امروز،
نقل قول: هدف اصلی غرفه سازی نمایشگاه:
کارآفرینی در گروه های گوناگون شغلی و همینطور علاقه مند بودن به بازاریابی محوری از اهداف اصلی غرفه سازی نمایشگاه می باشد.در غرفه ها شاهد آن هستیم که یک یا چندین فروشنده همینطور تولید کننده مشغول معرفی کردن کالاهای خود می باشد.غرفه سازی باعث ایجاد رقابت و هم چنین گسترش کسب و کار می شود.در این مقاله می خواهیم شما را انواع غرفه سازی آشنا کنیم.
انواع غرفه سازی نمایشگاه
غرفه سازی تصویری:
در این نوع غرفه سازی شما می توانید از طریق سازه های فلزی که قابل جمع شدن است،غرفه های گرافیکی طراحی کنید.سپس از طریق نورپردازی خوب روی تصویرهای گرافیکی کالای خود را جلوه ببخشید و معرف کار خود باشید.این روش غرفه سازی تنها زمانی توصیه می شود که شخص مورد نظر قصد نمایش فیزیکی محصولات را ندارد و تنها با استفاده از نمایش تصویری جلوه های جذابی را با حضور در نمایشگاه به وجود می آورند.در این غرفه سازی نمایش تصویرهمراه با نورپردازی متمرکز بر روی تصاویر صورت می گیرد.
غرفه سازی با سازه های چوبی
در این غرفه سازی شاهد عناصری از قبیل شیشه،فلز و سازه های چوبی می باشیم.ساختن انواع شکل ها در این غرفه سازی میسر است.تنها محدودیتی که پیش روی شماست مربوط به قوانین نمایشگاه و قوانین استحکام سازه می باشد.غرفه سازی با سازه های چوبی تجربه ای بی نظیر از جهت مذاکره ای و امنیت را به شما می دهد.همینطور می توانید از نمایش بی نظیر و ارتفاع موجود لذت ببرید.این محیط مناسب نشان دادن طرح های مخصوص و محصولاتتان می باشد در حین تبلیغ هم می توانید از مزایای تبلیغات تصویری و نورپردازی از پشت و یا جلوی تصویر داشته باشید.غرفه سازی با سازه های چوبی روشی ایده آل برای به تصویر کشیدن نام تجاری خودتان به بهترین شکل و با استفاده از متریال های متفاوت می باشد.
این مسئله نقطه ی قوت غرفه سازی با سازه های چوبی محسوب می شود.در این روش می توانید از امکانات و جوانب گوناگون بهره ببرید و به آسانی کنترل هزینه و طرح و کیفیت را در دست داشته باشید.چراکه همه چیز به طور اختصاصی و برای شما برنامه ریزی و طراحی شده است.این روش غرفه سازی برای کسانی مناسب است که می خواهند هزینه ی بیشتری را صرف تبلیغ محصولات خود کنند.اگر بخواهید هزینه ی کمتری نسبت به مبلغ اعلامی در غرفه سازی با سازه های چوبی داشته باشید،درنهایت ناراضی خواهید شد.اگر تبلیغ نکنید بهتر از آن است که بد تبلیغ کنید.
غرفه سازی با سازه های پیش ساخته با کیفیت
این غرفه سازی اسامی گوناگونی از جمله ماکسیما،مستر،اسپیس،کلیپ و کلیک و....دارد.دراین غرفه سازی شما با استفاده از ترکیب سازه های چوبی و فلزی پارتیشن بندی می کنید.تفکیک فضا به این روش صورت می گیرد.این روش غرفه سازی امکانات دیگری مثل تعریف کردن فضاهای اختصاصی مانند جایگاه محصول با بعد کم تر و نورپردازی را به شما می دهد.کسانی که می خواهند به طور منطقی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهند از این روش استفاده کنند.غرفه های صنعتی مناسب این روش می باشند.این سازه ها بار احساسی خاصی بر مخاطبان ندارند.از مزیت های دیگر این غرفه سازی این است که با هزینه ای مناسب و به آسانی می توان غرفه ای مرتفع به دست آورد.این غرفه سازی بسته به ابعاد پیش ساخته دارد اما می توان به وسیله ی آن درخشید.
غرفه آرایی با تجهیزات نمایشگاهی
درغرفه سازی که با تجهیزات نمایشگاهی صورت گیرد شاهد استفاده ی تجهیزات پیش ساخته هستیم.این تجهیزات پیش ساخته شامل بروشور استند محصولات،مبلمان استند و نورهای پشت زمینه ی آماده می باشد.این روش به کسانی توصیه می شود که محصولات ارزان قیمتی دارند و سطح کیفی آن ها متوسط می باشد.همینطور برای عده ای که می خواهند برای اولین بار در غرفه سازی نمایشگاهی شرکت کنند مناسب است.به هرحال این روش غرفه سازی برای مدت طولانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.از دید مشتریان این روش کمی به هم ریختگی و عدم قدرت را نشان می دهد.منبع: غرفه سازی آرمان