امروز،
(آخرین ویرایش در این ارسال: امروز، ، توسط mohamadmiri23.)
انتخاب یک لباس کار اداری برای شرکت هایی که میخواهند برند سازی کنند مسئله ای است که در همان ابتدای ورود به کار با آن مواجه میشوند. انتخاب درست و اصولی لباس کار میتواند کمک بزرگی به شرکت شما برای برند سازی کند و باعث ایجاد یک نماد سازمانی شود. در این صورت برند شما در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد.
فرم اداری زنانه مهمانداری 225x300 - 5 نکته مهم در انتخاب لباس کار اداری
مانتو-فرم-اداری-زنانه-مهمانداری
۱) تخمین بودجه و تعداد مورد نیاز لباس کار
در ابتدا باید مقدار بودجه ای که قرار است صرف تهیه و خرید لباس کار اداری برای کارمندانتان بکنید را مشخص نمایید. سپس باید تعداد دقیق لباس کار مورد نیاز را بدانید. با بدست آوردن این اطلاعات میتوانید نظارت بهتری روی خرید لباس کارها داشته باشید.
۲) مشخص کردن ویژگی های لباس کار
ممکن است شما بخواهید از ویژگی هایی خاصی برای لباس کار زنانه در شرکت استفاده کنید. مثلاً میخواهید رنگ لباس آن ها با بقیه فرق کند یا نشانه ی خاصی روی لباسشان باشد و یا حتی مدل دوخت و نوع پارچه با سایرین متفاوت باشد. همه ی این ها نکاتی است که شما باید با کمک طراح لباس کار مشخص کنید.
توجه داشته باشید که استفاده از رنگ سازمانی، نماد ها، نشانه ی برند، چاپ یا گلدوزی لوگوی شرکت روی لباس کار میتواند تأثیر زیادی روی مشتری داشته باشد و نام و لوگوی شرکت شما را در ذهن آن ها ثبت کند.
۳) برای جلوگیری از هزینه ی اضافی و اتلاف وقت مرحله ی سایز گیری را درست انجام دهید.
یکی از مشکلاتی که در تهیه ی لباس کار زیاد پیش می آید این است که سایزگیری کارکنان اشتباه است. دلیل رخ دادن این اتفاق این است که مدیر شرکت زمان خرید لباس کار برای سایز گیری فقط از کارمندان سایز لباسی که میپوشند را میپرسد و سپس آن را به صورت یک لیست به شرکتی که قرار است لباس ها را تهیه کند میدهد. با مراجعه به سایت لباس کار سعید در قسمت تماس با ما با ما در ارتباط باشید.
۴) در تهیه و آماده سازی لباس کار عجله نکنید.
خیلی اوقات شرکت ها، رستوران ها و سایر ارگان ها با شرکت های تولید لباس کار تماس میگیرند و طرح پیشنهادی و خاص خود را با آن مجموعه به اشتراک میگذارند و جزئیات زیادی را برای لباس کار مدنظرشان ذکر میکنند و از آن شرکت میخواهند که طی مدت زمان کوتاهی لباس را با همه آن جزئیات تهیه کند و در اختیارشان بگذارد. درخواست چنین چیزی بسیار اشتباه است چون تهیه و تولید لباس کارهایی که طرح اختصاصی دارند یا قرار است روی آن ها لوگوی خاصی گلدوزی شود به زمان بیشتری نیاز دارند. پس اگر از لحاظ زمان تحت فشار نیستید در چنین شرایطی اجازه دهید که طراحی و تولید لباس کار مورد نظر شما در زمان مناسب خودش پیش برود و زمان خود را جلو نیندازید. این شیوه ایده آل ترین حالت برای شرکت های معتبر میباشد.
۵) پیش بینی را فراموش نکنید.
از آنجایی که شرکت ها روز به روز در حال پیشرفت و گرفتن نیروی کار میباشند ما به شما پیشنهاد میکنیم که هنگام سفارش لباس کار، توجه کنید که کدام سایز در بین کارمندان بیشتر است و از آن سایز تعداد بیشتری را سفارش دهید. انجام این کار چند فایده دارد:
– زمانی که کارمند جدیدی را استخدام میکنید نیازی نیست که چرخهی تولید و تهیه لباس دوباره از ابتدا تکرار شود.
– اگر لباس کار یکی از کارمندان به صورت اتفاقی دچار مشکل شود مثلاً به جایی گیر کند و پاره شود سریعاً میتوانید آن را با یک لباس دیگر جایگزین کنید. این اتفاق موقع برگزاری نمایشگاه و سمینار بسیار پیش میآید. بهتر است مطلب تشخيص لباس كار اورجینال از طرح های مشابه این را نیز بخوانید.
– از نظر هزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود. همانطور که میدانید روز به روز قیمت مواد اولیه بالاتر میرود و به تناسب آن همه چیز دچار افزایش قیمت میشود. به همین دلیل اگر چند دست لباس از قبل داشته باشید میتوانید از پرداخت هزینه ی اضافی جلوگیری کنید. منبع: لباس کار سعید