امروز،
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در مقابل سئو
اگر شما تنها بر طراحی گرافیک یک وب سایت تمرکز کنید، وب سایتی بسیار زیاد ایجاد می شود که به سختی شناخته می شود. در صورتی که همه تمرکز شما بر بهینه سازی موتورهای جستجو باشد، این وب سایت ممکن است از دید موتورهای جستجوی گوگل بسیار جذاب تر باشد تا بازدیدکنندگان واقعی. در صورتی که همه تمرکز شما بر شبکه های اجتماعی باشد ممکن است بازگشت سرمایه ای که انتظار دارید را کسب نکنید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ، سئو و شبکه های اجتماعی 3 جز مهم در بازاریابی موفق اینترنتی هستند. در صورتی که شما تمایل دارید مخاطبین شما را پیدا کنند باید به مسائل سئو توجه داشته باشید. در صورتی که شما تمایل دارید بازدیدکنندگان با شما ارتباط برقرار کنند و یا از شما خرید کنند، نیازمند لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید هستید. در نهایت اگر میخواهید حرف از شما زیاد باشد و بسیار شناخته شوید می توانید از شبکه های اجتماعی بهره ببرید.
به عنوان یک صاحب تجارت شما باید بدانید که یک استراتژی ثابت برای همه این موارد در بازاریابی آنلاین وجود ندارد. بهترین شیوه آن است که شما اهداف تجاری کمپانی خود را در نظر بگیرید و آن ها را بررسی نمایید. به عنوان یک طراح وب سایت، در صورتی که مشتری از شما بپرسد که چه میزان باید بر روی سئو تمرکز گذارد و ایا باید صفحه فیسبوک ایجاد کند یا خیر و یا اینکه باید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را تغییر دهد، شما تنها می توانید بر اساس اهداف آن کمپانی به این سوالات پاسخ دهید. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
در ادامه برخی از سوالات به هنگام مشاوره استراتژی بازاریابی ذکر می شود:
اهداف تجاری شما چه هستند؟ در حال حاضر چه مسائلی برای شما کارآمد و یا غیر مفید می باشد؟
شما مشتریان جدید خود را چگونه جذب می کنید؟ بر روی هریک از موارد طراحی، سئو و شبکه های اجتماعی چه میزان خرج می کنید؟ چه درصد از مشتریان جدید شما مربوط به چه موردی هستند؟
شما مشتریان سابق خود را چگونه حفظ می کنید؟ با استفاده از چه شیوه هایی را افراد را برای خرید مجدد جذب می کنید؟
هدف اصلی و اولیه وب سایت شما چیست؟ آیا تمایل دارید مشتریان جدید داشته باشید؟ به مشتریان سابق خود خدمات ارائه دهید؟ از بخش جدیدی از بازار بهره ببرید؟
هم اکنون در زمینه بازاریابی انلاین چه کارهایی انجام می دهید؟ آیا این فعالیت ها برای شما کارآمد است؟ استراتژی بازاریابی شما تا چه اندازه با هدف کلی تجارتتان تطابق دارد؟
با پاسخ به این سوالات می توان دریافت که تا چه اندازه باید بر روی هریک از موارد سئو، لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کرد. یک استراتژی بازاریابی که برای یک کمپانی بسیار عالی عمل می کند، ممکن است برای کمپانی دیگر اصلا کارآمد نباشد. بنابراین شما همیشه باید با در نظر گرفتن اهداف اصلی کمپانی خود، به دنبال استراتژی منحصر به فردی باشید که برای تجارت شما بی نظیر باشد.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید