تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سفارش سئو سایت در طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سفارش سئو سایت: با پیشرفت روز افزون دنیای کسب و کار و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  ،لزوم پیشرفت و ترقی در حوزه ی کاری مرتبط بیش از پیش احساس می شود. حضور رقبای قوی در این عرصه هر روزه بیشتر ما را بر آن میدارد که برای پیشرفت کاری خود تدابیر بهتری بی اندیشیم. در این راستا یکی دیگر از خدماتی که شرکت اینتن برای مشتریان خود قائل می شود، سئوی سایت است. که در این خصوص در ارتباط با راه های سئو، بهبود رتبه ی سایت در جستجوی موتورهای جستجو از جمله گوگل توضیحاتی خواهیم داد.


[تصویر:  SEO.jpg]

بهبود جایگاه سایت در گوگل

با رشد روز افزون اینترنت و طراحی سایت و زیاد شدن رقبا در این حرفه، صاحبین مشاغل و وب سایت ها هر روزه باید بیشتر برای دیده شدن نام و برند شرکتشان در عرصه ی اینترنت تلاش نمایند. اما این مهم چگونه به دست خواهد آمد؟ بسیاری از کاربران امروزه برای تک تک کارهای روزمره ی خود به جستجو در موتورهای جستجو، مخصوصا جستجو در گوگل مراجعه می نمایند. پس کاملا مشخص است که باید راهی پیدا کرد تا در جستجوی موتور جستجوی گوگل در صدر وب سایت های پیشنهاد شده قرار بگیریم. به این امر بهبود جایگاه سایت در گوگل یا سئوی سایت گفته می شود.

[تصویر:  SEO-Thailand.jpg]

تاثیر سئو در موفقیت شغلی
کاملا مشخص و مبرهن است که با بیشتر دیده شدن وب سایتمان توسط کاربران نزد گوگل نیز از اعتبار بیشتری برخوردار خواهیم بود. و همینطور برعکس، هرچه اعتبار وب سایت ما نزد موتورهای جستجو بالاتر رود، توسط کاربران هم بیشتر دیده می شویم. و درنهایت در حوزه ی کاریمان موفق تر خواهیم بود. برای سفارش لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  میتوانید مطلب فوق را مطالعه بفرمایید. و برای مطالعه در ارتباط با طراحی سایت هوشمند می توانید مطلب لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را مطالعه بفرمایید.
سفارش بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو
آیتم های متفاوتی در سئوی سایت تاثیر دارد. یکی از این آیتم ها کلمات کلیدی است. در روند سفارش سئوی سایتتان لازم است که کلمات کلیدی حوزه ی کاری خود را بدانید. منظور از کلمات کلیدی چیست؟ منظور کلمات پر بازدیدی است که در حوزه ی کاری شما به کار می رود. کلماتی که بیشتر از دیگر کلمات توسط کاربران مورد جستجو قرار می گیرند.

[تصویر:  keyword-density-blog-post.jpg]

طراحی سایت به روز
وب سایت خود را فعال و به روز نگه دارید. سعی بر آن داشته باشید که در طراحی سایت خود حداقل یک بخش اخبار یا تازه ها یا بخشی که بتوانید هر روز در آن مطلبی جدید قرار دهید. تا با استفاده از این بخش بتوانید وب سایت خود را به روز نگه دارید. مطالبی در ارتباط با لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  را می توانید در مطلب فوق مطالعه بفرمایید.