امروز،
افراد به این دلیل عضو لیستهای پیامکی میشوند تا اساماس هایی را دریافت کنند که آنها را شگفت زده کند. به خاطر داشته باشید که آنها شماره شخصی خود را در اختیار شما قرار میدهند. این افراد تمایل دارند تا احساس VIP داشته باشند و پیشنهادهای بسیار ویژه و اختصاصی دریافت کنند. در همین حال دوست ندارند که با اساماسهای بسیار زیاد آنها را بمباران نمائید. یک مرز بسیار باریک میان ارائه پیشنهادهای ویژه کافی و بمباران کردن افراد در بازاریابی پیامکی وجود دارد. در صورتی که شما هریک از نشانههای زیر را در سیستم بازاریابی اساماسی خود مشاهده کردید، این احتمال وجود دارد که کمپینهای پیامکی شما در حال شکست میباشند. به این مفهوم که شما پیشنهاد هایی که به مخاطبین ارائه نمیدهید که ارزش فوقالعاده داشته باشد و این نشانههای پیامدهای یک بازاریابی اشتباه میباشد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لغو پیامکها از سوی مخاطبین با سرعت کمی رو به افزایش است
اگر شما هر روز مشاهده میکنید که ۵، ۱۰ یا حتی ۲۰ نفر از لیست شما خارج میشوند در بلند مدت رشد بازاریابی شما بسیار دشوار خواهد شد. به عبارتی ممکن است میزان ثبت نام و لغو پیامکهای شما یکسان باشد، بنابراین رشدی به وجود نخواهد عمد. حال اگر یک شب میزان لغو اساماسهای شما افزایش پیدا کند به این مفهوم خواهد بود که مشکل دیگری وجود دارد. ممکن است پیامکهای شما خسته کننده نباشد، اما کمپین در این میان وجود داشته که موجب خروج افراد از لیست شما شده است.
پیشنهادهای شما با استقبال کمی مواجه باشد.
شما به فکر خودتان پیشنهاد هایی بسیار ویژه و عالی برای مخاطبین ارسال میکنید. در صورتی که افراد از این پیشنهادهای پیامکی استقبال نکنند، به این مفهوم خواهد بود که در این پیشنهاد ارزش مناسبی وجود ندارد. در صورتی که با چنین موردی مواجه شدید میتوانید به کمک نظر سنجی شخصی یا آنلاین از مخاطبین خود بپرسید که واقعا چه چیز میخواهند.
افزایشی در ثبت نام لیست پیامکی شما وجود ناداشته باشد
نه تنها لغو و خروج از سامانه پیامکی شما اهمیت دارد، بلکه در صورت که میزان ثبت نام در آن نیز کم باشد، نشانه خوبی نخواهد بود. اینکه شما مجبور باشید التماس کنید تا مشتریان، حتی وفادار ترینشان در لیست پیامکی شما ثبت نام کنند اصلا نشانه خوبی نخواهد بود. شما باید شیوه خود را تغییر دهید، در غیر این صورت یک فرصت خوب بازاریابی را از دست خواهید داد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یکی از شیوههای سریع و مقرون به صرفه برای افزایش تجارت و استحکام روابط با مشتریان میباشد. در صورتی که استراتژیهای شما صحیح باشد، میتوانید شاهد پیشرفتهای بسیار مناسب و چشم گیری در این زمینه باشید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لغو پیامکها از سوی مخاطبین با سرعت کمی رو به افزایش است
اگر شما هر روز مشاهده میکنید که ۵، ۱۰ یا حتی ۲۰ نفر از لیست شما خارج میشوند در بلند مدت رشد بازاریابی شما بسیار دشوار خواهد شد. به عبارتی ممکن است میزان ثبت نام و لغو پیامکهای شما یکسان باشد، بنابراین رشدی به وجود نخواهد عمد. حال اگر یک شب میزان لغو اساماسهای شما افزایش پیدا کند به این مفهوم خواهد بود که مشکل دیگری وجود دارد. ممکن است پیامکهای شما خسته کننده نباشد، اما کمپین در این میان وجود داشته که موجب خروج افراد از لیست شما شده است.
پیشنهادهای شما با استقبال کمی مواجه باشد.
شما به فکر خودتان پیشنهاد هایی بسیار ویژه و عالی برای مخاطبین ارسال میکنید. در صورتی که افراد از این پیشنهادهای پیامکی استقبال نکنند، به این مفهوم خواهد بود که در این پیشنهاد ارزش مناسبی وجود ندارد. در صورتی که با چنین موردی مواجه شدید میتوانید به کمک نظر سنجی شخصی یا آنلاین از مخاطبین خود بپرسید که واقعا چه چیز میخواهند.
افزایشی در ثبت نام لیست پیامکی شما وجود ناداشته باشد
نه تنها لغو و خروج از سامانه پیامکی شما اهمیت دارد، بلکه در صورت که میزان ثبت نام در آن نیز کم باشد، نشانه خوبی نخواهد بود. اینکه شما مجبور باشید التماس کنید تا مشتریان، حتی وفادار ترینشان در لیست پیامکی شما ثبت نام کنند اصلا نشانه خوبی نخواهد بود. شما باید شیوه خود را تغییر دهید، در غیر این صورت یک فرصت خوب بازاریابی را از دست خواهید داد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید یکی از شیوههای سریع و مقرون به صرفه برای افزایش تجارت و استحکام روابط با مشتریان میباشد. در صورتی که استراتژیهای شما صحیح باشد، میتوانید شاهد پیشرفتهای بسیار مناسب و چشم گیری در این زمینه باشید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید