امروز،
مراحل طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ افراگرافیک
طراحی و چاپ کاتالوگ
از راه های خوب و اثرگذار بر مخاطب برای فروش بیشتر ، طراحی کاتالوگ حرفه ای برای خدمات و کالاهای شرکت مورد نظر است . ما در اين مقاله [b]
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید [/b] را به طور خلاصه برایتان آوردهایم .
– محتوا و اطلاعات لازم برای طراحی کاتالوگ
ابتدایی ترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ به دست آوردن اطلاعات و محتوا برای آن است . برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خوب محتوای جمع آوری شده باید تمامی عناصر ضروری را در بر داشته باشد . عکس از کالاها و مشخصاتشان ، اطلاعات از شرکت مورد نظر و هر اطلاعاتی که به مخاطب کمک کند تا راحت تر برای خرید تصمیم بگیرد .
– عکس های مناسب و جذاب
با اهمیت ترین بخش مراحل طراحی کاتالوگ عکس هایی هستند که قرار است در آن قرار گیرند . چرا که عکس ها ابتدایی ترین عناصر کاتالوگ هستند كه در ديد مخاطب قرار مي گيرند. عکس جذاب و زیبا میتواند مخاطب را به مطالعه متن کاتالوگ راغب کند و سبب خرید مخاطب از کاتالوگ مورد نظر گردد .
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید [/b] را به طور خلاصه برایتان آوردهایم .
– محتوا و اطلاعات لازم برای طراحی کاتالوگ
ابتدایی ترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ به دست آوردن اطلاعات و محتوا برای آن است . برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خوب محتوای جمع آوری شده باید تمامی عناصر ضروری را در بر داشته باشد . عکس از کالاها و مشخصاتشان ، اطلاعات از شرکت مورد نظر و هر اطلاعاتی که به مخاطب کمک کند تا راحت تر برای خرید تصمیم بگیرد .
– عکس های مناسب و جذاب
با اهمیت ترین بخش مراحل طراحی کاتالوگ عکس هایی هستند که قرار است در آن قرار گیرند . چرا که عکس ها ابتدایی ترین عناصر کاتالوگ هستند كه در ديد مخاطب قرار مي گيرند. عکس جذاب و زیبا میتواند مخاطب را به مطالعه متن کاتالوگ راغب کند و سبب خرید مخاطب از کاتالوگ مورد نظر گردد .
– ارائه مشخصات دقیق کالا
براي تولید یک کاتالوگ خوب لازم است اطلاعات دقیق و خصوصیات فنی کالا مورد نظر ارائه گردد . ارائه خصوصیات و مواردی مانند کد کالا ، قیمت ، تخفیف و … می تواند در ارائه كاتالوگ بهتر موثر باشد . زیر هر کالایی خصوصیات و کاربردهای آن را ذکر گردد ، تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر راغب شده و به سایت و یا سایر راه های ارتباطی با شرکت موردنظر راهنمايي شود .
– برگزیدن سایز مناسب کاتالوگ
بعد از اینکه اطلاعات کافی و لازم برای محتوای کاتالوگ به دست آوردیم ، مهمترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ انتخاب سایز و اندازه مناسب است . سایز و ابعاد کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد . مثلا سايز كاتالوگ مورد استفاده برای لوازم آرایشی و بهداشتی با کاتالوگ مورد استفاده کار دندانپزشکی فرق دارد .
براي تولید یک کاتالوگ خوب لازم است اطلاعات دقیق و خصوصیات فنی کالا مورد نظر ارائه گردد . ارائه خصوصیات و مواردی مانند کد کالا ، قیمت ، تخفیف و … می تواند در ارائه كاتالوگ بهتر موثر باشد . زیر هر کالایی خصوصیات و کاربردهای آن را ذکر گردد ، تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر راغب شده و به سایت و یا سایر راه های ارتباطی با شرکت موردنظر راهنمايي شود .
– برگزیدن سایز مناسب کاتالوگ
بعد از اینکه اطلاعات کافی و لازم برای محتوای کاتالوگ به دست آوردیم ، مهمترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ انتخاب سایز و اندازه مناسب است . سایز و ابعاد کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد . مثلا سايز كاتالوگ مورد استفاده برای لوازم آرایشی و بهداشتی با کاتالوگ مورد استفاده کار دندانپزشکی فرق دارد .
طراحی کاتالوگ افراگرافیک
– تعداد صفحات متن و محتوای کاتالوگ
نباید آنقدر زیاد و طولانی باشد که مشتری را خسته و دلسرد کند و نباید به قدری کم و خلاصه بیان شود که مشتریان در خرید دچار تردید کند . یکی از راه های خوب برای بهتر شدن کاتالوگ این است که فهرست برای کالاها وجود داشته باشد و در هر صفحه یک محصول خاص معرفی شود . نکته بسیار مهم در تعداد صفحات کاتالوگ این است که تعداد صفحات باید مضربی از ۴ باشند چراکه چاپخانه ۴ صفحه را روی یک برگه پشت و رو چاپ می کند .
– معرفي درست خدمات و کالاها
با استفاده از جملات کوتاه بیان رسا می توان خدمات و کالاها را درست معرفی کرد . برای هر کدام از خدمات و کالاها تقریبا ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه کافی است . باید مزیت ها و کاربردهای هر محصولی را به طور خلاصه شرح داد و خصوصیات منحصر به فرد آنها را دقیق ذکر کرد . باید طوری ویژگیهای کالای خود را بیان کنید که مخاطب تمایز میان کالای شما و سایر کالاهای مشابه را بفهمد . در این بخش مهم طراحی کاتالوگ باید از نویسندگان ماهر و باتجربه کمک گرفت . طراحان و نویسندگان ما در شرکت افرا گرافیک با تسلط به دانش روز و علم و تجربه کافی در این زمینه شما را در این امر مهم یاری میکنند .
– به کارگیری اطلاعات با ارزش و خوب
اگر قرار است برگه ای به کاتالوگ اضافه شود ، باید طوری این برگها پر شوند که باعث فروش بیشتر شوند . مثلا در مورد رضایت مخاطبان و گارانتی محصولات اطلاعات دقیق ذکر شود .
– جلد جذاب و خوب
از با اهمیت ترین بخشهای مراحل طراحی کاتالوگ انتخاب جلد است ، چرا که اولین چیزی که مشتری می بیند جلد کاتالوگ است و آن اثر بسیار مهمی در پیروزی کاتالوگ دارد . با ارائه خدمات خاص تر و جدیدتر یا تخفیفات ویژه بر روی جلد می توان آن را جذاب تر کرد . ارائه این مطالب حتما باید با عکس همراه باشد .
– فرم سفارش
کالا امروزه با گسترش فناوری سفارش کلیه خدمات از طریق آنلاین رواج یافته است . برای راغب شدن مخاطب به سفارش آنلاین می توان از تخفیفات ویژه ، کارت هدیه ، ارسال رایگان و سایر نوآوری ها استفاده کرد .
نباید آنقدر زیاد و طولانی باشد که مشتری را خسته و دلسرد کند و نباید به قدری کم و خلاصه بیان شود که مشتریان در خرید دچار تردید کند . یکی از راه های خوب برای بهتر شدن کاتالوگ این است که فهرست برای کالاها وجود داشته باشد و در هر صفحه یک محصول خاص معرفی شود . نکته بسیار مهم در تعداد صفحات کاتالوگ این است که تعداد صفحات باید مضربی از ۴ باشند چراکه چاپخانه ۴ صفحه را روی یک برگه پشت و رو چاپ می کند .
– معرفي درست خدمات و کالاها
با استفاده از جملات کوتاه بیان رسا می توان خدمات و کالاها را درست معرفی کرد . برای هر کدام از خدمات و کالاها تقریبا ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه کافی است . باید مزیت ها و کاربردهای هر محصولی را به طور خلاصه شرح داد و خصوصیات منحصر به فرد آنها را دقیق ذکر کرد . باید طوری ویژگیهای کالای خود را بیان کنید که مخاطب تمایز میان کالای شما و سایر کالاهای مشابه را بفهمد . در این بخش مهم طراحی کاتالوگ باید از نویسندگان ماهر و باتجربه کمک گرفت . طراحان و نویسندگان ما در شرکت افرا گرافیک با تسلط به دانش روز و علم و تجربه کافی در این زمینه شما را در این امر مهم یاری میکنند .
– به کارگیری اطلاعات با ارزش و خوب
اگر قرار است برگه ای به کاتالوگ اضافه شود ، باید طوری این برگها پر شوند که باعث فروش بیشتر شوند . مثلا در مورد رضایت مخاطبان و گارانتی محصولات اطلاعات دقیق ذکر شود .
– جلد جذاب و خوب
از با اهمیت ترین بخشهای مراحل طراحی کاتالوگ انتخاب جلد است ، چرا که اولین چیزی که مشتری می بیند جلد کاتالوگ است و آن اثر بسیار مهمی در پیروزی کاتالوگ دارد . با ارائه خدمات خاص تر و جدیدتر یا تخفیفات ویژه بر روی جلد می توان آن را جذاب تر کرد . ارائه این مطالب حتما باید با عکس همراه باشد .
– فرم سفارش
کالا امروزه با گسترش فناوری سفارش کلیه خدمات از طریق آنلاین رواج یافته است . برای راغب شدن مخاطب به سفارش آنلاین می توان از تخفیفات ویژه ، کارت هدیه ، ارسال رایگان و سایر نوآوری ها استفاده کرد .
طراحی و چاپ کاتالوگ
– چاپ نمونه کاتالوگ
قبل از اینکه همه کاتالوگ ها را چاپ کنیم ، حتما باید نسخه را برای تایید نهایی چاپ کرد با این کار و دیدن کاتالوگ واقعی ایرادات آن را برطرف میکنیم .
– چاپ کاتالوگ
بهتر است لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را در چاپخانه های معتبر انجام دهید ، چرا کیفیت چاپ در جذب مشتری بسیار با اهمیت است . یک کاتالوگ بیکیفیت تمام سعی و تلاش طراح و نویسنده کاتالوگ را به هدر می دهد .
با استفاده از خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ شرکت افرا گرافیک می توانید به تمام اهداف تبلیغاتی خود برسید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
قبل از اینکه همه کاتالوگ ها را چاپ کنیم ، حتما باید نسخه را برای تایید نهایی چاپ کرد با این کار و دیدن کاتالوگ واقعی ایرادات آن را برطرف میکنیم .
– چاپ کاتالوگ
بهتر است لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید و لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید خود را در چاپخانه های معتبر انجام دهید ، چرا کیفیت چاپ در جذب مشتری بسیار با اهمیت است . یک کاتالوگ بیکیفیت تمام سعی و تلاش طراح و نویسنده کاتالوگ را به هدر می دهد .
با استفاده از خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ شرکت افرا گرافیک می توانید به تمام اهداف تبلیغاتی خود برسید.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید