امروز،
سلام به همه دوستان
داشتم در مورد شرکت ها و کمپانی ها مطلب می خواندم، به مطلب زیر برخوردم. امیدوارم که برای شما دوستان خوبم جالب باشه و از خواندنش لذت ببرید و اگه در این مورد مطلبی داشتید با من هم به اشتراک بزارید.
برخی شرکتها عملکرد بهتری نسبت دهی به دیگران دارند. این امر میتواند به خاطر مشخص و ناپیدا شدن و آوازه نام شرکت، نوآوری، سهم رسته یا شماری دیگر از ویژگیهایی باشد که یک شرکت خوب را در واقع مطلب كامل و ناقص سایر شرکتها ممتاز میکند. نکته مهم برای سرمایهگذار این است که قادر باشد برندگان احتمالی را تشخیص دهد قبل از اینکه آنها تبدیل به نامهای مشهوری شوند. طی آخرین آمار از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی، در حال حاضر ۲ هزار و ۲۱۹ شرکت بینش پی هستی و عدم دارد که از این اندازه ۱۳۴۸ شرکت نوپا، ۷۲۵ شرکت تولید کننده کالا و خدمت ها و ۱۴۶ شرکت صنعتی دارای فعالیت بینش ماخذ هستند.در ادامه با لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید همراه باشید تا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را برای شما معرفی کنیم.
به این نظم می توان گفت که ۶۱ درصد از شرکت های بینش پی نوپا، ۳۱ درصد تولید کننده کالا و خدمت ها و ۷ درصد از نوع شرکتهای صنعتی دارای فعالیت آگاهی اصل هستند.
شرکت خوب سعی می کند نیروهایش باسوادتر شوند تا کار مفیدتر انجام دهند. مدیری که از باسواد شدن کارکنانش می ترسد، نمی تواند شرکت را به موفقیت برساند. کارمندی که مدیرش فکر کند فقط خودش است که می تواند از پس کارهای مهم برآید و بقیه حتی با آموزش هم آن کیفیت را عرضه نمی کنند، محکوم به شکست است. مدیرهایی را قوه دید و سامعه چشم ایم که به کارکنان به چشم آچار فرانسه نگاه می کنند، و فقط برای سفت کردن پیچ و مهره ها و نه کاری دیگری از آنها کار می گیرند. این مدیران دیر یا زود، نیروهای بااستعداد خود را به رقیبانشان می بازند. شرکت متمتع از شما فقط کار نمی خواهد. برایش مهم است که شما بیرون از شرکت هم زندگی خوبی داشته باشید و برای تفرج و بقیه امور زندگیتان وقت کافی فناناپذیر بماند. مدیر كامكار می فهمد که اگر کارکنانش هر شب مجبورند تا دیروقت بمانند و یا نمی توانند به هیچ مرخصی ای بروند، یک جای کار خرده گیری دارد.
شرکت موفق در ازای کار خوب حقوق خوب می دهد. شرکت ناامید به جای اینکه ۱۰ کارمند نصفه شقه با حقوق پایین استخدام کند، ۵ کارمند بامسئولیت و دلسوز با حقوقی بالاتر از رقیبان استخدام می کند. حقوق خوب در ازای کار خوب به کارمند این احساس را می دهد که کار خوبش باصره و قدرش دانسته انجام دادن می شود.
رهبری بازاریکی از مهمترین عواملِ بدل شدن به یک شرکت برتر، ولایت پیشوایی تیمچه است. امامت میتواند به اشکال گوناگون باشد، اما شهرت و اعتباری که به همراه دارد، بسیار نفیس است. عنوان «استاندارد صنعت» یکی از مواردی است که هر شرکتی به شدت در پی به دست آوردن آن است. مثالهایی از امامت سوق و میدان معامله عبارتند از: هدایت رسته به سمت کیفیت، نوآوری، مراقبت به مشتری یا حتی تعهد و گارانتی. در برخی از شرایط، مدیران مستعد تحت سندیت قرار میگیرند و علاقه دارند که از شرکت خود بیرون شوند و به شرکت دیگری با برنامههای جبران كارها مراقبت گزاری ها بهتر نقل مکان کنند، اما برخی دیگر تمایل دارند در شرکت خود با نیستی همه شرایط آن ازلی بمانند، به شرکتهایی احساس تعلق میکنند که دوست دارند در آنجا کار کنند و به موفقیتهای آینده شرکت خود اعتقاد دارند.
ارزش نام آواز نامهای تجاری معین به نظر میرسد. نام تجاری مانند Kleenex وcoke با نام محصولات خود همسان شدهاند. مشکل این مكان است که نمیتوان نام یک شرکت بنام را ارزشگذاری کرد و هیچ روشی برای این کار هستی و عدم ندارد .یک نام شهیر فقط میتواند ارزش کیفی داشته باشد، اما در عین حال میتواند موجب ایجاد رابطه ای طولانی مدت و محکم میان تولیدات یا فعالیت ها یک شرکت و مشتریان آن ایجاد کند. ترکیب یک نام گمنام با سایر ویژگیهای شرکت میتواند موفقیتهای بزرگی را در آینده برای شرکت رقم بزند.
طبق آخرین آمار، بیش از ۲۸۰ شرکت بینایی بن در کشور وجود دارند که توانسته اند محصولات دید بنیاد خود را به تولید انبوه برسانند و از نشان ابتیاع محصولاتشان، گردش مالی بیش از یک میلیاردی در سال داشته باشند.
این شرکت های شناخت شالوده با تولید محصول و ارائه خدمت ها در حوزه های فعالیتشان بر آسه دانش، می توانند نقش مهمی در تحقق اقتصاد خرد مبنا داشته باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی کشور در مسیر دید شالوده باشیم.
داشتم در مورد شرکت ها و کمپانی ها مطلب می خواندم، به مطلب زیر برخوردم. امیدوارم که برای شما دوستان خوبم جالب باشه و از خواندنش لذت ببرید و اگه در این مورد مطلبی داشتید با من هم به اشتراک بزارید.
برخی شرکتها عملکرد بهتری نسبت دهی به دیگران دارند. این امر میتواند به خاطر مشخص و ناپیدا شدن و آوازه نام شرکت، نوآوری، سهم رسته یا شماری دیگر از ویژگیهایی باشد که یک شرکت خوب را در واقع مطلب كامل و ناقص سایر شرکتها ممتاز میکند. نکته مهم برای سرمایهگذار این است که قادر باشد برندگان احتمالی را تشخیص دهد قبل از اینکه آنها تبدیل به نامهای مشهوری شوند. طی آخرین آمار از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی، در حال حاضر ۲ هزار و ۲۱۹ شرکت بینش پی هستی و عدم دارد که از این اندازه ۱۳۴۸ شرکت نوپا، ۷۲۵ شرکت تولید کننده کالا و خدمت ها و ۱۴۶ شرکت صنعتی دارای فعالیت بینش ماخذ هستند.در ادامه با لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید همراه باشید تا لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید را برای شما معرفی کنیم.
به این نظم می توان گفت که ۶۱ درصد از شرکت های بینش پی نوپا، ۳۱ درصد تولید کننده کالا و خدمت ها و ۷ درصد از نوع شرکتهای صنعتی دارای فعالیت آگاهی اصل هستند.
شرکت خوب سعی می کند نیروهایش باسوادتر شوند تا کار مفیدتر انجام دهند. مدیری که از باسواد شدن کارکنانش می ترسد، نمی تواند شرکت را به موفقیت برساند. کارمندی که مدیرش فکر کند فقط خودش است که می تواند از پس کارهای مهم برآید و بقیه حتی با آموزش هم آن کیفیت را عرضه نمی کنند، محکوم به شکست است. مدیرهایی را قوه دید و سامعه چشم ایم که به کارکنان به چشم آچار فرانسه نگاه می کنند، و فقط برای سفت کردن پیچ و مهره ها و نه کاری دیگری از آنها کار می گیرند. این مدیران دیر یا زود، نیروهای بااستعداد خود را به رقیبانشان می بازند. شرکت متمتع از شما فقط کار نمی خواهد. برایش مهم است که شما بیرون از شرکت هم زندگی خوبی داشته باشید و برای تفرج و بقیه امور زندگیتان وقت کافی فناناپذیر بماند. مدیر كامكار می فهمد که اگر کارکنانش هر شب مجبورند تا دیروقت بمانند و یا نمی توانند به هیچ مرخصی ای بروند، یک جای کار خرده گیری دارد.
شرکت موفق در ازای کار خوب حقوق خوب می دهد. شرکت ناامید به جای اینکه ۱۰ کارمند نصفه شقه با حقوق پایین استخدام کند، ۵ کارمند بامسئولیت و دلسوز با حقوقی بالاتر از رقیبان استخدام می کند. حقوق خوب در ازای کار خوب به کارمند این احساس را می دهد که کار خوبش باصره و قدرش دانسته انجام دادن می شود.
رهبری بازاریکی از مهمترین عواملِ بدل شدن به یک شرکت برتر، ولایت پیشوایی تیمچه است. امامت میتواند به اشکال گوناگون باشد، اما شهرت و اعتباری که به همراه دارد، بسیار نفیس است. عنوان «استاندارد صنعت» یکی از مواردی است که هر شرکتی به شدت در پی به دست آوردن آن است. مثالهایی از امامت سوق و میدان معامله عبارتند از: هدایت رسته به سمت کیفیت، نوآوری، مراقبت به مشتری یا حتی تعهد و گارانتی. در برخی از شرایط، مدیران مستعد تحت سندیت قرار میگیرند و علاقه دارند که از شرکت خود بیرون شوند و به شرکت دیگری با برنامههای جبران كارها مراقبت گزاری ها بهتر نقل مکان کنند، اما برخی دیگر تمایل دارند در شرکت خود با نیستی همه شرایط آن ازلی بمانند، به شرکتهایی احساس تعلق میکنند که دوست دارند در آنجا کار کنند و به موفقیتهای آینده شرکت خود اعتقاد دارند.
ارزش نام آواز نامهای تجاری معین به نظر میرسد. نام تجاری مانند Kleenex وcoke با نام محصولات خود همسان شدهاند. مشکل این مكان است که نمیتوان نام یک شرکت بنام را ارزشگذاری کرد و هیچ روشی برای این کار هستی و عدم ندارد .یک نام شهیر فقط میتواند ارزش کیفی داشته باشد، اما در عین حال میتواند موجب ایجاد رابطه ای طولانی مدت و محکم میان تولیدات یا فعالیت ها یک شرکت و مشتریان آن ایجاد کند. ترکیب یک نام گمنام با سایر ویژگیهای شرکت میتواند موفقیتهای بزرگی را در آینده برای شرکت رقم بزند.
طبق آخرین آمار، بیش از ۲۸۰ شرکت بینایی بن در کشور وجود دارند که توانسته اند محصولات دید بنیاد خود را به تولید انبوه برسانند و از نشان ابتیاع محصولاتشان، گردش مالی بیش از یک میلیاردی در سال داشته باشند.
این شرکت های شناخت شالوده با تولید محصول و ارائه خدمت ها در حوزه های فعالیتشان بر آسه دانش، می توانند نقش مهمی در تحقق اقتصاد خرد مبنا داشته باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی کشور در مسیر دید شالوده باشیم.