امتیاز موضوع:
- 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي
|
ارسالها: 30
موضوعها: 30
تاریخ عضویت: مهر 1395
اعتبار:
0
سپاس ها 0
سپاس شده 7 بار در 7 ارسال
هرگز كمپين هاي مربوط بهلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را بي هدف و برنامه ايجاد نكنيد. شما هميشه بايد يك نقشه داشته باشيد. كاربران جديد بازاريابي اس ام اس ممكن است با اين سوال مواجه باشند كه از كجا شروع كنند. در صورتي كه فرمولي براي پيروي از آن در اختيار نداريد، ممكن است 3 برابر بيشتر از ديگران براي ساخت يك كمپين اس ام اس زمان گذاريد. از روند قدم به قدم زير پيروي كنيد و به سادگي مشاركت بيشتر اعضاي ليست پيامكي خود را مشاهده نماييد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
- پيشنهادي ويژه ابداع نماييد
اطمينان حاصل نماييد كه پيشنهادهاي پيامكي شما هميشه ويژه و منحصر به فرد باشند. پيشنهادي بسيار معمولي كه بارها از آن استفاده شده است را ارائه ندهيد. همچنين هرگز يك پيشنهاد را دوباره ارسال نكنيد. براي نمونه در صورتي كه شما كوپن تخفيفي 10% براي كاربران وب سايت خود ارائه داده ايد، به اعضاي ليست پيامكي خود نيز دقيقا همين پينهاد را ارائه ندهيد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
- زمان را براي استفاده از پينهادهاي خود محدود كنيد
پيشنهادهاي ويژه شما كه به منظور بازاريابي بكار مي روند نبايد داراي مدت زمان استفاده طولاني باشند. مشتريان شما در ليست پيامكي عضو مي شوند تا از پيشنهادهاي بسيار ويژه و با ارزش بهره ببرند. اين افراد تمايل دارند تا با آنها مانندVIP برخورد شود. وظيفه شما اين است كه اين حس را به آنها القا نماييد. در اين رابطه ما توصيه مي كنيم كه زماني محدود براي پيشنهادهاي خود تعيين كنيد. اين موضوع موجب مي شود تا مخاطب در صورت مشاهده پيشنهادهاي اس ام اسي بسيار ويژه تمايل پيدا كند تا در اسرع وقت از آن استفاده نمايد.
- نحوه استفاده صحيح از پيشنهادهاي پيامكي خود را به صورت واضح توضيح دهيد
هنگامي كه پيشنهادهاي ويژه را ارسال مي كنيد به خاطر داشته باشيد كه نحوه استفاده از آن را نيز به صورت واضح ذكر نماييد. براي مثال حتماً ذكر كنيد كه به هنگام مراجعه به ما اين پيامك را به متصدي نشان دهيد. همچنين فراموش نكنيد كه براي ليست و سامانه پيامكي خود تبليغ نماييد. در صورتي كه افراد در رابطه با پيشنهادهاي ويژه پيامكي شما اطلاعي نداشته باشند، شما چگونه انتظار داريد كه در آن عضو شوند؟ بهترين كانال براي تبليغات را پيدا كنيد و سامانه اس ام اس خود را در آن ترويج دهيد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
|
پیامهای داخل این موضوع |
فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي - توسط site111 - امروز،
|