوع فوم و بروز مشکلات در زمینه تولیدات آن در زمان تحریم.
مجموعه آی لیلیوم فعالیت خود در صنعت گل فروشی آنلاین در سال 1396 با الهام از سبک سنتی اصیل و سلیقه ایرانی و با ترکیب آن با مکتب گل آرایی مدرن جهان آغاز نمود و قصد دارد الگوی جدیدی در این صنعت ایجاد نماید. البته ارائه محصولات با حداکثر زیبایی، طراوت، طراحی خاص و منحصر به فرد، بی نظیر بودن و کیفیت آن از آغاز تاکنون جزء چالش های همیشگی آی لیلیوم بوده و هست و در راستای حفظ حقوق مصرف کننده تا پایان خواهد بود.
گلفروشی آنلاین آی لیلیوم تمایل به عرضه شادی و زیبایی دارد که با تولید محصولات خاص و هیجان انگیز سعی در انجام آن و شراکت در تمام لحظات مشتریان خود دارد.

فروش گل و گیاه آنلاین
بازار گل و گیاه آنلاین
فروش گل آنلاین ارزان
فروش گل آنلاین مجهز
فروشگاه گل آنلاین
گلفروشی آنلاین
گل فروشی آنلاین
گل فروشی آنلاین ارزان
فروش گل آنلاین
خرید گل اینترنتی
خرید اینترنتی گل
بازار آنلاین گل
فروش گل
گل اینترنتی
گل آنلاین
آی لیلیوم