تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سئوی محلی در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نکات مهم طراحی سایت سئو:   مبحث طراحی سایت سئو هر روز در حال تغییر و تحول می باشد و روش های قدیمی برای سئو سایت کم کم از بین می روند و تاثیر خودشان را بر سایت از دست می دهند برای اینکه از سایر رقبا دور نمانید باید از روش های جدید و پیش رفته برای طراحی و سئو سایت استفاده کنید.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو به مقالهلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید نگاهی کنید.

[/url]
[تصویر:  seo-cover1-inten.jpg]

همان طور که می دانید یکی از روشهای برتر برای بالا بردن رتبه و ترافیک سایت استفاده از علم یئو می باشد امروزه بیشتر شرکتها برای اینکه به رتبه های بالای جستجو برسند روی سئوی سایت خود هزینه های بزرگی را در نظر می گیرند و بر روی سئوی سایت بیشتر تمرکز کرده اند .در ادامه به تعدادی نکات در رابطه با طراحی سایت سئو که در آینده ای نزدیک باید بیشتر به آنها توجه داشته باشیم:
نکات مهم در رابطه با طراحی سایت سئو
۱-      بارها در رابطه با تاثیر محتوا بر روی سئو سایت حرف زدیم ولی آنقدر مهم می باشد باید بازهم تاکید کنم که محتوا در طراحی سایت سئو بسیار مهم می باشد . هر روز سایت خود را بر اساس موضوع آن بروز کنید و مطالب جدید وارد سایت نمایید . الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۵ بر این اساس بروز رسانی خواهند شد که وب سایت باید محتوای خوب و کافی و در ضمن مناسب با موضوع سایت داشته باشد.
۲-      بیشتر موتورهای جستجو به خصوص گوگل به کاربر پسند بودن طراحی سایت سئو اهمیت می دهد پس توصیه ما در اینجا می تواند این باشد طراحی سایت بر اساس اصول سئو رعایت کنید و هم چنین بر پایه ی دانش روز دنیا پیاده سازی نمایید . توجه داشته باشید در طراحی سایت شیوه ای را به کار ببرید تا توسط بیشتر مرورگرها ی معروف پشتیبانی شود. به خصوص توجه داشته باشید بهتر است از[url=https://inten.asia/responsive-site-inten/] طراحی سایت ریسپانسیو نیز بهره مند شوید.
۳-      یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با سئوی سایت در آینده می تواند سرعت سایت باشدکه همیشه یکی از المان های رنکینگ وب سایت به شمار می رفته است پس سرعت لود شدن وب سایت را بر روی کامپیوتر و هم چنین بر روی موبایل (اگر از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کرده باشید ) تست کنید .برای تست سرعت وب سایت می توانید از نرم افزار Page Speed گوگل استفاده کنید.
۴-      یکی دیگر از نکات جالب و البته می تواند همیشگی برای سئو سایت باشد فعالیت در سایت های اجتماعی باشد.به دلیل بالا بودن کاربر در این نوع از وب سایت ها می تواند در سئوی سایت بسیار تاثیر گذار باشد برای این کار بهتر است وب سایت های اجتماعی را که مرتبط با کسب و کار شما است را انتخاب و در آنجا شروع به فعالیت کنید.
۵-      گوگل سایتی را دوست دارد که به کاربرانش بسیار اهمیت می دهد و تمام اطلاعتی را که در سایت وجود دارد برای کاربر مفید می خواند پس در راه رساندن اطلاعات مفید به کاربران سایت خود بیشتر بکوشید بهتر است سایتی را طراحی نمایید تا کاربر وقت بیشتری را در وب سایت بگذراند و وب سایت شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی بداند و برای بارهای متوالی وارد وب سایت شود.
۶-      توج داشته باشید وب سایت خود را با سبک های جدید و کاربر پسند طراحی نمایید امروزه آمار نشان داده است وب سایت های دو بعدی برای کاربران خوشایند است و آنها از این نع از وب سایت ها راضی می باشند.
۷-      توجه داشته باشید تمام کارهای خود را برای سئوی سایت با نظارت متخصص سئو انجام دهید از بک لینک در درون مطالب گرفته تا بک لینکهای دیگر و هم چنین تولید محتوا بر اساس اصول سئو و….
۸-      یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با سئو این است که در طراحی سایت باید سئوی محلی وب سایت را نیز در نظر بگیرید برای اطلاعات بیشت در رابطه با سئوی محلی می توانید به مقالهلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید مراجعه کنید.
نتیجه اینکه برای اینکه بتوانید سایت خوبی در آینده داشته باشید بهتر است ابتدا طراحی سایت سئو را رعات کنید و هم چنین در انجام کار سئو سایت از یک متخصص کمک بگیرید ، این نکته حائز اهمیت است اگر سئو را به درستی انجام ندهید گوگل نه تنها رتبه ی منفی برای سایت خواهد داد احتمال پنالت کردن وب سایت را نیز دارد. گروه طراحان وب سایت اینتن بهترین متخصصان کشور را در رابطه با سئو سایت در اختیار دارد که به شما درلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید بسیار می تواند کمک کند.

[تصویر:  servicii-seo1-inten.jpg]