تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت و نکاتی برای کسب و کارهای جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و نکاتی برای کسب و کارهای جدید : امروزه وب سایت های اینترنتی یکی از ابزار های گسترش تجارت برای صاحبان مشاغل می باشد ، بسیاری از فعالان اقتصادی قدیمی هم امروزه به این موضوع پی برده اند ، و اغلب با رو آوردن بسوی این ابزار تکنولوژیکی در صدد گسترش فعالیت های تجاری خود هستند. طراحی سایت گام نخست تغییر و تحولات اقتصادی می باشد ، پله دوم هم کسب مقام در موتور های جستجو و حضور در صفحات اول موتور های جستجو در کلمات کلیدی خاص است.


[تصویر:  61798f37c1c8d7c124d3e0e019831b02.jpg.jpg]

رونق کسب کار با طراحی سایت

رونق کسب و کار با طراحی سایت : طراحی سایت بستری برای تقویت بازاریابی اینترنتی می باشد. کسب وکارهای جدید به منظور گسترش برند خود در فضای تجاری اقدام به طراحی وب سایت می نمایند. اصول سئو سایت در راستای کمک به استاندارد نمودن طراحی سایت طرح ریزی می شود. بازاریابی اینترنتی فرصت سودآوری را برای کسب وکارها تقویت می نماید. بدین واسط طراحی وب سایت اولین گام در این راستا می باشد. در ادامه به تشریح نکات سئو برای کسب وکارها جدید می پردازیم.
[تصویر:  design-tips_domaindotcom.jpg]

تمرکز نمودن بر جستجو محلی
 
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  طراحی سایت ها را بر مبنای موقعیت مکانی رنکینگ گذاری می نمایند. بدین منظور درج مکان و موقعیت جغرافیایی در طراحی سایت عاملی در بدست آوردن رنکینگ بالاتر خواهد بود.درج آدرس در فوتر طرحی سایت و یا گنجاندن نام شهر در عنوان صفحات طراحی سایت گامی در تقویت رنکینگ جستجو محلی کسب و کارهای جدید شما خواهد بود و کسب وکار شما در مدت زمانی کوتاه تر می تواند با محدود نمودن رقابت خود رنکینگ بالاتر را به خود اختصاص دهد. سئو برایلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  امروزه یکی از ابزار های مهم در بهینه سازی سایت می باشد.

[تصویر:  local-seo-map.jpg]

تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر
طراحی سایت و نکاتی برای کسب و کارهای جدید : تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی تر موجب سرعت گیری در پروسه طراحی سایت کسب وکار شما خواهد شد.کلمات کلیدی اصلی طراحی وب سایت شما این احتمال می رود که رقابت شدیدتری وجود داشته باشد. بدین منظور تمرکز بر روی کلمات گسترش یافته از کلمه کلیدی اصلی طراحی سایت شما کمک درتسریع عملیات سئو سایت می نماید.
شبکه اجتماعی در طراحی سایت
طراحی سایت برای کسب و کارهای جدید : شبکه های اجتماعی به عنوان محیطی در تجمع افراد می تواند تاثیر بسزایی در شناساندن کسب و کارهای جدید شما به افراد داشته باشد. انتشار محتوا و مطالب طراحی سایت شما می تواند خدمات لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید شما را به کاربران بشناساند.