امروز،
همانطور که انتظار می رفت، NeuV فناوری هوش مصنوعی، که هوندا ادعا می کند توانایی ارتباط این فناوری با انسان بسیار متفاوت تر از قبل شده است، در این خودرو بکار گرفته شده است.
مدهای جدید ارتباطی و طراحی سیستمی به منظور کاهش ترافیک از ویژگی های NeuV می باشد مجموعا تشکیل یک همکاری اکوسیستم پویا را می دهد. همکاری اکوسیستم پویا چشم اندازی است که هوندا قصد دارد در آن خودروهای الکتریکی هوشمند متصل به یکدیگر علاوه بر اینکه با کاربران در ارتباطند، بتوانند در محیط مختص به خودشان با یکدیگر گفتگو کنند.
هوندا اظهار دارد که خودروی NeuV، که هم با باتری و هم بصورت الکتریکی قابل استفاده است، بیشتر راه حلی برای جابجای است تا یک اتومبیل که به سطحی از استقلال رسیده است که ورودی های کمتری از کاربر نیاز دارد.
تنها یک عکس توسط هوندا از این خودرو منتشر شده که نشان می دهد NeuV هنوز دارای فرمان می باشد. یک آنتن بلند بال کوسه ای روی سقف این خودرو تعبیه شده است که بیانگر واسط ارتباطی NeuV می باشد. درهای پهن به همراه شیشه های بزرگ که در عکس مشاهده می گردد، NeuV را بیشتر خودرویی در مرحله ساخت مفهومی نشان می دهد تا خودرویی که قرار است به تولید قریب الوقوع برسد.
هنور اطلاعاتی راجع به توان خروجی NeuV منتشر نشده است، هرچند هوندا اعلام کرده این خودرو یک خودروی کامپیوتری است بدین معنا که خروجی توان پایینی دارد و برای ترافیک¬های شهری و سرعت های کم طراحی شده است.
منبع: لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید | لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید | لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید | لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید