تالار گفتمان اسکریپت دات کام

نسخه‌ی کامل: سایت پرندگان کیش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید : آنقدر جاذبه زیبا در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید  وجود دارد که حوصله شما در سفر به این جزیره زیبا، سر نرود. به طور حتم اگر به کیش سفر کنید، این سفر یکی از بهترین مسافرت های شما در طول زندگیتان خواهد بود. چرا که می توانید انواع مختلفی از تفریحات و جاذبه ها را در کنار هم ببینید و لذت ببرید.

در باغ راه ایرانی کیش، یک جاذبه بسیار دیدنی دیگر وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. همانطور که در باغ راه ایرانی قدم می زنید پس از گذشتن از دروازه کرمان، یک محوطه بزرگ که دارای جلوه خاصی است در مقابل شما نمایان می شود. کمی که جلوتر بروید، فوج عظیمی از کبوترهای زیبا به هوا برخاسته و شروع به پرواز می کنند که منظره بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد می کنند. این قسمت سایت پرندگان کیش است که بسیار زیبا و دیدنی است و گردشگرانی که به باغ راه ایرانی سر می زنند، حتما از سایت نیز دیدن می کنند.

[تصویر:  %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D9...B4-min.jpg]

سایت پرندگان، یکی از جاذبه های گردشگری در تمام نقاط جهان محسوب می شود که تنها در برخی از نقاط جهان وجود دارد. پس از ساخت باغ راه ایرانی، و ایجاد یک جاذبه نو، این سایت نیز راه اندازی شد.

در حال حاضر این سایت به یک مکان زیبا و پر از آرامش برای شهروندان کیش تبدیل شده است که برای دیدن الطاف خداوندی به این سایت سر می زنند. هزاران کبوتر زیبا در این بخش زندگی می کنند. مسلما دیدن چندهزار کبوتر که با هم روی زمین نشسته و یا باهم در آسمان به  پرواز در می آیند بسیار لذت بخش خواهد بود. تصویری که کمتر در شهرهای بزرگ و غبار آلود شاهد آن هستیم. این مجموعه نشان دهنده دوستی بین انسان و طبیعت است که فرصتی برای دیدن یکی از زیبایی های طبیعت را فراهم می آورد.