امروز،
به عنوان یک صاحب تجارت به هر آن چیزی که میشنوید یا میخوانید اعتماد نکنید. حتی به شما توصیه میکنیم که اطلاعاتی که ما در اختیارتان قرار میدهیم را نیز مجدد مورد بررسی قرار دهید. بخاطر داشته باشید که توصیهها و ایدههای بازاریابی پیامکی باید موجب شود تا شما در مسیر درست پیشرفت قرار گیرید.
برای شروع بازاریابی پیامکی افراد به دنبال اطلاعات میروند و تلاش میکنند تا راهی را برای آغاز کار خود پیدا کنند. یکی از شیوه هایی که ممکن است پیش رو قرار گیرد در این جمله خلاصه میشود: " هرچه تعداد شمارههای شما در لیست پیامکی بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهید داشت ". تا به امروز این جمله میتواند یکی از بدترین توصیهها در زمینهلینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید باشد، چرا که بطور کامل اشتباه میباشد.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
اگر به صورت سطحی به این موضوع بپردازیم ممکن است توصیه خوبی بنظر آید. تصور کنید که در طول یک شب تعداد عضوهای لیست پیامکی خود را از ۵ نفر به ۱۰۰۰۰ نفر برسانید. بنظر موفقیت چشم گیری خواهد آمد، اینطور نیست؟ اما باید بگوییم که در زمینه اساماس انبوه، کیفیت نسبت به کمیت ارجحیت خواهد داشت.
شما باید قادر باشید با استفاده از شیوههای صحیح، لیست پیامکی خود را گسترش دهید. در صورتی که به صورت اتفاقی لیست خود را بیشتر و بیشتر کنید، این احتمال وجود دارد که افراد بسیار زیادی در آن قرار گیرند که هیچ علاقهای به پیامکها و حتی برند شما ندارند. بنابراین حتی اگر شما بهترین پیشنهادها را هم ارائه دهید به موفقیت نخواهید رسید.
شما میتوانید به کمک یک استراتژی مناسب افرادی را در لیست خود جمع آوری نمائید که منتظر دریافت پیامکهای گروهی شما هستند. در صورتی که مخاطبین صحیح در سامانه پیامکی شما عضو باشند، احتمال موفقیت شما در بازاریابی اساماسی بسیار بیشتر خواهد بود.
بنابراین حتی اگر شما ۱۰۰ نفر عضو در لیست خود داشته باشید، هیچ اشکالی ندارد. در صورتی که کلیه این ۱۰۰ نفر از نظر کیفی با برند و کمپانی شما سازگار هستند، میتوانند نقش بسیار کلیدی در موفقیت کمپانی شما ایفا کنند.لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید