امروز،
نقل قول:
مزایای حضور در نمایشگاه ها
در این عصرشرکت در نمایشگاه ها بر همه افراد اهمیتش پدیدار شده است کارشناسان بسیاری نمایشگاه را پر اهمیت ترین روش بازاریابی می دانند یک دیکر از فایده های نمایشگاه ها افراد خارج از دسترس را قابل دسترس می کنند شرکت در یک نمایشگاه به اضافه موجب جذب مشتریان می شود و،سبب سوددهیزیاد شرکت کنندگان نمایشگاه ها هم می گردد.
در کلان شهری مثل تهران حضور در نمایشگاه ها پر اهمیت است و یک امتیاز حساب می شود برای شرکت قوی تر و تاثیر گزارباید باتمرکز به تلاش شرکت به تجهیزات خوب برای غرفه ای مزین هم توجه نمود. به این تذکرباید توجه کنید که افرادی هستند که می توانند ازبرترین مشتریان شما به حساب ایند در حالی که آن ممکن است به شما هرگز اجازه ملاقات حضوری ندهند این افراد به طور معمول در نمایشگاه ها به طور بازدید کننده شرکت میکنند و این شانس را به شما می دهند تا محصولات و خدمات شرکت را بشناسانید .
یکی از راه های معمول برای بازاریابی و معرفی کردن محصولات و خدمات به حضار یا مشتریان برای همه کسب و کار شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی است و ویژه امتیاز شرکت کردن در یک نمایشگاه برای کمپانی ها باید مبلغی برای تبلیغات کنار بگذارند این هزینه فایده های زیادی دارد که موارد قابل توجه ان عبارت اند از :
نمایشگاه ها مکانی گیرا برای حضار علاقمند به یک موضوع ویژه می باشد ، بنابراین افرادی که در یک نمایشگاه با یک موضوع ویژه حضور میابند شانس بالایی برای مشتری شدن دارند چراکه شرکت آنها در نمایشگاه به دلیل احتیاج و یا علاقهمندی ان ها به محصولات یا خدمات کمپانی هاست
شرکت در نمایشگاه ها سبب مرفی بهتر برند ها و نام تجاری شرکت ها است زیرا مخاطبان شرکت های در نمایشگاه ها علتی بر بزرگی و موقعیت ان کمپانی می دانند به همین سبب کمپانی ها برند خود را با تجهیزات نمایشگاهی مرغوب ،قدرتمند و معتبر نمایش دهند و به جای اینکه به خرید آنه ها فکر کنید، به اجاره تجهیزات نمایشگاهی فکر کنید.
ممکن است یکی از ویژگی های عجیب و بسیار با اهمیت در نمایشگاه آنالیز رقیب های تجاری حاضر در یک موقعیت ویژه کاری است که قطعا همه ی مدیران و مسئولان ارشد یک کمپانی دید خاصی نسبت به این مورد دارند. دیگر ازمواردی که کمپانی های گوناگون حضور خود رانمایشگاه جدی تر میکنند عبارت اند:
مکان فروش مستقیم در نمایشگاه ها،
ترتیب دادن جلسات
ایجاد زمینه های همکاری است
گزیدن خوب وبا هدف مشتری برترین روش برای انجام تبلیغات مناسب و خوب هست به همین دلیل باید از تجهیزات درست برای تبلیغات مصرف کنید ،دقت داشته باشید که هدف های جامع خود را در شرکت نمایشگاه پیش از امدن به نمایشگاه مشخص کنید مرحله دوم باید فهرستی از اجناس که در زمان شرکت در نمایشگاه به آن احتیاج دارید حاضر کنید این شیوه به شما کمک می کند که برنامه ریزی مناسب و درستی داشته باشید ودر نمایشگاه دچار مسئله نشوید و کیفیت خوبی را عرضه کنید
یکی دیگر از تذکرات مهم این است که اطلاع رسانی می باشد به همین دلیل می توان بروشورها و کاتالوگ ها مورد استفاده قرار گیرد بروشورها و کاتالوگ ها باید گونه ای باشند که اطلاعات مناسبدرباره کالایمورد نظر شما به مخاطبان بدهند به همین جهت باید دقت زیادی در طراحی ان ها داشته باشید طراح بنرها باید ان را به گونه ای طراحی کند که برای مخطبان بسیار گیرا باشد
از دیگرموارد قابل اهمیت در تبلیغات طراحی خوب غرفه ها است غرفه ها به طوری باید طراحی شوند که نمایش دهنده محصولات شرکت باشند قبل از ورود شرکت به نمایشگاه ها باید فضای ایجاد شده برای ساخت غرفه را بررسی کنیم تا با کم ترین فضا بتوانیم بهترین طراحی برای قرفه ی شرکت داشته باشیم
شاید در مدت یک سال چند بار در نمایشگاه های مختلف شرکت کنید برای صرفه جویی در هزینه ها و مصرف مناسب از تجهیزات شما میتوانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید این شیوه هزینه های شما در مورد حمل و نقل و انبار داری کاهش می دهد.منبع:اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان