امروز،
گوگل محبوب ترین موتور جستجو در جهان است و سهم بازار جهانی آن ۸۹٪ است.
هر روز ۳٫۵ میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. این سالانه بیش از ۱٫۲ تریلیون جستجو است.
با افراد زیادی که از Google برای جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین استفاده می کنند، درک این الگوریتم Google برای همه مهم است. این دانش به آنها کمک می کند تا از تاکتیک های SEO برای هدایت فروش تجارت الکترونیک استفاده کنند.
گوگل دارای ابزار رایگان برای استفاده مردم است. به عنوان یک صاحب مشاغل، می توانید از این منابع برای بهبود تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید.
در این مطلب ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی را که تجارت شما می تواند برای بازاریابی از آنها استفاده کند نام برده شده است.
۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار
۱- Google Analytics
یکی از ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی، گوگل آنالیتیکس می باشد.
Google Analytics ابزار نهایی برای درک ترافیک وب سایت شما است.
می توانید درباره بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اطلاعات جمعیتی هرکسی را که به سایت شما هدایت می شود نشان می دهد.
این امر درک بهتری از مخاطبان خود و اینکه آیا تلاشهای بازاریابی شما برای گروه مناسب افراد جذاب است، به شما می دهد.
کشف کنید که از چه فناوری استفاده می کنند. Google Analytics سیستم عامل ها و مرورگرهای وب مورد استفاده را به شما نشان می دهد. این ابزار حتی به شما می گوید که درصد میزان ترافیک شما از طریق دستگاه های تلفن همراه وارد می شود چقدر است. منبع ترافیک خود را نیز یاد خواهید گرفت.
می توانید افرادی از یک وب سایت، شبکه رسانه های اجتماعی یا موتور جستجو آمده اند ببینید. کلمات کلیدی آنها را جستجو خواهید کرد.
Google Analytics درک کاملی از محتوای برتر به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا ترافیک شما در حال تبدیل است یا خیر.
۲- tools Google Webmaster
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به شما کمک می کند تا دریابید که وب سایت شما برای کشف موتور جستجو چقدر سالم است.
در حال حاضر ، فرض کنید که شما از اهمیت سئو مطلع هستید و بهینه سازی سایت شما بر این اساس تأثیر عمده ای در نحوه رتبه بندی در نتایج جستجو خواهد داشت.
در گوگل همیشه به نوعی رمز و راز وجود دارد که گوگل در برخی از عوامل خاص رتبه بندی می کند و براساس الگوریتم خود به سایت ها پاداش می دهد.
با استفاده از Google Webmaster Tools ، می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که مانع از کشف وب سایت شما در جستجوها شود ، تنظیم کنید.
ترافیک جستجوی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید مردم در حال حاضر شما را پیدا می کنند. در صورت دسترسی به لیست موضوعات برتر ، این ابزار به شما کمک می کند تا در سایت خود چه اشتباهی را انجام ندهید.
به ابزارهای آزمایش و مستندات پشتیبانی دسترسی خواهید داشت.
Google Webmaster Tools دارای راهنماها و دوره های آنلاین است که دقیقاً به شما نشان می دهد چه کاری باید انجام شود تا یک وب سایت دوست داشتنی برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید انجام شود.
۳- Google AdWords
اگر می خواهید تلاش های ارگانیک خود را برای رتبه بندی جستجو انجام دهید، ممکن است منطقی باشد که در Google AdWords ، به پرداخت هزینه هر کلیک (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) بپردازید. اگر هنوز آن را امتحان نکردید ، در اینجا چگونگی عملکرد آن آورده شده است:
شما تبلیغاتی را ایجاد می کنید که کلمات کلیدی خاص مربوط به شغل شما را هدف قرار می دهد و وقتی افراد در جستجوی این کلمات کلیدی هستند ، تبلیغات شما در بالا یا در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک در Google ظاهر می شوند. هزینه تبلیغات شما به رقابت کلمه کلیدی مورد نظر بستگی دارد ، اما فقط در صورت کلیک بازدید کنندگان روی تبلیغ شما هزینه می پردازند.
به خاطر داشته باشید که AdWords می تواند به سرعت به یک ابزار بازاریابی گران تبدیل شود و برخلاف جستجوی ارگانیک ، برنده های سریع تری را به جای نتایج طولانی مدت ، ماندگار (و رایگان) ارائه می دهد، در صورت استفاده هوشمندانه ، PPC می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی جستجوی ارگانیک خود کمک کند.
با آزمایش تغییرات مختلف کلمه کلیدی با استفاده از PPC ، می توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام کلید واژه ترافیک با کیفیت را برای شما ارسال می کند. سپس می توانید از این دانش برای هدف گذاری بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و تلاش های ایجاد محتوا استفاده کنید.
۴- Google Insights
برای موفقیت در تلاش برای بازاریابی ، وب سایت شما باید در سطح بالایی کار و عملکرد خود را انجام دهد.
Google Insights به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که به درستی اتفاق می افتد.
این ابزار محتوای صفحات وب شما را تحلیل می کند. اطلاعاتی درباره سرعت بارگیری صفحه دریافت خواهید کرد.
سایر ابزارها همچنین می توانند به شما در تعیین سرعت بارگذاری صفحه و اینکه آیا بهینه است یا نیاز به کار دارد ، کمک می کند.
اما آنچه Google Insights را از ابزارهای دیگر جدا می کند گزارشی است که تولید می کند.
Google پیشنهاد می دهد چگونه می توانید صفحات وب خود را سریعتر بارگیری کنید.
۵- Google Drive
برخی از شما ممکن است قبلاً با Google Drive آشنا باشید. شاید شما در زندگی شخصی خود از آن استفاده کنید.
اما می توانید از Google Drive نیز برای کمک به شغل خود استفاده کنید.
این یک راه عالی برای ذخیره ایمن تمام محتوای بازاریابی شما در پایگاه داده ابری است.
شما می توانید سازمان یافته بمانید و بدانید که از هر کجا می توانید به همه اسناد و تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. این بسیار موثرتر از ذخیره کردن فایل های مهم به طور مستقیم بر روی دستگاه شما یا هارد اکسترنال است.
بر خلاف سخت افزاری که می تواند از بین برود یا نابود شود ، Google Drive در برابر خسارت های تصادفی ، آتش سوزی ، سیل و سرقت مصون است.
یکی از قسمت های مورد علاقه من در مورد Google Drive امکان دسترسی به محتوای من از هرجای دیگر ، تا زمانی که اینترنت وجود دارد ، می باشد.
برای مدیریت پرونده های خود می توانید برنامه تلفن همراه را نیز بارگیری کنید.
علاوه بر استفاده از Google Drive برای ذخیره سازی ، از Google Docs و Google Sheets برای کار مستقیم روی محتوا استفاده می کنم.
اگر در حال اشتراک گذاری محتوا هستید و با تیم خود همکاری می کنید، می توانید پرونده ها را با کاربران خاص به اشتراک بگذارید. پارامترهایی را تنظیم کنید که به آنها امکان مشاهده، اشتراک گذاری یا ویرایش مطالب را می دهد.
اولین ۱۵ گیگابایت حافظه Google Drive رایگان است.
۶- Google Keyword Planner
Google Keyword Planner بخشی از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است ، اما ارزش ذکر این موضوع به تنهایی وجود دارد.
این ابزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی و عبارات مربوط به شغل خود را پیدا کنید.
کلمات کلیدی مرتبط را کشف کنید و براساس میزان رقابت کلمات کلیدی خاص ، پیشنهادات مربوط به برآورد پیشنهاد را دریافت کنید.
مشخص کنید که چقدر اغلب کلمات کلیدی خاص جستجو می شوند ، و بودجه خود را براساس کلمات کلیدی مورد نظر خود تعیین می کنید.
Google Keyword Planner به شما در رابطه با کلمات کلیدی طولانی نیز کمک خواهد کرد.
این نوع کلمات کلیدی از حجم جستجوی بالایی برخوردار نیستند ، اما رقابت بسیار کمتری دارند. بعلاوه ، این سربازها دارای صلاحیت بیشتری خواهند بود و بنابراین احتمالاً تبدیل به آن خواهند شد.
۷- Google Trends
علاوه بر Keyword Planner ، Google Trends می تواند ابزاری عالی برای کمک به شما در انتخاب دقیق کلید واژه ها باشد. این امکان را به شما می دهد تا محبوبیت برخی اصطلاحات را ارزیابی کنید، آنها را در برابر سایر تغییرات کلمات کلیدی مقایسه کنید ، تجزیه و تحلیل کنید که میزان محبوبیت آنها با گذشت زمان و در مناطق مختلف متفاوت است و کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد، که می تواند در گرفتن پیشنهادات جدید کلمه کلیدی مفید باشد.
آیا می خواهید برای آخرین عنوان پست وبلاگ خود بین دو تغییر کلید واژه تصمیم بگیرید؟ یک مقایسه سریع در Google Trends انجام دهید تا ببینید کدام یک بیشتر در حال جستجو است:
Google Trends همچنین می تواند به شما در شناسایی مباحث گرایش ، اخبار و محتوا کمک کند ، که ممکن است برای رؤیت فرصت های خبری اخبار مفید باشد.
۸- Google AdSense
Google AdSense برای استفاده رایگان است. در حقیقت ، برای مشارکت دریافت می کنید.
بر خلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی در این لیست ، Google AdSense به شما امکان می دهد تبلیغات خود را از سایر مشاغل در وب سایت خود اجرا کنید.
Google اطمینان می دهد که تبلیغات مطابق با استانداردهای کیفیت خاص و مربوط به مخاطبان شما هستند.
اگر تبلیغی را که در سایت شما نمایش داده می شود دوست ندارید ، مشکلی نیست. به سادگی تبلیغاتی را که نمی خواهید ظاهر شود مسدود کنید و نوع و موقعیت مکانی را در سایت خود تنظیم کنید که برای نیازهای شما بهتر باشد.
برای به دست آوردن بیشترین هزینه برای فضای تبلیغاتی خود ، Google AdSense اطمینان می دهد که تنها بالاترین پیشنهادها به صورت زنده در سایت شما نشان داده می شوند تا بتوانید هرچه بیشتر درآمد کسب کنید.
۹- Google Alerts
دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست ، Google Alerts در مورد هر چیزی که هشدار ایجاد کنید ، به شما اطلاع می دهد.
به عنوان مثال ، بیایید به شما بگوییم که می خواهید بدانید هر زمان شخصی از طریق اینترنت به تجارت شما اشاره کرد. یک هشدار تنظیم کنید و به محض انتشار چیزی به شما ایمیل می شود.
در صورت مشاهده اطلاعات منفی ارسال شده در مورد نام تجاری خود در وب ، می توانید اقدام کنید.
این یک روش عالی برای نظارت و بهبود شهرت آنلاین شماست.
اما می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که می خواهید تنظیم کنید. این می تواند نام شما یا اسامی رقبای برتر شما باشد.
بدون این هشدارها ، شما باید به صورت دستی روزانه این نوع مطالب را جستجو کنید ، که غیر منطقی است و استفاده ناکارآمد از زمان ارزشمند شما است.
۱۰- Google FeedBurner
به بازدید کنندگان خود این امکان را بدهید که از مطالب وب سایت شما ، به ویژه وبلاگ خود ، با استفاده از فیدها مشترک شوند. با تنظیم یک حساب Google FeedBurner ، بازدید کنندگان سایت شما می توانند در مطالب شما مشترک شوند و از طریق مرورگرهای وب ، RSS Readers یا ایمیل به طور مرتب به روزرسانی های خود را دریافت کنند. و در نظر گرفتن مشترکین برای رشد و دسترسی یک وبلاگ تجاری بسیار مهم است ، ارائه گزینه های اشتراک برای محتوای شما چیزی نیست که شما بخواهید از آن غافل شوید.
نتیجه ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی
گوگل طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان را در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است که می خواهند در تلاش های بازاریابی خود پیشرفت هایی را انجام دهند.
این ابزارها ممکن است برای همگی مورد استفاده قرار نگیرد. برخی از شما ممکن است به ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی به طور کلی احتیاج نداشته باشید.
اما صرف نظر از وضعیت شما ، توصیه می کنم به این لیست مراجعه کرده و از ابزارهایی متناسب با نیازهای خود استفاده کنید.
خطری برای امتحان کردن آنها وجود ندارد. هم چنین ، اکثر آنها برای استفاده رایگان هستند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
هر روز ۳٫۵ میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. این سالانه بیش از ۱٫۲ تریلیون جستجو است.
با افراد زیادی که از Google برای جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین استفاده می کنند، درک این الگوریتم Google برای همه مهم است. این دانش به آنها کمک می کند تا از تاکتیک های SEO برای هدایت فروش تجارت الکترونیک استفاده کنند.
گوگل دارای ابزار رایگان برای استفاده مردم است. به عنوان یک صاحب مشاغل، می توانید از این منابع برای بهبود تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید.
در این مطلب ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی را که تجارت شما می تواند برای بازاریابی از آنها استفاده کند نام برده شده است.
۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار
۱- Google Analytics
یکی از ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی، گوگل آنالیتیکس می باشد.
Google Analytics ابزار نهایی برای درک ترافیک وب سایت شما است.
می توانید درباره بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اطلاعات جمعیتی هرکسی را که به سایت شما هدایت می شود نشان می دهد.
این امر درک بهتری از مخاطبان خود و اینکه آیا تلاشهای بازاریابی شما برای گروه مناسب افراد جذاب است، به شما می دهد.
کشف کنید که از چه فناوری استفاده می کنند. Google Analytics سیستم عامل ها و مرورگرهای وب مورد استفاده را به شما نشان می دهد. این ابزار حتی به شما می گوید که درصد میزان ترافیک شما از طریق دستگاه های تلفن همراه وارد می شود چقدر است. منبع ترافیک خود را نیز یاد خواهید گرفت.
می توانید افرادی از یک وب سایت، شبکه رسانه های اجتماعی یا موتور جستجو آمده اند ببینید. کلمات کلیدی آنها را جستجو خواهید کرد.
Google Analytics درک کاملی از محتوای برتر به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا ترافیک شما در حال تبدیل است یا خیر.
۲- tools Google Webmaster
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید به شما کمک می کند تا دریابید که وب سایت شما برای کشف موتور جستجو چقدر سالم است.
در حال حاضر ، فرض کنید که شما از اهمیت سئو مطلع هستید و بهینه سازی سایت شما بر این اساس تأثیر عمده ای در نحوه رتبه بندی در نتایج جستجو خواهد داشت.
در گوگل همیشه به نوعی رمز و راز وجود دارد که گوگل در برخی از عوامل خاص رتبه بندی می کند و براساس الگوریتم خود به سایت ها پاداش می دهد.
با استفاده از Google Webmaster Tools ، می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که مانع از کشف وب سایت شما در جستجوها شود ، تنظیم کنید.
ترافیک جستجوی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید مردم در حال حاضر شما را پیدا می کنند. در صورت دسترسی به لیست موضوعات برتر ، این ابزار به شما کمک می کند تا در سایت خود چه اشتباهی را انجام ندهید.
به ابزارهای آزمایش و مستندات پشتیبانی دسترسی خواهید داشت.
Google Webmaster Tools دارای راهنماها و دوره های آنلاین است که دقیقاً به شما نشان می دهد چه کاری باید انجام شود تا یک وب سایت دوست داشتنی برای لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید انجام شود.
۳- Google AdWords
اگر می خواهید تلاش های ارگانیک خود را برای رتبه بندی جستجو انجام دهید، ممکن است منطقی باشد که در Google AdWords ، به پرداخت هزینه هر کلیک (لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ) بپردازید. اگر هنوز آن را امتحان نکردید ، در اینجا چگونگی عملکرد آن آورده شده است:
شما تبلیغاتی را ایجاد می کنید که کلمات کلیدی خاص مربوط به شغل شما را هدف قرار می دهد و وقتی افراد در جستجوی این کلمات کلیدی هستند ، تبلیغات شما در بالا یا در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک در Google ظاهر می شوند. هزینه تبلیغات شما به رقابت کلمه کلیدی مورد نظر بستگی دارد ، اما فقط در صورت کلیک بازدید کنندگان روی تبلیغ شما هزینه می پردازند.
به خاطر داشته باشید که AdWords می تواند به سرعت به یک ابزار بازاریابی گران تبدیل شود و برخلاف جستجوی ارگانیک ، برنده های سریع تری را به جای نتایج طولانی مدت ، ماندگار (و رایگان) ارائه می دهد، در صورت استفاده هوشمندانه ، PPC می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی جستجوی ارگانیک خود کمک کند.
با آزمایش تغییرات مختلف کلمه کلیدی با استفاده از PPC ، می توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام کلید واژه ترافیک با کیفیت را برای شما ارسال می کند. سپس می توانید از این دانش برای هدف گذاری بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و تلاش های ایجاد محتوا استفاده کنید.
۴- Google Insights
برای موفقیت در تلاش برای بازاریابی ، وب سایت شما باید در سطح بالایی کار و عملکرد خود را انجام دهد.
Google Insights به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که به درستی اتفاق می افتد.
این ابزار محتوای صفحات وب شما را تحلیل می کند. اطلاعاتی درباره سرعت بارگیری صفحه دریافت خواهید کرد.
سایر ابزارها همچنین می توانند به شما در تعیین سرعت بارگذاری صفحه و اینکه آیا بهینه است یا نیاز به کار دارد ، کمک می کند.
اما آنچه Google Insights را از ابزارهای دیگر جدا می کند گزارشی است که تولید می کند.
Google پیشنهاد می دهد چگونه می توانید صفحات وب خود را سریعتر بارگیری کنید.
۵- Google Drive
برخی از شما ممکن است قبلاً با Google Drive آشنا باشید. شاید شما در زندگی شخصی خود از آن استفاده کنید.
اما می توانید از Google Drive نیز برای کمک به شغل خود استفاده کنید.
این یک راه عالی برای ذخیره ایمن تمام محتوای بازاریابی شما در پایگاه داده ابری است.
شما می توانید سازمان یافته بمانید و بدانید که از هر کجا می توانید به همه اسناد و تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. این بسیار موثرتر از ذخیره کردن فایل های مهم به طور مستقیم بر روی دستگاه شما یا هارد اکسترنال است.
بر خلاف سخت افزاری که می تواند از بین برود یا نابود شود ، Google Drive در برابر خسارت های تصادفی ، آتش سوزی ، سیل و سرقت مصون است.
یکی از قسمت های مورد علاقه من در مورد Google Drive امکان دسترسی به محتوای من از هرجای دیگر ، تا زمانی که اینترنت وجود دارد ، می باشد.
برای مدیریت پرونده های خود می توانید برنامه تلفن همراه را نیز بارگیری کنید.
علاوه بر استفاده از Google Drive برای ذخیره سازی ، از Google Docs و Google Sheets برای کار مستقیم روی محتوا استفاده می کنم.
اگر در حال اشتراک گذاری محتوا هستید و با تیم خود همکاری می کنید، می توانید پرونده ها را با کاربران خاص به اشتراک بگذارید. پارامترهایی را تنظیم کنید که به آنها امکان مشاهده، اشتراک گذاری یا ویرایش مطالب را می دهد.
اولین ۱۵ گیگابایت حافظه Google Drive رایگان است.
۶- Google Keyword Planner
Google Keyword Planner بخشی از لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید است ، اما ارزش ذکر این موضوع به تنهایی وجود دارد.
این ابزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی و عبارات مربوط به شغل خود را پیدا کنید.
کلمات کلیدی مرتبط را کشف کنید و براساس میزان رقابت کلمات کلیدی خاص ، پیشنهادات مربوط به برآورد پیشنهاد را دریافت کنید.
مشخص کنید که چقدر اغلب کلمات کلیدی خاص جستجو می شوند ، و بودجه خود را براساس کلمات کلیدی مورد نظر خود تعیین می کنید.
Google Keyword Planner به شما در رابطه با کلمات کلیدی طولانی نیز کمک خواهد کرد.
این نوع کلمات کلیدی از حجم جستجوی بالایی برخوردار نیستند ، اما رقابت بسیار کمتری دارند. بعلاوه ، این سربازها دارای صلاحیت بیشتری خواهند بود و بنابراین احتمالاً تبدیل به آن خواهند شد.
۷- Google Trends
علاوه بر Keyword Planner ، Google Trends می تواند ابزاری عالی برای کمک به شما در انتخاب دقیق کلید واژه ها باشد. این امکان را به شما می دهد تا محبوبیت برخی اصطلاحات را ارزیابی کنید، آنها را در برابر سایر تغییرات کلمات کلیدی مقایسه کنید ، تجزیه و تحلیل کنید که میزان محبوبیت آنها با گذشت زمان و در مناطق مختلف متفاوت است و کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد، که می تواند در گرفتن پیشنهادات جدید کلمه کلیدی مفید باشد.
آیا می خواهید برای آخرین عنوان پست وبلاگ خود بین دو تغییر کلید واژه تصمیم بگیرید؟ یک مقایسه سریع در Google Trends انجام دهید تا ببینید کدام یک بیشتر در حال جستجو است:
Google Trends همچنین می تواند به شما در شناسایی مباحث گرایش ، اخبار و محتوا کمک کند ، که ممکن است برای رؤیت فرصت های خبری اخبار مفید باشد.
۸- Google AdSense
Google AdSense برای استفاده رایگان است. در حقیقت ، برای مشارکت دریافت می کنید.
بر خلاف سایر ابزارهای تبلیغاتی در این لیست ، Google AdSense به شما امکان می دهد تبلیغات خود را از سایر مشاغل در وب سایت خود اجرا کنید.
Google اطمینان می دهد که تبلیغات مطابق با استانداردهای کیفیت خاص و مربوط به مخاطبان شما هستند.
اگر تبلیغی را که در سایت شما نمایش داده می شود دوست ندارید ، مشکلی نیست. به سادگی تبلیغاتی را که نمی خواهید ظاهر شود مسدود کنید و نوع و موقعیت مکانی را در سایت خود تنظیم کنید که برای نیازهای شما بهتر باشد.
برای به دست آوردن بیشترین هزینه برای فضای تبلیغاتی خود ، Google AdSense اطمینان می دهد که تنها بالاترین پیشنهادها به صورت زنده در سایت شما نشان داده می شوند تا بتوانید هرچه بیشتر درآمد کسب کنید.
۹- Google Alerts
دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست ، Google Alerts در مورد هر چیزی که هشدار ایجاد کنید ، به شما اطلاع می دهد.
به عنوان مثال ، بیایید به شما بگوییم که می خواهید بدانید هر زمان شخصی از طریق اینترنت به تجارت شما اشاره کرد. یک هشدار تنظیم کنید و به محض انتشار چیزی به شما ایمیل می شود.
در صورت مشاهده اطلاعات منفی ارسال شده در مورد نام تجاری خود در وب ، می توانید اقدام کنید.
این یک روش عالی برای نظارت و بهبود شهرت آنلاین شماست.
اما می توانید هشدارهایی را برای هر چیزی که می خواهید تنظیم کنید. این می تواند نام شما یا اسامی رقبای برتر شما باشد.
بدون این هشدارها ، شما باید به صورت دستی روزانه این نوع مطالب را جستجو کنید ، که غیر منطقی است و استفاده ناکارآمد از زمان ارزشمند شما است.
۱۰- Google FeedBurner
به بازدید کنندگان خود این امکان را بدهید که از مطالب وب سایت شما ، به ویژه وبلاگ خود ، با استفاده از فیدها مشترک شوند. با تنظیم یک حساب Google FeedBurner ، بازدید کنندگان سایت شما می توانند در مطالب شما مشترک شوند و از طریق مرورگرهای وب ، RSS Readers یا ایمیل به طور مرتب به روزرسانی های خود را دریافت کنند. و در نظر گرفتن مشترکین برای رشد و دسترسی یک وبلاگ تجاری بسیار مهم است ، ارائه گزینه های اشتراک برای محتوای شما چیزی نیست که شما بخواهید از آن غافل شوید.
نتیجه ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی
گوگل طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان را در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است که می خواهند در تلاش های بازاریابی خود پیشرفت هایی را انجام دهند.
این ابزارها ممکن است برای همگی مورد استفاده قرار نگیرد. برخی از شما ممکن است به ۱۰ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی به طور کلی احتیاج نداشته باشید.
اما صرف نظر از وضعیت شما ، توصیه می کنم به این لیست مراجعه کرده و از ابزارهایی متناسب با نیازهای خود استفاده کنید.
خطری برای امتحان کردن آنها وجود ندارد. هم چنین ، اکثر آنها برای استفاده رایگان هستند.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.