امروز،
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
مقالات زیادی در سطح وب و در وبلاگ رادین سایت موجود است که بر اهمیت طولانی بوده محتوا تاکید می کنند. دیروز یکی از شرکت کنندگان در دوره گذشته کارگاه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و تولید محتوا با ما تماس گرفت و پرسید که چرا مطالب و محتوای تولیدی توسط او جایگاه مناسبی در گوگل ندارد در حالیکه بیش از 1500 کلمه برای هر موضوع محتوا تهیه کرده است.
ولی تمام این موارد به این معنا نیست که عبارات زیر همواره صحیح هستند:
مقاله باید چند کلمه باشد؟
مهم نیست که متن یا مقاله شما چند کلمه است. مهم این است که تا چه حد پاسخ گوی نیاز مخاطبین شماست.
یک محتوای مفید و کامل باید شرایط زیر را دارا باشد:
احتمالا شما هم صفحاتی در سایت خود دارید که محتوای زیادی ندارند ولی جایگاه مناسبی در گوگل کسب کرده اند. این صفحات را با ما به اشتراک بگذارید تا دلایل موفقیت آنها را بررسی کنیم.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
مقالات زیادی در سطح وب و در وبلاگ رادین سایت موجود است که بر اهمیت طولانی بوده محتوا تاکید می کنند. دیروز یکی از شرکت کنندگان در دوره گذشته کارگاه لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و تولید محتوا با ما تماس گرفت و پرسید که چرا مطالب و محتوای تولیدی توسط او جایگاه مناسبی در گوگل ندارد در حالیکه بیش از 1500 کلمه برای هر موضوع محتوا تهیه کرده است.
نقل قول: بطور معمول مقالات طولانی تر شانس بیشتری برای کسب جایگاه دارند؛ زیرا پاسخ گوی سوالات بیشتری هستند، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و لینک دهی به آنها بیشتر اتفاق می افتد.
ولی تمام این موارد به این معنا نیست که عبارات زیر همواره صحیح هستند:
- هر مقاله ی طولانی یک مقاله مفید است!
- اگر در زمینه ای محتوا تولید می کنیم حتما باید طولانی و کامل باشد!
- محتوای طولانی تر بهتر از محتوای خلاصه است!
مقاله باید چند کلمه باشد؟
مهم نیست که متن یا مقاله شما چند کلمه است. مهم این است که تا چه حد پاسخ گوی نیاز مخاطبین شماست.
یک محتوای مفید و کامل باید شرایط زیر را دارا باشد:
- سوالات جانبی که پیرامون موضوع اصلی هستند را پاسخ داده و دسترسی مخاطب به هدف را آسان تر کند.
- در هر دستگاه و سایز صفحه نمایش خوانایی و کاربری مناسبی داشته باشد.
- اطلاعات دقیق و تایید شده را در کمترین زمان در اختیار مخاطبین قرار دهد.
- موارد بالا را بهتر از همه سایت های رقیب خود رعایت کرده باشد.
نقل قول: اگر میتوانید چندین پاراگراف را به یک تصویر جایگزین کنید حتما این کار را انجام دهید. زیرا هدف نهایی شما انتقال سریع اطلاعات و جلب رضایت کاربران خواهد بود. اگر کاربران به شما اهمیت میدهند گوگل نیز مجبور به پذیرش شما خواهد بود.
احتمالا شما هم صفحاتی در سایت خود دارید که محتوای زیادی ندارند ولی جایگاه مناسبی در گوگل کسب کرده اند. این صفحات را با ما به اشتراک بگذارید تا دلایل موفقیت آنها را بررسی کنیم.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید - لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید