امروز،
راهنمای دریافت نماد الکترونیک
راهنمای دریافت نماد الکترونیک : اگر صاحب کسب و کاری در فضای اینترنت می باشید و قصد دارید به فروش محصولات و کالا های وب سایت تان بپردازید ، در شروع نیازمند استفاده از درگاه اینترنتی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تان می باشید . لذا هنگامی که از درگاه الکترونیکی در وب سایت تان استفاده می کنید به نماد اعتماد الکترونیک ، نیازمند می باشید . نماد اعتماد الکترونیک در واقع یک آرم یا برچسب دیجیتالی است که توسط وزارت صنعت و معدن به وب سیت های متقاضی تعلق می گیرد به این صورت که فروشگاه ها و وب سایت هایی که در وب سایت enamad ثبت نام می نمایند و همه ی مراحل را به درستی پشت سر می گذارند می توانند این نماد را دریافت کنند . امروزه طبق بیانیه ای از سوی بانک مرکزی هیچ شرکت ارائه دهنده ی درگاه های اینترنتی اجازه ی ارائه ی درگاه اینترنتی به فروشگاه ها و کسب وکار هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نمی باشند را ندارد .
مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک :
در شروع می بایست در وب سایت نماد اعتماد ثبت نام نمایید و تمامی فرم ها را به درستی تکمیل کنید .
در مرحله ی بعدی درخواست دریافت شما مورد بررسی قرار می گیرد .
مرحله ی بعدی بررسی هویت آدرس محل کار و شماره ی تماس شما می باشد . به این صورت که یک کد اختصاصی برای شما ارسال می گردد .
در این بخش می بایست اقدام به رعایت الزامات نماد ، نمایید . به طور مثال تصاویر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، نوع مطالب و ... می بایست بر اساس شرایط نماد اعتماد الکترونیک باشد .
پنجمین مرحله ، مرحله ی نهایی در دریافت نماد می باشد و می بایست اقدام به ارسال مدارک و بررسی فیزیکی نمایید .
پس از انجام بررسی های نهایی ، مجوز نماد برای شما ارسال خواهد شد .
در آخرین مرحله تنها کافیست لوگوی نماد اعتماد الکترونیک را در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تان قرار دهید و امکان مشاهده آن را به کاربران تان بدهید .
مدارک مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک :
متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک به طور کلی به دو دسته ی حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند .
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقیقی :
ارائه ی تصویر مجوز فعالیت
ارسال تعهد نامه ی شخصیت حقیقی که این تعهد نامه پس از انجام مراحل ثبت نام در سامانه برای شما فرستاده خواهد شد .
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقوقی :
ارسال عکس آگهی ثبت شده در روزنامه ی رسمی کشور
ارسال تصویری از اساسنامه
ارائه ی آگهی از آخرین تغییرات اتفاق افتاده در اعضای هیات مدیره
ارسال آگهی در رابطه با آخرین تغییرات در موضوع فعالیت
ارائه ی فرم تعهد نامه ی حقوقی
ارسال تصویر پروانه ی فعالیت
راهنمای دریافت نماد الکترونیک : اگر صاحب کسب و کاری در فضای اینترنت می باشید و قصد دارید به فروش محصولات و کالا های وب سایت تان بپردازید ، در شروع نیازمند استفاده از درگاه اینترنتی در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تان می باشید . لذا هنگامی که از درگاه الکترونیکی در وب سایت تان استفاده می کنید به نماد اعتماد الکترونیک ، نیازمند می باشید . نماد اعتماد الکترونیک در واقع یک آرم یا برچسب دیجیتالی است که توسط وزارت صنعت و معدن به وب سیت های متقاضی تعلق می گیرد به این صورت که فروشگاه ها و وب سایت هایی که در وب سایت enamad ثبت نام می نمایند و همه ی مراحل را به درستی پشت سر می گذارند می توانند این نماد را دریافت کنند . امروزه طبق بیانیه ای از سوی بانک مرکزی هیچ شرکت ارائه دهنده ی درگاه های اینترنتی اجازه ی ارائه ی درگاه اینترنتی به فروشگاه ها و کسب وکار هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نمی باشند را ندارد .
مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک :
در شروع می بایست در وب سایت نماد اعتماد ثبت نام نمایید و تمامی فرم ها را به درستی تکمیل کنید .
در مرحله ی بعدی درخواست دریافت شما مورد بررسی قرار می گیرد .
مرحله ی بعدی بررسی هویت آدرس محل کار و شماره ی تماس شما می باشد . به این صورت که یک کد اختصاصی برای شما ارسال می گردد .
در این بخش می بایست اقدام به رعایت الزامات نماد ، نمایید . به طور مثال تصاویر لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، نوع مطالب و ... می بایست بر اساس شرایط نماد اعتماد الکترونیک باشد .
پنجمین مرحله ، مرحله ی نهایی در دریافت نماد می باشد و می بایست اقدام به ارسال مدارک و بررسی فیزیکی نمایید .
پس از انجام بررسی های نهایی ، مجوز نماد برای شما ارسال خواهد شد .
در آخرین مرحله تنها کافیست لوگوی نماد اعتماد الکترونیک را در لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید تان قرار دهید و امکان مشاهده آن را به کاربران تان بدهید .
مدارک مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک :
متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک به طور کلی به دو دسته ی حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند .
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقیقی :
ارائه ی تصویر مجوز فعالیت
ارسال تعهد نامه ی شخصیت حقیقی که این تعهد نامه پس از انجام مراحل ثبت نام در سامانه برای شما فرستاده خواهد شد .
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقوقی :
ارسال عکس آگهی ثبت شده در روزنامه ی رسمی کشور
ارسال تصویری از اساسنامه
ارائه ی آگهی از آخرین تغییرات اتفاق افتاده در اعضای هیات مدیره
ارسال آگهی در رابطه با آخرین تغییرات در موضوع فعالیت
ارائه ی فرم تعهد نامه ی حقوقی
ارسال تصویر پروانه ی فعالیت
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید