امروز،
هنگام تلاش برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، می توان ازگرفتن کلید های میانبر استفاده کرد. شما ممکن است بخواهید تاکتیک هایی را امتحان کنید که سرعت آن را افزایش دهد و به شما کمک کند. رتبه بندی سریعتر را شروع کنید. اما میانبرها و تاکتیک های کلاه سیاه مانند Keyword Stuffing به شما کمک نمی کند؛ آنها ممکن است به شما آسیب برسانند.در ادامه با طراحی سایت-تاثیرات Keyword Stuffing بر روی سئوی سایت شما نیز می پردازیم:
Keyword Stuffing چیست؟
Keyword Stuffing زمانی است که یک نام تجاری یک صفحه وب را پر می کند یا یک صفحه وب را با همان هدف قرار می دهد، امید به رتبه بندی بالاتر برای این مدت در موتورهای جستجو. در حالی که چندین سال پیش محبوبیتی نداشت، هنوز بعضی از مارک ها آن را مورد استفاده قرار می دادند تا سعی کنند دیدگاه جستجو را افزایش دهند.
انواع Keyword Stuffing قابل مشاهده عبارتند از:
۱- بدون نیاز به تکرار کلمات یا عبارات
۲- اضافه کردن کلمات که خارج از context هستند
۳- درج بلوک های همان کلمه کلیدی
۴- با استفاده از کلمات کلیدی که مربوط به موضوع صفحه نیستند
چرا Keyword Stuffing برای وب سایت شما مناسب نیست؟
پس از خواندن Keyword Stuffing که در بالا یاد شد، می توانید یکی از واضح ترین دلایل اینکه چرا این یک تاکتیک بد است را دریابید. این یک تجربه ی بد برای کاربران ایجاد می کند.
محتوای وب سایت باید با هدف آموزش دادن، خدمت و خواندن خوانندگان شما باشد. هنگامی که صفحات خود را با کلمات کلیدی مرتب می کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید. شما نوشتن را برای خوانندگان متوقف می کنید و برای موتورهای جستجو شروع به نوشتن می کنید. این یک تجربه ضعیف برای مخاطبان شما است و احتمالا کاربران را از صفحه خود بیرون می کشد، میزان جست وجو خود را افزایش می دهد و مشتریان بالقوه را از کسب و کار خود هدایت می کند.
در حالی که ممکن است فکر کنید که صفحه خود را با کلمات کلیدی پر می کند، افراد بیشتری را به سایت خود هدایت می کند، در واقع می تواند مخالف باشد.
به عبارت دیگر، اگر شما صفحه خود را با Keyword Stuffing پر کنید، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر افزایش نخواهد داد. این آنها را کاهش می دهد. و شما می توانید یک پنالتی دریافت کنید که صفحه شما را از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) حذف می کند.
بهترین شیوه های زیر را برای بهینه سازی صفحات خود برای کلمات کلیدی درست کنید.
نحوه استفاده از کلمات کلیدی در مسیر و شیوه ی درست
برای کمک به یک رتبه بندی وب سایت برای یک کلمه کلیدی خاص، بر روی “بهینه سازی” برای کلمه کلیدی به جای “پر کردن” در کلمه کلیدی تمرکز کنید. از اصطلاح هدف در همه مکان های مناسب استفاده کنید. و همانطور که دستورالعمل های کیفیت گوگل توضیح داده شده است، “تمرکز بر ایجاد محتوای مفیدی و غنی از اطلاعات است که از کلمات کلیدی مناسب و در متن استفاده می کند.”
۱- یک کلمه کلیدی خاص را به هر صفحه اختصاص دهید
برای شروع جستجو برای یک صفحه وب، ابتدا یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید. عبارت اصلی باید مربوط به موضوع باشد و از محتوا نزدیک باشد. این اصطلاح همچنین باید یک کلمه کلیدی محبوب و با کمترین رقابت باشد تا شانس رتبه بندی در صفحات جستجو را برای این مدت بهبود دهد.
۲- نوشتن بیش از ۳۰۰ کلمه
برای تشویق موتورهای جستجو برای دسته بندی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی هدف، ۳۰۰ یا بیشتر کلمات کپی از صفحه اصلی را بنویسید. موتورهای جستجو با هدف ارائه اطلاعات مربوط به مناسب ترین و مفید ترین کاربران در دسترس هستند، و برای بسیاری از اصطلاحات جستجو، احتمالا مطالب شما را رتبه بندی می کنند به صورت کامل و عمیق.
۳- از کلمات کلیدی مشابه مناسب استفاده کنید
همانطور که می نویسید، از کلمۀ هدف خود در تمام محتویات استفاده کنید. استفاده بیش از حد از آن را نداشته باشید و تنها مدت زمانی را که در آن طبیعی و مرتبط با آن احساس می کنید قرار دهید. تراکم کلمه کلیدی خود را در زیر ۲٪ حفظ کنید تا در بهترین دستورالعمل ها برای بهترین شیوه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید جستجو بمانید.
۴- اضافه کردن کلمات کلیدی ثانویه، مترادف ها و تغییرات کلمات کلیدی طولانی مدت در کپی
راه دیگری برای گفتن موتورهای جستجو صفحه شما که مرتبط با کلید واژه اصلی آن است با استفاده از کلمات کلیدی ثانویه در صفحه است. خزنده موتور جستجوگر از اصطلاحات و عبارات دیگر در یک صفحه استفاده می کند تا زمینه را برای کمک به آنها در رتبه بندی صفحات ایجاد کند. بنابراین در کپی خود، از کلمات کلیدی ثانویه استفاده کنید که اصطلاحات مترادف و نسخه های طولانی مدت از هدف اصلی شما برای تقویت آنچه محتوای شماست، کمک می کند تا خزنده ها صفحه شما را رتبه بندی کنند.
با استفاده از تغییرات طولانی مدت در کلمات کلیدی شما همچنین می توانید موتورهای جستجو را برای شناسایی مکان ها در محتویات خود برای پاسخ به سوالات کمک کنید.
۵- کلمات کلیدی را در عناصر مناسب صفحه قرار دهید
هنگامی که شما یک صفحه را برای یک کلمه کلیدی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می کنید، فقط در مورد جایی که شما اصطلاح هدف را در محتوا اصلی قرار می دهید نیست. همچنین در مورد چگونگی استفاده از کلمه کلیدی در عناصر دیگر در صفحه نیز می باشد. برای بهینه سازی کامل یک صفحه، از کلمه کلیدی یکبار در مکان های زیر استفاده کنید:
۶- سئو on-page خود را چک کنید
حتی اگر از یک چک لیست برای ایجاد یک پست بهینه شده با کلمه کلیدی بروید، هنوز هم آسان است که فرصت ها را از دست بدهید یا نادیده بگیرید تا صفحات شما به موتورهای جستجو جذاب تر شود. بنابراین هنگامی که یک صفحه را منتشر می کنید، همیشه یک گزارش را برای چک کردن جستجو بر روی صفحه اجرا کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فرصت بهینه سازی را از دست ندهید.
بهبود استراتژی کلمات کلیدی، بهبود رتبه بندی سایت شما
همانطور که می بینید، کافی نیست که کلمه کلیدی دلخواه را انتخاب کرده و دوباره آن را در سایت خود به صورت کپی امتحان کنید، امیدواریم رتبه بندی خود را در نتایج جستجو شروع کنید. شما نیاز به استراتژی هایی دارید تا محتوای خود را بهینه کنید و صفحات خود را به آنچه که نیاز دارید بالاتر از رقبا خود انتقال دهید.
از نکات نوشتاری محتوا در این پست استفاده کنید تا از Keyword Stuffing جلوگیری کنید و راهکارهای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را به نحوی مناسب بهبود بخشید.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
Keyword Stuffing چیست؟
Keyword Stuffing زمانی است که یک نام تجاری یک صفحه وب را پر می کند یا یک صفحه وب را با همان هدف قرار می دهد، امید به رتبه بندی بالاتر برای این مدت در موتورهای جستجو. در حالی که چندین سال پیش محبوبیتی نداشت، هنوز بعضی از مارک ها آن را مورد استفاده قرار می دادند تا سعی کنند دیدگاه جستجو را افزایش دهند.
انواع Keyword Stuffing قابل مشاهده عبارتند از:
۱- بدون نیاز به تکرار کلمات یا عبارات
۲- اضافه کردن کلمات که خارج از context هستند
۳- درج بلوک های همان کلمه کلیدی
۴- با استفاده از کلمات کلیدی که مربوط به موضوع صفحه نیستند
- یک نوع کلمات کلیدی وجود دارد که برای مخاطبان قابل مشاهده نیست. این تاکتیک اصطلاحات و عبارات را در مکان هایی که از خوانندگان پنهان هستند، می نویسد. که آن شامل:
- استفاده از متن که همان رنگ پس زمینه است
- تکرار متن در کد صفحه، متا تگ ها، ویژگی های alt و برچسب های مورد نظر
- در حالی که هر دو نوع این کلمات کلیدی ممکن است برند به نظر برسند که می توانند موتورهای جستجو را به رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر ببرند، هر دو تاکتیک می توانند در رتبه بندی پایین تر برای وب سایت قرار بگیرند.
چرا Keyword Stuffing برای وب سایت شما مناسب نیست؟
پس از خواندن Keyword Stuffing که در بالا یاد شد، می توانید یکی از واضح ترین دلایل اینکه چرا این یک تاکتیک بد است را دریابید. این یک تجربه ی بد برای کاربران ایجاد می کند.
محتوای وب سایت باید با هدف آموزش دادن، خدمت و خواندن خوانندگان شما باشد. هنگامی که صفحات خود را با کلمات کلیدی مرتب می کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید. شما نوشتن را برای خوانندگان متوقف می کنید و برای موتورهای جستجو شروع به نوشتن می کنید. این یک تجربه ضعیف برای مخاطبان شما است و احتمالا کاربران را از صفحه خود بیرون می کشد، میزان جست وجو خود را افزایش می دهد و مشتریان بالقوه را از کسب و کار خود هدایت می کند.
در حالی که ممکن است فکر کنید که صفحه خود را با کلمات کلیدی پر می کند، افراد بیشتری را به سایت خود هدایت می کند، در واقع می تواند مخالف باشد.
به عبارت دیگر، اگر شما صفحه خود را با Keyword Stuffing پر کنید، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر افزایش نخواهد داد. این آنها را کاهش می دهد. و شما می توانید یک پنالتی دریافت کنید که صفحه شما را از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) حذف می کند.
بهترین شیوه های زیر را برای بهینه سازی صفحات خود برای کلمات کلیدی درست کنید.
نحوه استفاده از کلمات کلیدی در مسیر و شیوه ی درست
برای کمک به یک رتبه بندی وب سایت برای یک کلمه کلیدی خاص، بر روی “بهینه سازی” برای کلمه کلیدی به جای “پر کردن” در کلمه کلیدی تمرکز کنید. از اصطلاح هدف در همه مکان های مناسب استفاده کنید. و همانطور که دستورالعمل های کیفیت گوگل توضیح داده شده است، “تمرکز بر ایجاد محتوای مفیدی و غنی از اطلاعات است که از کلمات کلیدی مناسب و در متن استفاده می کند.”
۱- یک کلمه کلیدی خاص را به هر صفحه اختصاص دهید
برای شروع جستجو برای یک صفحه وب، ابتدا یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید. عبارت اصلی باید مربوط به موضوع باشد و از محتوا نزدیک باشد. این اصطلاح همچنین باید یک کلمه کلیدی محبوب و با کمترین رقابت باشد تا شانس رتبه بندی در صفحات جستجو را برای این مدت بهبود دهد.
۲- نوشتن بیش از ۳۰۰ کلمه
برای تشویق موتورهای جستجو برای دسته بندی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی هدف، ۳۰۰ یا بیشتر کلمات کپی از صفحه اصلی را بنویسید. موتورهای جستجو با هدف ارائه اطلاعات مربوط به مناسب ترین و مفید ترین کاربران در دسترس هستند، و برای بسیاری از اصطلاحات جستجو، احتمالا مطالب شما را رتبه بندی می کنند به صورت کامل و عمیق.
۳- از کلمات کلیدی مشابه مناسب استفاده کنید
همانطور که می نویسید، از کلمۀ هدف خود در تمام محتویات استفاده کنید. استفاده بیش از حد از آن را نداشته باشید و تنها مدت زمانی را که در آن طبیعی و مرتبط با آن احساس می کنید قرار دهید. تراکم کلمه کلیدی خود را در زیر ۲٪ حفظ کنید تا در بهترین دستورالعمل ها برای بهترین شیوه های لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید جستجو بمانید.
۴- اضافه کردن کلمات کلیدی ثانویه، مترادف ها و تغییرات کلمات کلیدی طولانی مدت در کپی
راه دیگری برای گفتن موتورهای جستجو صفحه شما که مرتبط با کلید واژه اصلی آن است با استفاده از کلمات کلیدی ثانویه در صفحه است. خزنده موتور جستجوگر از اصطلاحات و عبارات دیگر در یک صفحه استفاده می کند تا زمینه را برای کمک به آنها در رتبه بندی صفحات ایجاد کند. بنابراین در کپی خود، از کلمات کلیدی ثانویه استفاده کنید که اصطلاحات مترادف و نسخه های طولانی مدت از هدف اصلی شما برای تقویت آنچه محتوای شماست، کمک می کند تا خزنده ها صفحه شما را رتبه بندی کنند.
با استفاده از تغییرات طولانی مدت در کلمات کلیدی شما همچنین می توانید موتورهای جستجو را برای شناسایی مکان ها در محتویات خود برای پاسخ به سوالات کمک کنید.
۵- کلمات کلیدی را در عناصر مناسب صفحه قرار دهید
هنگامی که شما یک صفحه را برای یک کلمه کلیدی لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید می کنید، فقط در مورد جایی که شما اصطلاح هدف را در محتوا اصلی قرار می دهید نیست. همچنین در مورد چگونگی استفاده از کلمه کلیدی در عناصر دیگر در صفحه نیز می باشد. برای بهینه سازی کامل یک صفحه، از کلمه کلیدی یکبار در مکان های زیر استفاده کنید:
- عنوان صفحه
- حداقل یک زیرمجموعه
- تگ عنوان
- توضیحات متا
- حداقل یک تصویر تگ تصویر
- پاراگراف اول
- نزدیک به نتیجه پست
۶- سئو on-page خود را چک کنید
حتی اگر از یک چک لیست برای ایجاد یک پست بهینه شده با کلمه کلیدی بروید، هنوز هم آسان است که فرصت ها را از دست بدهید یا نادیده بگیرید تا صفحات شما به موتورهای جستجو جذاب تر شود. بنابراین هنگامی که یک صفحه را منتشر می کنید، همیشه یک گزارش را برای چک کردن جستجو بر روی صفحه اجرا کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فرصت بهینه سازی را از دست ندهید.
بهبود استراتژی کلمات کلیدی، بهبود رتبه بندی سایت شما
همانطور که می بینید، کافی نیست که کلمه کلیدی دلخواه را انتخاب کرده و دوباره آن را در سایت خود به صورت کپی امتحان کنید، امیدواریم رتبه بندی خود را در نتایج جستجو شروع کنید. شما نیاز به استراتژی هایی دارید تا محتوای خود را بهینه کنید و صفحات خود را به آنچه که نیاز دارید بالاتر از رقبا خود انتقال دهید.
از نکات نوشتاری محتوا در این پست استفاده کنید تا از Keyword Stuffing جلوگیری کنید و راهکارهای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را به نحوی مناسب بهبود بخشید.
شرکتلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.