امروز،
سئو سایت: چرا برخی سایت ها سئو قوی دارند؟
شاید دیده باشید سایت هایی را که با تمامی محصولات خود و نیز کلمات کلیدی خود در رنکینگ بالا و در لینک های بالا در نتایج جستجو قرار می گیرند در واقع سئو سایت آنها قوی می باشد. اما معیار و متریکی که موجب می شود این سایت ها سئو قوی داشته باشند چیست. چگونه می توانید سئو سایت خود را به حدی قوی نمایید که در تمامی کلمات کلیدی مرتبط بالا باشد. در ادامه به بررسی و آنالیز قوی بودن سئو برخی سایت ها خواهیم پرداخت.
تراست و اعتبار در سئو سایت
اگر بخواهیم علت و دلیل اینکه چرا برخی سایت ها در تمامی کلمات کلیدی خود بالا هستند را توضیح دهیم باید بیان کنیم که اعتبار و تراست رنک این سایت ها در گوگل بالاست. ممکن است سایتی در تمامی کلمات کلیدی خود و محصولات خود پروسه سئو برای آن کلمه خاص را انجام ندهد اما در خروجی می بینیم که سایت در تمامی محصولات و کلمات خود بالاست. گوگل همواره می خواهد مناسب ترین لیست سایت ها و رنکینگ سایت ها را براساس کلمات کلیدی به کاربران خود نشان دهد و در این راستا به اعتماد و تراست به سایت نیاز دارد. هرچقدر که سایت شما توانسته باشد در گذر زمان این اعتماد و تراست را به گوگل بفهماند می تواند ارتقا در رنکینگ و سئو قوی سایت خود را ببیند.
متریک های اعتبار در سئو
در پاراگراف بالا گفتیم که اعتماد و تراست رنکی که گوگل به سایت شما دارد اثرگذاری بسیار بالا را در سئو سایت می گذارد. اما چگونه می توانیم این تراس و اعتماد را از گوگل کسب کنیم؟ در واقع متریک هایی که موجب می شود گوگل به سایت ما اعتماد کند و در نتیجه سئو قوی تری نسبت به رقبا داشته باشیم چیست. در لیست زیر این دو متریک را بیان می نماییم.
اعتبارسازی داخل سایت در سئو
اعتبارسازی خارجی در سئو
اعتبارسازی داخل سایت در سئو
اعتبارسازی داخل سایت در واقع به نقش و اهمیت محتوا و نیز سئو محتوا بیان و تمرکز می نماید. اگر سایت شما در داخل سایت اعتبار سازی لازمه را نداشته باشد شما هرچقدر هم به اعتبارسازی خارجی و لینک سازی خارجی اقدام کنید نتیجه دلخواه و مطلوب را در بهینه سازی سایت سایت نخواهید دید.
اعتبارسازی خارجی در سئو
در کنار رعایت نمودن اصول سئو محتوا اثرگذاری بک لینک ها و لینک های خارجی را فراموش نکنید. هرچقدر شما از سایت های معتبرتری بک لینک داشته باشید در نتیجه می توانید سایت خود را معتبرتر به گوگل بیان و معرفی کنید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
شاید دیده باشید سایت هایی را که با تمامی محصولات خود و نیز کلمات کلیدی خود در رنکینگ بالا و در لینک های بالا در نتایج جستجو قرار می گیرند در واقع سئو سایت آنها قوی می باشد. اما معیار و متریکی که موجب می شود این سایت ها سئو قوی داشته باشند چیست. چگونه می توانید سئو سایت خود را به حدی قوی نمایید که در تمامی کلمات کلیدی مرتبط بالا باشد. در ادامه به بررسی و آنالیز قوی بودن سئو برخی سایت ها خواهیم پرداخت.
تراست و اعتبار در سئو سایت
اگر بخواهیم علت و دلیل اینکه چرا برخی سایت ها در تمامی کلمات کلیدی خود بالا هستند را توضیح دهیم باید بیان کنیم که اعتبار و تراست رنک این سایت ها در گوگل بالاست. ممکن است سایتی در تمامی کلمات کلیدی خود و محصولات خود پروسه سئو برای آن کلمه خاص را انجام ندهد اما در خروجی می بینیم که سایت در تمامی محصولات و کلمات خود بالاست. گوگل همواره می خواهد مناسب ترین لیست سایت ها و رنکینگ سایت ها را براساس کلمات کلیدی به کاربران خود نشان دهد و در این راستا به اعتماد و تراست به سایت نیاز دارد. هرچقدر که سایت شما توانسته باشد در گذر زمان این اعتماد و تراست را به گوگل بفهماند می تواند ارتقا در رنکینگ و سئو قوی سایت خود را ببیند.
متریک های اعتبار در سئو
در پاراگراف بالا گفتیم که اعتماد و تراست رنکی که گوگل به سایت شما دارد اثرگذاری بسیار بالا را در سئو سایت می گذارد. اما چگونه می توانیم این تراس و اعتماد را از گوگل کسب کنیم؟ در واقع متریک هایی که موجب می شود گوگل به سایت ما اعتماد کند و در نتیجه سئو قوی تری نسبت به رقبا داشته باشیم چیست. در لیست زیر این دو متریک را بیان می نماییم.
اعتبارسازی داخل سایت در سئو
اعتبارسازی خارجی در سئو
اعتبارسازی داخل سایت در سئو
اعتبارسازی داخل سایت در واقع به نقش و اهمیت محتوا و نیز سئو محتوا بیان و تمرکز می نماید. اگر سایت شما در داخل سایت اعتبار سازی لازمه را نداشته باشد شما هرچقدر هم به اعتبارسازی خارجی و لینک سازی خارجی اقدام کنید نتیجه دلخواه و مطلوب را در بهینه سازی سایت سایت نخواهید دید.
اعتبارسازی خارجی در سئو
در کنار رعایت نمودن اصول سئو محتوا اثرگذاری بک لینک ها و لینک های خارجی را فراموش نکنید. هرچقدر شما از سایت های معتبرتری بک لینک داشته باشید در نتیجه می توانید سایت خود را معتبرتر به گوگل بیان و معرفی کنید.
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید , لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید
لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید ٬ لینک قابل نمایش نیست . لطفا ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید