امروز،
براساس مطالعهای از تحقیقات ابعادی، 90 درصد مشتریان معتقدند که بازدید های اینترنتی از وب سایت ها تصمیمات خرید آنها را تحتالشعاع قرارداده است. اما این تعداد مراجعین بالا برای سایت های اینترنتی بسیار حیاتی است، چگونه محقق خواهد شد؟
تنها کافی است که یک یادداشت اضافه کنید «از ما بازدید کنید» .... به همین سادگی!!!
برای دعوت به این بازدید می توانید در انتهای سفارشات مشتری آیکن گوگل و فیسبوک و اینستاگرام را قراردهید و یا در شبکههای اجتماعی برای بازدید سایتتان لینک بگذارید. برای مشتری که تازه اقدام به خرید از شما کرده است یک ایمیل تقاضای بازدید بفرستید. اینها همه روشهای کاربردی است اما بگذارید در مورد روشی که معمولا کمتر به آن توجه شده صحبت کنیم.
تقاضای بازدید از طریق لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
56 درصد از بازدیدهای آنلاین از طریق وسایل همراه شکل میگیرند. کاربر به سادگی میتواند در گوشی موبایل یا تبلت خود از طریق چند کلمه، خریدی را ردکند. بنابراین زمانی که پیامکی حاوی تقاضای بازدید از سایت را میبیند، احتمال زیادی وجود دارد که نگاهی به لینک بیندازند.
چگونه در یک پیامک متنی درخواست بازدید بنویسیم؟
برای گرفتن پاسخ بالا از سوی مشتریان، ممکن است نوشتن یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کمی چالش برانگیز باشد. به منظور کمک در این موضوع، لیستی از 8 قالب متن پیامک که ممکن است با کسب وکارتان هماهنگ باشد، آماده کردهایم.
مورد1: با تشکر از خرید شما
این متن پیامک در حقیقت راحت ترین قالبی است که برای هر کسب و کاری صدق می کند . این نوع قالب پیامکی مشتری را برای ارائه دادهها به زحمت نمیاندازد. بنابراین ممکن است وی را ترغیب به بازدید از سایت کند.چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید. بنابراین شما یکی اصول مهم مشتری مداری را رعایت کرده اید.
« سلام {نام کوچک فرد}، از خرید امروز شما متشکریم. برای ارائه خدمات بهتر به شما و سایرین، ممکن است لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و به یک سؤال ما در مورد تجربه خرید امروزتان پاسخ بدهید؟ با تشکر {نام شرکت}»
مورد 2: از ما بازدید کنید
کاهش بازدید از سایت برای بسیاری از کسب و کارها امری عادی است. فروش بسیاری از مشاغل در طی فصول مختلف و یا مناسبت های مختلفی که در طول سال با آنها روبرو می شوند تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین در این مواقع می توان با ارسال پیام کوتاه می توان بازدید ضعیفی را که از سایت وجود دارد را جبران کرده و افزایش بازدید را منجر شد.
« سلام {نام فرد}، بخاطر خریدی که از ما داشتید از شما متشکریم. ممکن است با صرف یک دقیقه از وقتتان از وبسایت ما بازدید کنید و از تجربه خودتان بگویید؟ لطفا اینجارا ببینید :{لینک}. با تشکر از کمک شما.»
تنها کافی است که یک یادداشت اضافه کنید «از ما بازدید کنید» .... به همین سادگی!!!
برای دعوت به این بازدید می توانید در انتهای سفارشات مشتری آیکن گوگل و فیسبوک و اینستاگرام را قراردهید و یا در شبکههای اجتماعی برای بازدید سایتتان لینک بگذارید. برای مشتری که تازه اقدام به خرید از شما کرده است یک ایمیل تقاضای بازدید بفرستید. اینها همه روشهای کاربردی است اما بگذارید در مورد روشی که معمولا کمتر به آن توجه شده صحبت کنیم.
تقاضای بازدید از طریق لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
56 درصد از بازدیدهای آنلاین از طریق وسایل همراه شکل میگیرند. کاربر به سادگی میتواند در گوشی موبایل یا تبلت خود از طریق چند کلمه، خریدی را ردکند. بنابراین زمانی که پیامکی حاوی تقاضای بازدید از سایت را میبیند، احتمال زیادی وجود دارد که نگاهی به لینک بیندازند.
چگونه در یک پیامک متنی درخواست بازدید بنویسیم؟
برای گرفتن پاسخ بالا از سوی مشتریان، ممکن است نوشتن یک لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید کمی چالش برانگیز باشد. به منظور کمک در این موضوع، لیستی از 8 قالب متن پیامک که ممکن است با کسب وکارتان هماهنگ باشد، آماده کردهایم.
مورد1: با تشکر از خرید شما
این متن پیامک در حقیقت راحت ترین قالبی است که برای هر کسب و کاری صدق می کند . این نوع قالب پیامکی مشتری را برای ارائه دادهها به زحمت نمیاندازد. بنابراین ممکن است وی را ترغیب به بازدید از سایت کند.چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید. بنابراین شما یکی اصول مهم مشتری مداری را رعایت کرده اید.
« سلام {نام کوچک فرد}، از خرید امروز شما متشکریم. برای ارائه خدمات بهتر به شما و سایرین، ممکن است لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و به یک سؤال ما در مورد تجربه خرید امروزتان پاسخ بدهید؟ با تشکر {نام شرکت}»
مورد 2: از ما بازدید کنید
کاهش بازدید از سایت برای بسیاری از کسب و کارها امری عادی است. فروش بسیاری از مشاغل در طی فصول مختلف و یا مناسبت های مختلفی که در طول سال با آنها روبرو می شوند تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین در این مواقع می توان با ارسال پیام کوتاه می توان بازدید ضعیفی را که از سایت وجود دارد را جبران کرده و افزایش بازدید را منجر شد.
« سلام {نام فرد}، بخاطر خریدی که از ما داشتید از شما متشکریم. ممکن است با صرف یک دقیقه از وقتتان از وبسایت ما بازدید کنید و از تجربه خودتان بگویید؟ لطفا اینجارا ببینید :{لینک}. با تشکر از کمک شما.»
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید